staż

1. Data: 2002-11-18 12:16:33

Temat: staż
Od: "mt" <k...@w...opole.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o udzielenie odpowiedzi jak traktować przerwanie stażu na skutek
choroby? Czy liczy się czas łączny zwolnienia chorobowego, czy się sumuje
zwolnienia, które się miało podczas stażu?

--
Pozdrawiam. M.

2. Data: 2002-11-19 13:31:56

Temat: Re: staż
Od: "Znajdzicha" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mt" <k...@w...opole.pl> napisał w wiadomości
> Proszę o udzielenie odpowiedzi jak traktować przerwanie stażu na skutek
> choroby? Czy liczy się czas łączny zwolnienia chorobowego, czy się sumuje
> zwolnienia, które się miało podczas stażu?
Wiele bym dała, zeby to wiedzieć, ale nikt nie potrafi odpowiedziec
jednoznacznie na to pytanie :((((((((

3. Data: 2002-11-19 17:18:46

Od: "blutka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę o udzielenie odpowiedzi jak traktować przerwanie stażu na skutek
> choroby? Czy liczy się czas łączny zwolnienia chorobowego, czy się sumuje
> zwolnienia, które się miało podczas stażu?

Nie sumuje się zwolnień
Przeczytaj wątek: liczba dni na zwolnieniu w trakcie stażu 24.10.02

Pozdrawia
blutka

4. Data: 2002-11-24 11:16:11

Od: "Znajdzicha" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie sumuje się zwolnień
Tak????????????
Czy jest coś miedzy wierszami czego nie widzę?
" 3.Staż, o którym mowa w art. 9c ust. 1, przerywa się w przypadku
nieobecności nauczyciela w szkole z powodu: czasowej niezdolności do pracy
wskutek choroby, zwolnienia z obowiązku świadczenia pracy oraz urlopu innego
niż urlop wypoczynkowy, trwającej ŁĄCZNIE dłużej niż 3 miesiące."

5. Data: 2002-11-24 12:48:09

Od: "blutka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Znajdzicha" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
innego
> niż urlop wypoczynkowy, trwającej ŁĄCZNIE dłużej niż 3 miesiące."

Sama podkreśliłaś "łącznie". Łącznie, czyli nieprzerwany okres zwolnienia -
możesz sumować, o ile zwolnienia nie mają między sobą przerwy zdolności do
pracy.
To jak to sobie wyobrażasz ? Masz staż 2 lata, 9 miesięcy i od czasu do
czasu idziesz na L4. Na koniec stażu dyrektor liczy Ci, ile łącznie masz
opuszczonych dni i....?

Pozdrawia
blutka

6. Data: 2002-11-25 08:31:41

Od: "Znajdzicha" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sama podkreśliłaś "łącznie". Łącznie, czyli nieprzerwany okres zwolnienia

W słowniku języka polskiego znalazłam :"łącznie <wraz, razem, w połączeniu,
wspólnie>"
nie ma tu takiego znaczenia jak "nieprzerwanie" więc albo te przepisy
układał jakiś matoł, albo to ja jestem matołem

> możesz sumować, o ile zwolnienia nie mają między sobą przerwy zdolności do
> pracy.

owszem zgadzam się z Toba pod warunkiem, że łącznie znaczy nieprzerwanie

> To jak to sobie wyobrażasz ? Masz staż 2 lata, 9 miesięcy i od czasu do
> czasu idziesz na L4. Na koniec stażu dyrektor liczy Ci, ile łącznie masz
> opuszczonych dni i....?

No własnie tego sie obawiam tym bardziej, że mam już trochę "nieobecności"
na koncie, kończy mi się staż, ale planuję zajść w ciąże, a wtedy różnie
bywa :((((
pozdrawiam Znajdzicha

7. Data: 2002-11-25 13:18:58

Od: "blutka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Znajdzicha" <r...@o...pl> napisała w wiadomości

> [...]
> nie ma tu takiego znaczenia jak "nieprzerwanie" więc albo te przepisy
> układał jakiś matoł, albo to ja jestem matołem

:)))

> owszem zgadzam się z Toba pod warunkiem, że łącznie znaczy nieprzerwanie

To bawmy się dalej:

[...]

4. Po ustaniu przyczyny przerwania stażu nauczyciel może złożyć wniosek o
kontynuację stażu. [...]"

To "nieprzerwanie" wynika z kontekstu. Chorujesz na zapalenie "cebulek
włosowych", choroba przeciąga się do 5 miesięcy. Po trzech przerywasz staż i
wyleczeniu tychże cebulek, piszesz wniosek o kontynuację stażu....

Rozważmy sytuację, w której dyrektor liczy wszystkie zwolnienia na koniec
stażu. I nagle okazuje się że przekroczyłaś te sławetne trzy miesiące i o
zgrozo od ostatniego zwolnienia minęło 6 miesięcy. Tracisz cały staż i
musisz zaczynać wszystko od początku.
Tak to widzisz?
Kto ma liczyć tez zwolnienia? Dyrektor czy Ty?
Sądzisz , że nie byłoby już o tym głośno , gdyby tak interpretowano KN?

> No własnie tego sie obawiam tym bardziej, że mam już trochę "nieobecności"
> na koncie, kończy mi się staż, ale planuję zajść w ciąże, a wtedy różnie
> bywa :((((

:)))

Pozdrawia
blutka

Proszę pomóźcie mi!!!
APEL
FAQ grupy pl.soc.edukacja (1)
Klasyfikacja towarow oraz normalizacja....
angielski