Ciekawe propozycje...

41. Data: 2002-07-11 14:44:02

Temat: Re: statystyki było: Ciekawe propozycje...
Od: "Amelia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Amelia" <a...@p...onet.pl> wrote in message
news:agk5fd$6uo$1@news.tpi.pl...
>Bo moj maz to... szkoda slow.

Chodzilo mi o jego sposob wypelniania ankiet:)

Amelia

42. Data: 2002-07-11 15:43:09

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amelia" <a...@p...onet.pl> napisał

> A piszesz prawde czy oszukujesz? Bo moj maz to... szkoda slow.

Pisze prawde ;-) w koncu do czegos te ankiety sa wiec jesli juz 'marnuje'
czas na ich wypelnienie to przynajmniej niech komus posluza.

To na pewno swego rodzaju zboczenie zawodowe bo ja czesto zawodowo
przygotowuje rozne ankiety i wiem jak bardzo potrzebne sa mi
_prawdziwe_dane_.

No a co z tym twoim mezem ??? dlaczego szkoda sow ?

Pozdrawiam
MOLNARka

43. Data: 2002-07-11 18:26:36

Temat: Re: Ciekawe propozycje...
Od: "Joasienka" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zupełnie niedawno Sławek ślicznie napisał :

> w 97 byłem 12 lat po ślubie :-(((
> ale nie czuję się jakoś specjalnie wiekiem dotknięty

A mój TŻ był w 97 dwa lata po rozwodzie :-).(a 15 lat po zawarciu
związku małżeńskiego)
Aśka

44. Data: 2002-07-11 19:21:23

Od: Elżbieta <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elżbieta <w...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:agkgfm$438$...@n...tpi.pl...

> Zdarzają się też tacy, co w październiku
>

> --
> Elżbieta, Kacper "mam 3 latka, 3 i pół"

o kurcze wstawił mi się "dzieciowy" (z psd) podpis :))

--
Elżbieta

45. Data: 2002-07-12 06:09:41

Od: "Amelia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MOLNARka" <g...@h...pl> wrote in message

> No a co z tym twoim mezem ??? dlaczego szkoda sow ?

Bardzo nie lubi ankiet, a jak juz musi, to strasznie zmysla...

Amelia

46. Data: 2002-07-12 07:23:34

Od: "Tashunko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@b...pl> napisał w wiadomości

> o kurcze wstawił mi się "dzieciowy" (z psd) podpis :))

No i fajnie , przynajmniej wiem , że Ty to Ty:)
Poza tym przed chwilką dostałam Twoją wiadomość na śląskich
dzieciakach - znów Ty:)))))

Wybrałabym się jutro do Chorzowa , gdyby nie to ,że Miłek ma jutro
urodzinki (piąte) , a do Chorzowa mieli jechać z Tata teraz - jak ja
jestem w pracy w Katowicach. Zadzwonię , żeby sprawdzili dla Ciebie te
ceny biletów:)

Pozdrówka
Joanna

47. Data: 2002-07-12 13:18:30

Od: Elżbieta <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tashunko <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:agm04s$6ge$...@n...onet.pl...

> [...]
> urodzinki (piąte) , a do Chorzowa mieli jechać z Tata teraz - jak ja
> jestem w pracy w Katowicach. Zadzwonię , żeby sprawdzili dla Ciebie te

Niestety nieaktualne, Kacper ma zapalenie płuc i nigdzie nie jedziemy :(

--
Elżbieta

Re: Wyjechaliście na rodzinny urlop?
Wyjechaliście na rodzinny urlop?