starcy rodzicami

1. Data: 2004-02-24 07:34:17

Temat: starcy rodzicami
Od: "Kirill" <K...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Dziejszy SE podał, że 63-letnia urodziła. Czy uważacie, że to właściwe? A
może w Polsce powinno być zabronione ? Pomijając wszystkie inne aspekty, czy
tacy starsi ludzie moga być dobrymi rodzicami?

Kir

Urodziła po "60."
63-letnia Papathi urodziła wczoraj swoje pierwsze dziecko w klinice w Tamil
Nadu w zachodnich Indiach.

Indie
Jej synek przyszedł na świat przez cesarskie cięcie. Jest całkowicie zdrowy
i waży 1,75 kg. Papathi i jej 74-letni mąż zostali rodzicami poprzez
zapłodnienie in vitro.

http://www.superexpress.com.pl/iso/Dzisiaj/Wiadomosc
i/Zagranica/zagranica_10.shtml

2. Data: 2004-02-24 07:37:16

Temat: Re: starcy rodzicami
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czy
> tacy starsi ludzie moga być dobrymi rodzicami?

nie sądze ,starszych ludzi denerwuja dzieci ,szczególnie jesli trzeba sie
nimi zajmowac cały czas łacznie z odpowiadaniem na miliard pytań.
jesli chodzi o zabawy przez 2-3 godziny dziennie kiedy dziecko jest wyspane
,najedzone to owszem świetnie sie dogadują.
czy powinno byc zabronione ?hhmm nie wiem ale decydując sie na dzieko w tak
póżnym wieku to egoizm bo trzeba wziąśc pod uwagę ze dzieko bedzie sie
musiało opiekowac mamusia duzo wczesniej niz w rodzinie "normalnej".
p.>

3. Data: 2004-02-24 07:48:37

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kirill" <K...@c...com> napisał w
wiadomości news:c1euqh$mi1$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Dziejszy SE podał, że 63-letnia urodziła. Czy uważacie, że
to właściwe? A
> może w Polsce powinno być zabronione ?

No pewnie - Należy kastrować wszystkie kobiety i mężczyzn
którzy przekroczyli 30-kę!!!!

> Pomijając wszystkie inne aspekty, czy
> tacy starsi ludzie moga być dobrymi rodzicami?

A dlaczego nie? - Równie dobrze możesz zadać pytanie czy
dobrymi rodzicami*mogą być*
15-
25-
35-
45-
55-
- latkowie
(i wszystkie cyferki pośrednie!)

Pozdrawiam
Qwax

4. Data: 2004-02-24 08:36:36

Od: :: Solana :: <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

Qwax wrote:

> A dlaczego nie? - Równie dobrze możesz zadać pytanie czy
> [...]

Ja sadze, ze wiekiem granicznym powinno byc 45 lat.
Z obserwacji rodziny mojego meza moge powiedziec, ze starsi rodzice
bardziej rozpuszczaja dzieci (moze dlatego, ze nie denerwuja sie
drobiazgami?). Moje corki niestety nie poznaly babci, tylko starsza
znala dziadka. Przykre to.

magda

5. Data: 2004-02-24 09:03:34

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

:: Solana :: wrote:
`
> Ja sadze, ze wiekiem granicznym powinno byc 45 lat.

A co potem ? Przymusowa aborcja ?
Prawnie chcialabys to regulowac ?

> Moje corki niestety nie poznaly babci, tylko starsza
> znala dziadka.
> Przykre to.

Czemu ?

Dunia
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

6. Data: 2004-02-24 09:04:50

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> napisał w
wiadomości news:c1f1st$d9e$1@news.onet.pl...

> Ja sadze, ze wiekiem granicznym powinno byc 45 lat.

Kochana w naturze tak jest. Te wypadki, kiedy kobieta rodzi później to
nieliczne wyjątki.

Za to można się zastanowić, czy ludzie w wieku 20 lat są dość odpowiedzialni
do tego by być rodzicami.

IMHO nie zależy to wyłacznie od wieku i stosowanie takiego jednego kryterium
jest krzywdzące.

> Z obserwacji rodziny mojego meza moge powiedziec, ze starsi rodzice
> bardziej rozpuszczaja dzieci (moze dlatego, ze nie denerwuja sie
> drobiazgami?).

Jak można zauważyć w tej dyskusji, zdaniem jednych starsi ludzie są zbyt
cierpliwi, zdaniem innych - zbyt niecierpliwi. Zatem argument o cierpliwości
zostaje oddalony ;)

> Moje corki niestety nie poznaly babci, tylko starsza
> znala dziadka. Przykre to.

Są przykrzejsze rzeczy. Mój syn nie zna ojca - czy to oznacza, że jego
biologicznego tatusia powinno się kastrować ?

pozdrawiam

Monika

7. Data: 2004-02-24 10:11:07

Od: :: Solana :: <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

idiom wrote:

> S? przykrzejsze rzeczy. Mój syn nie zna ojca - czy to oznacza, ?e jego
> biologicznego tatusia powinno si? kastrowaae ?

A jakie to ma znaczenie w tym watku? Czyzby ojciec Twojego syna byl
staruszkiem i zmarl przed jego narodzinami? Jesli tak to rzeczywiscie,
masz racje, moj "problem" w porownaniu z takim to pestka.

magda

8. Data: 2004-02-24 10:14:50

Od: Arfi <l...@p...onet.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik :: Solana :: napisał:

> Ja sadze, ze wiekiem granicznym powinno byc 45 lat.

A ja sądzę że generalnie wiek ma tu mniejsze znaczenie niz samo
nastawienie do macieżyństwa i ojcostwa.
Jedyne co według mnie przemawia "przeciw" takiemu późnemu rodzicielstwu,
to to, że takie dziecko dosć wczesnie zostanie samo na swiecie.

pozdrawiam
Lidka

9. Data: 2004-02-24 10:17:47

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Arfi" <l...@p...onet.pl.nospam> skrev i meddelandet
> Jedyne co według mnie przemawia "przeciw" takiemu późnemu rodzicielstwu,
> to to, że takie dziecko dosć wczesnie zostanie samo na swiecie.

Ale jest to spory problem, prawda? Poza oczywistym faktem, ze te ciaze
nastepuja po sporo trwajacym i niesamowicie kosztownym leczeniu
hormonalnym.......

Ania

10. Data: 2004-02-24 10:29:47

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

=sve@na= wrote:

> Ale jest to spory problem, prawda?

Troche mnie dziwi, ze wlasnie Ty to piszesz... Wszak drugie dziecko
urodzilas calkiem niedaleko tego 'granicznego' wieku 45 lat ?

Dunia
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

Troche NTG - jakiego sprzetu AGD uzywacie?
Pryszcz na mojej żony plecach.
Propozycja: pl.soc.obcokrajowcy
Kazirodztwo.
Re: slub - parafia