stalo sie

1. Data: 2001-07-30 12:59:57

Temat: stalo sie
Od: "K.K" <s...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i stalo sie .....
Moj i ogrody innych dzialkowcow zostaly zalane . U mnie ok pol metra
wody...przez dwa dni. Obecnie chodze po ziemi jak po gabce. Roslimy
padly i nie wiem co z nich bedzie. Najbardziej martwi mnie mloda
czeresnia , posadzilam ja na wiosne. Byla taka silna i zdrowa, a teraz
jej liscie i galazki pomdlaly. Czy bedzie zyc ? A reszta krzewinek ,
bylin... czy beda zyc ?

Mowi sie trudno i kocha sie dalej.
Smutne to jest.
Basia

2. Data: 2001-07-30 19:42:56

Temat: Re: stalo sie
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo Ci wspolczuje, jezeli Twoje bylinki nie odzyja, a bedziesz
zainteresowana liliowcami to moge Ci wyslac pare sadzonek.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

K.K napisał(a) w wiadomości: <3...@p...arena.pl>...

3. Data: 2001-07-30 19:50:35

Temat: Odp: stalo sie
Od: "Iwona L." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik K.K <napisał:
> [...]
> czeresnia , posadzilam ja na wiosne. Byla taka silna i zdrowa, a teraz
> jej liscie i galazki pomdlaly. Czy bedzie zyc ? A reszta krzewinek ,

Witam
Nie chce Cie Basiu martwic ale obawiam sie , ze czeresnia chyba nie przezyje
tej tragedii.
Mnie powodz dotknela 4 lata temu . Co prawda woda stala w moich okolicach 2
tygodnie ale nie przezyly tego nawet dorodne wieloletnie czeresnie sasiadow.
U mnie jedyna roslina , ktora przezyla powodz byla rajska jablon.
No ale moze u Ciebie nie bedzie az tak zle
serdecznie pozdrawiam
Iwona

4. Data: 2001-07-30 23:16:01

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basiu , wyrazy wspólczucia ... Skad jestes ? Jak przyjedziesz na spotkanie
to moze dostaniesz cos z banku roslin.

Pozdrowienia Jagoda

5. Data: 2001-07-31 07:14:54

Od: "K.K" <s...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za wszystkie dobre slowa...w tym watku i w "powodz".
Znowu potwierdza sie ,ze ludzie kochajacy rosliny maja wielkie serca.
:)*

A gdzie i kiedy jest to spotkanie ?

Pozdrawiam serdecznie
Basia

PS. Od sierpnia zaczne odbudowywac moj ogrodek. Za wszelka pomoc z gory
dziekuje ....choc troszeczke mi glupio , bo jestem z Wami bardzo krotko. I
dlugo potrwa , zanim bede mogla sie w jakis sposob zreawanzowac .

6. Data: 2001-07-31 09:50:07

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spotkanie jest omówione w watku Arkadia
Jak to sie dzieje ze jeszcze nie wszyscy wiedza o tym ?
Termin spotkania : sobota 4 sierpnia godz 10 - 10.30 przy bramie
wejsciowej do parku w ARKADII kolo Lowicza

Pozdrawiam i zapraszam - Jagoda

7. Data: 2001-07-31 13:29:15

Od: "Dariusz Kuchnio" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik K.K <s...@p...arena.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...arena.pl...
> [...]
> czeresnia , posadzilam ja na wiosne. Byla taka silna i zdrowa, a teraz
> jej liscie i galazki pomdlaly. Czy bedzie zyc ? A reszta krzewinek ,

Basiu moze pocieszy Cie to, ze inni ludzie w powodziach potracili dorobek
calego swojego zycia. Jak do tego ma sie pochylanie nad Twoja strata?
Darek

8. Data: 2001-07-31 14:27:06

Od: "K.K" <s...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Kuchnio napisał(a):

> [...]
> Basiu moze pocieszy Cie to, ze inni ludzie w powodziach potracili dorobek
> calego swojego zycia. Jak do tego ma sie pochylanie nad Twoja strata?

Wiesz, nie bylo moim zamiarem wzbudzanie litosci u grupowiczow. Podzielilam
sie tylko swoim problemem. Jest mi przykro,ze odbierasz to co napisalam w
kontekscie tragedii , ktora sie dzieje.
Dlaczego w ogole to porownujesz ? Mialabym sie w ten sposob pocieszac ?
Myslisz ,ze ja nie mam uczuc ?

basia

9. Data: 2001-07-31 14:45:53

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Kuchnio napisał(a):

> Basiu moze pocieszy Cie to, ze inni ludzie w powodziach potracili dorobek
> calego swojego zycia. Jak do tego ma sie pochylanie nad Twoja strata?

Osobliwy rodzaj pocieszenia..... :-((((
A ja się własnie nad Basi stratš rozczulam, bo rozumiem to mniaj wiecej tak
(oczywiście w przenośni): chałupa mi sie zawaliła, samochód diabli wzięli,
dolary popłynęły z wodš... A CO NAJGORSZE ULUBIONĽ CZERESIENKĘ MI
ZNISZCZYŁO!!!!!
Dlatego żal mi Basi.
I w czereśniach Ci Basiu nie pomogę, jednak jeżeli i winorośla Ci woda
zniszczyła to licz na mnie jesieniš, jakšś porzšdnš odmianę Ci zorganizuję.
Daj znać na priv.
Pozdrawiam wodniście :-)))))
Janusz

10. Data: 2001-08-01 11:44:53

Od: "Anula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz Kuchnio" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

> Basiu moze pocieszy Cie to, ze inni ludzie w powodziach potracili dorobek
> calego swojego zycia. Jak do tego ma sie pochylanie nad Twoja strata?

No proszę, a już chciałam się pożalić nad sobą... Nie zalało mi domu, w
szopie z narzędziami było tylko 15cm wody, kwiatki zalało tylko 20-30cm wody
i tylko część z nich padła. I nawet nie były to żadne szczególne okazy
botaniczne...
I bardzo, ale to bardzo Tobie, Basiu współczuję,
Anula

Oczko wodne
Oczko wodne
pyt.