środki uspokajające/nasenne (może ciut za długie ;)

1. Data: 2002-06-16 18:20:25

Temat: środki uspokajające/nasenne (może ciut za długie ;)
Od: "Izunia" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
Jest środek sesji i atakuje mnie stres. Najgorzej jest z zasypianiem - po
głowie nieustanie krążą myśli o zaliczeniach/ezgaminach. W związku z tym mam
pytanie, jaki środek nasenny mogę brać. Potrzebuję czegoś co będę mogła
stosować codziennie przez jakieś 2 tygodnie. Niestety środki roślinne
(chmiel, waleriana, melisa) powodują tylko efekt "ciężkiej 'pijanej' :)
głowy". W związku z sesją nie mam czasu iść do lekarza (zreszta problem z
zaśnieciem mam tylko w czasie sesji) dlatego chciałbym sie dowiedzieć czy są
jakiś specyfiki (oczywiście łagodne, zadne tam ostre chemikalia ;)) które
(bez recepty) mogą mi ułatwić te trudne 2 tygodnie .
Dodam też (może to istotne), że mam bardzo niskie ciśnienie a kładąc sie
spać znacznie wzrasta mi tętno.
Dziękuję za wszelkie sugestie
Izunia

2. Data: 2002-06-16 20:53:41

Od: "Livia" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję za wszelkie sugestie
> Izunia

Witam,
W skrocie napisze, ze mam ten sam problem (sesja, stres, niskie cisnienie) i
ostatnio zaczelam brac Persen. To tez jest lek ziolowy, ale IMO nie otepia
tak jak te, ktore wymienilas. Czasem tez pilam sobie Neospasmine, ale ta to
dopiero odmozdza.... :)
Pozdrawiam i zycze udanej i bezstresowej sesji :)
Livia

3. Data: 2002-06-17 21:41:16

Od: "Izunia" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam i zycze udanej i bezstresowej sesji :)
> Livia

Dzięki i również pozdrawiam (samych piątek życze)
Izunia

filtry powietrza
Witamina B
przepisy unijne dotyczace lekarzy