stale odczuwane zimno - gdzie lezy przyczyna

1. Data: 2005-03-04 09:58:37

Temat: stale odczuwane zimno - gdzie lezy przyczyna
Od: "Enpi" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Co poradzić na stale odczuwany chlod,
zimne dlonie (wrecz lodowate, zimne stopy, dreszcze)
przy czym nie jest to stan przedgrypowy.
Dodam, ze stan taki panuje niezaleznie od pory roku, no chyba, ze termometr
wskazuje powyzej 25 st., to sytuacja troche sie poprawia.

Gdzie moze lezec przyczyna takiej przypadlosci, co mozna na to poradzic?

(Przeprowadzka do cieplych krajow niestety odpada ;))

Pozdrawiam
E.

2. Data: 2005-03-04 11:19:25

Temat: Re: stale odczuwane zimno - gdzie lezy przyczyna
Od: "krop123" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Enpi" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>

> Gdzie moze lezec przyczyna takiej przypadlosci, co mozna na to poradzic?
>
> (Przeprowadzka do cieplych krajow niestety odpada ;))

Przyzwyczaić się... niestety mam tak od 30 lat
Njgorsze były np wyjscia z wykładów czy kina kiedy siedzi sie nieruchomo
przez pare godzin.temperatura naewnatrz 27 *C a ja gęsia skórka :(
Pomaga niezdrowy tryb życia dużo soli ,płynów, trochę alkoholu, tłuste
rozgrzewajace potrawy. Również intensywne uprawianie ćwiczeń fizycznych.
W wieku 6 lat kazano mi pić prawdziwą kawę. Niestety żaden lekarz nie
ośmieli się podawać leku na podwyższenie ciśnienia :(
Sprawdz sobie hormony i ciśnienie jesli to pierwsze to może coś się da
zrobić
Krop

3. Data: 2005-03-04 22:13:12

Od: zawada <s...@b...c> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Enpi napisał:

> [...]
>

> Gdzie moze lezec przyczyna takiej przypadlosci, co mozna na to poradzic?
>
> (Przeprowadzka do cieplych krajow niestety odpada ;))

Też mam z tym problem.
Nie ważne jak jestem ubrany - zawsze mam lodowate stopy, ręce...

4. Data: 2005-03-05 10:06:06

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zawada" <s...@b...c> napisał w wiadomości

> Też mam z tym problem.
> Nie ważne jak jestem ubrany - zawsze mam lodowate stopy, ręce...

Sprobuj zazywac np. Aspargin.

Iwona
/ Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / Cyceron

5. Data: 2005-03-05 10:41:44

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru 4 Mar 2005 10:58:37 +0100 wiedźmin zdziwił się nieco, gdy
strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast rzucić mu się
do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Enpi, a następnie wyśpiewała
przytupując wdzięcznie:

> Gdzie moze lezec przyczyna takiej przypadlosci, co mozna na to poradzic?

A jak tam tarczyca?
Wszystko z nia ok?

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

6. Data: 2005-03-05 18:03:54

Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast rzucić mu się
> do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Enpi, a następnie wyśpiewała

na oko OK, ale faktycznie trudno powiedziec
przeciez nie robimy sobie stale wszystkich badan,
a co konkretnie sugerujesz z ta tarczyca?
nadczynnosc, niedoczynnosc?!
jak sie w tym polapac? jakie bylyby jeszcze inne objawy oprocz stale
odczuwanego zimna?

pozdrowionka
Enpi

7. Data: 2005-03-06 11:13:09

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru 5 Mar 2005 19:03:54 +0100 wiedźmin zdziwił się nieco, gdy
strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast rzucić mu się
do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako e...@o...pl, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> jakie bylyby jeszcze inne objawy oprocz stale
> odczuwanego zimna?

Ciagle odczuwanie zimna moze pojawic sie przy niedoczynnosci tarczycy. Inne
objawy to np. przybieranie na wadze, ospalosc, ciagle zmeczenie,
przesuszanie skory - choc to bardzo roznie u roznych ludzi wyglada - duzo
zalezy tez od stopnia zaawansowania problemu.

8. Data: 2005-03-06 11:47:30

Od: "Ruua" <T...@i...WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Enpi" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> Co poradzić na stale odczuwany chlod,
> zimne dlonie (wrecz lodowate, zimne stopy, dreszcze)
> przy czym nie jest to stan przedgrypowy.

a czy jestes szczupla osoba? gdy ja bylam dosc szczupla, ale jeszcze
chcialam schudnac te 5 kg i jadlam malo, tez mi bylo zimno, nawet w upaly...

9. Data: 2005-03-08 12:14:46

Od: PP <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie moze lezec przyczyna takiej przypadlosci, co mozna na to poradzic?

Siedzący tryb życia, słabe krążenie.
Zacznij się więcej ruszać. Nawet 10 minut intensywnych ćwiczeń dziennie
i zauważysz poprawę.

Pozdrawiam
P.

przesuniecie miesiaczki