starcy rodzicami

21. Data: 2004-02-24 11:54:33

Temat: Re: starcy rodzicami
Od: Karolina Matuszewska <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-02-24 12:51, Użytkownik puchaty napisał:

> Ale przecież ludzie w słusznym wieku mają tego świadomość. Nie łatwo jest
> przeżyć pół wieku bezdzietnie i zdecydować się na dziecko.
> Uważasz, że powinna pojawić się jakakolwiek zewnętrznie narzucona górna
> granica (poza naturalną utratą płodności)?

Odgórnie to nie, zresztą -- jak niby? Ale skoro wiadomo, że w pewnym
wieku istnieje już znaczne ryzyko urodzenia poważnie chorego dziecka, a
odkładane przez lata macie- i ojcierzyństwo stało się nagle palącym
problemem, to może zastanowić się na adopcją? Gdybam sobie, daleka
jestem zabraniania komukolwiek posiadania dzieci w jakimkolwiek wieku,
czy to lat 15 czy 55.

Pozdrawiam,
Karola

22. Data: 2004-02-24 12:07:12

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com>
napisal w wiadomosci news:c1fcnk$mfd$1@news.onet.pl...

> 44 czy 46 tez moze byc, nie sprzeczajmy sie o cyferki,
chodzi mi o to,
> zeby nie byla to np. 50-tka czy pozniej. Nie jest to mile
tez dla
> dziecka, gdy koledzy mowia, ze

- ma odstajace uszy - wniosek: zakazac miec dzieci osobom z
odstajacymi uszami
- ma krecone wlosy - wniosek: zakazac miec dzieci osobom z
kreconymi wlosami
- ma pryszcze - wniosek: zakazac miec dzieci

Qwax

23. Data: 2004-02-24 12:09:40

Od: "Basia Z." <bjz@USUN_TO.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik ":: Solana ::" :

> dziecka, gdy koledzy mowia, ze "Kasia przyszla z dziadkiem do szkoly."
> (Slyszalam na wlasne uszy i mialam klopot z przekonaniem dzieci, ze
> Kasia przyszla z tata, bo zadne nie chcialo mi uwierzyc!).

Mojemu synowi tez tak powiedziano. Maz zostal ojcem w wieku 36 i 41 lat (nie
pierwszy raz, bo ma z pierwszego malzenstwa dwóch starszych, juz doroslych
synów).
Nie wyglada wcale staro, jest szczuply, wysportowany i bardzo sprawny, ale
ma prawie juz calkiem siwa brode, co moze dawac mylace wrazenie.
Kiedys na wspinaczce w Tatrach (! ) kiedy wzial ze soba chyba 12-letniego
wtedy Michala (który z kolei wyglada o 3 lata mlodziej niz ma faktycznie) i
jeden ze szkolonych kursantów zapytal :
"Ty zawsze tak z dziadkiem chodzisz po górach ?"
Co wywolalo lawine smiechu u naszych kolegów.

Pozdrowienia.

Basia

24. Data: 2004-02-24 12:29:20

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie jest to mile tez dla dziecka, gdy koledzy mowia, ze
> "Kasia przyszla z dziadkiem do szkoly." [...]

[Disklajmer: Sveana, nie czepiam się Ciebie osobiście, ale tak się akurat
ładnie złożyło, że się z Magdą znacie, no po prostu wyrywasz mi się na
klawiaturę... ;)]

Między moją mamą a jej siostrą jest dokładnie taka różnica wieku, jak między
Sveaną w momencie urodzenia syna a podaną przez Ciebie pięćdziesiątką. Moja
mama i jej siostra wyglądają na rówieśnice i są w podobnej kondycji. I jak?
:) A czy młodo wyglądająca pięćdziesięciolatka może być?

Pozdrawiam
Hanka, która zdaje sobie sprawę, że jej własne 29 to nie jest dobry wiek na
dziecko, tylko nie może zdecydować, czy to za wcześnie, czy za późno
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

25. Data: 2004-02-24 12:37:52

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska"
<hanusia@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w wiadomości
> Między moją mamą a jej siostrą jest dokładnie taka różnica
wieku, jak między
> Sveaną w momencie urodzenia syna a podaną przez Ciebie
pięćdziesiątką. Moja

Mama siostry brata szwagra...

Parę(dziesiątków) lat temu na jednej porodówce leżały
jednocześnie matka z córką - obie urodziły córki w odstępie
paru dni. Dla ich dzieci szok przejawiał się w tym że raz w
piaskownicy jedna dziewczynka do drugiej powiedziała "Ty
musisz mnie słuchać bo ja jestem twoją ciocią"
;-))))

Pozdrawiam
Qwax

26. Data: 2004-02-24 12:44:01

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
> [...] raz w piaskownicy jedna dziewczynka do drugiej
> powiedziała "Ty musisz mnie słuchać bo ja jestem twoją
> ciocią"
> ;-))))

Mnie to nie nowina, w jakiś tajemniczy sposób jestem o trzy lata starsza od
swojej bardzo-ciotecznej-babki :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

27. Data: 2004-02-24 12:44:05

Od: "Kirill" <K...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> - latkowie
> (i wszystkie cyferki pośrednie!)

Chyba liczby? To nie to samo.

Kir

28. Data: 2004-02-24 12:44:09

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> napisal w
wiadomosci news:c1f7e8$nsb$1@news.onet.pl...
> A jakie to ma znaczenie w tym watku? Czyzby ojciec Twojego syna byl
> staruszkiem i zmarl przed jego narodzinami? Jesli tak to rzeczywiscie,
> masz racje, moj "problem" w porownaniu z takim to pestka.

Takie, ze argument, jakoby nie powinno sie miec dzieci w póznym wieku, bo
wnukom bedzie przykro, ze dziadków nie znaly jest IMVHO malo powazny

pozdrawiam

Monika

29. Data: 2004-02-24 13:12:31

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kirill" <K...@c...com> napisał w
wiadomości news:c1fh2h$6ru$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Chyba liczby? To nie to samo.

Wiem - i właśnie dlatego napisałem 'cyferki' - by pokazać że
nie ma to żadnego znaczenia co się tam wstawi

Pozdrawiam
Qwax

30. Data: 2004-02-24 13:49:17

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Dunia" <d...@n...o2.pl> skrev i meddelandet
> Troche mnie dziwi, ze wlasnie Ty to piszesz... Wszak drugie dziecko
> urodzilas calkiem niedaleko tego 'granicznego' wieku 45 lat ?

Mialam wtedy 41,5 ;-)
a swoj komentarz odnioslam do postu inicjujacego, w ktorym mowa byla o matce
w wieku lat 63.

ania

Troche NTG - jakiego sprzetu AGD uzywacie?
Pryszcz na mojej żony plecach.
Propozycja: pl.soc.obcokrajowcy
Kazirodztwo.
Re: slub - parafia