srodki na krety z USA

1. Data: 2001-06-16 18:44:21

Temat: srodki na krety z USA
Od: j...@a...com (JANIK97) szukaj wiadomości tego autora

Prowadze sklep w USA-Chicago z branzy DOM-Ogrod
Znam dwa dobre srodki na krety.
1.Elekroniczne odstraszace,dzialaja dobrze ale musibuc ich wymagana zasiegiem
ilosc.Te co mam w sklepie -kosztuja $19.90 +tax i dzialaja w kole o srednicy
ok.400m2. Z informacji od klientow , ktorzy to zastosowali w Polsce
/krety,nornice/ - uciekaja z tego terenu jak szalone . Urzadzenie to wydaje
ultrawdzieki jak rowniez wstrzasy kazdy o innej czestotliwosci.
2. Srodek w plynie,ktorym podlewamy na wiosne teren zagrozony , ktory powoduje
ze kret /nornica/do ktorej dostanie sie ten srodek bedzie po prostu miala
ciagle "rozwolnienie-zadkie kupki"/. Po jakims czasie dojdzie do wniosku ze
zawsze jej sie to dzieje jak jest w tym terenie gdzie zabezpieczylismy go tym
srodkiem. Powtarzajac go w drugim roku , nornice przeniasa sie do sasiada lub
gdzie inndziej.

Mam rowniez srodki , ktore zabijaja nornice ,krety ale o takie Pan nie pytal
Z pozdrowieniami z Chicago .
www.Polskihardware.com

2. Data: 2001-06-16 21:57:53

Temat: Re: srodki na krety z USA
Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JANIK97" <j...@a...com> napisał w wiadomości

W naszych sklepach tez sa rozne srodki, okropnie smierdzace:).
Mam ochote sama uciec z dzialki gdzie pieprz rosnie, a nornice smieja sie w kulak;).
Ja troche mniej - wiele roslin "wisi w powietrzu" i szybko podsycha, zwlaszcza
byliny,
przy ktorych z natury rzeczy nie uzywa sie narzedzi gleboko spulchniajacych.

Jaka jest nazwa tego srodka chemicznego - odstraszajacego,
albo jakie skladniki zawiera ?
Eva

3. Data: 2001-06-17 13:27:41

Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eva" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
spulchniajacych.

> Jaka jest nazwa tego srodka chemicznego - odstraszajacego,

Lub ..
po prostu prześlij do przetestownania te środki grupowiczom :-))
A my juz wydamy rzetelną opinie czy polski kret, nornica boi sie
ultradzwieków i amerykańskich chemicznych specjałów.
Uszanowanie
Jacek
W razie powodzenia z pewnoscią zbyt masz pewny bo kretów, nornic, ci u nas
dostatek.
A tak na marginesie po ile urządzenia do nawadniania ogrodu. W kraju ceny
kosmiczne.
Uszanowanie
Jacek

4. Data: 2001-06-17 14:42:04

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"JANIK97" <j...@a...com> wrote in message
> 1.Elekroniczne odstraszace,dzialaja dobrze ale musibuc ich wymagana zasiegiem
> ilosc.Te co mam w sklepie -kosztuja $19.90 +tax i dzialaja w kole o srednicy
> ok.400m2.

Srednicy 400m, czy powierzchni 400m2?

> Z informacji od klientow , ktorzy to zastosowali w Polsce
> /krety,nornice/ - uciekaja z tego terenu jak szalone . Urzadzenie to wydaje
> ultrawdzieki jak rowniez wstrzasy kazdy o innej czestotliwosci.

Ultrawdzieki powinny je rzczej przyciagac? :-) (w odroznieniu od ultradzwiekow)

A tak na serio, to jak wystawienie na dlugotrwale dzialanie (silnych, rozumiem)
ultradzwiekow dziala na czlowieka?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2001-06-17 16:13:41

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja spróbowałem do kopców włożyć śledzie (ryby) które wcześniej poleżały na
słońcu (muszą mocno capić) kopce zasypałem ziemią ubiłem.
Na 100% nie jestem pewien czy właśnie to zadziałało (stosowałem inne wynalazki),
ale krety znikły na prawie 2 lata.
U nas śledzie drogie (a zepsutych nikt nie chce sprzedać) - muszą być świerze
(nie z octu lub solone)
może ktoś z nad morza spróbuje przetestować?
POZDRAWIAM WOJTEK

szczepienie WINOGRON
prośba o informacje o wystawach
sparxis?