staż, zeszyt i net

1. Data: 2003-09-26 19:06:23

Temat: staż, zeszyt i net
Od: "oleńska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy ktoś mógłby mi podać link
do nowego rozporządzenia dotyczącego
prowadzenia zeszytu do stażu?
Nie otrzymałam tego typu potrzebnych materiałow
z Izby Aptekarskiej, więc staram się
wesprzeć informacjami z netu..
Z góry dziękuje za pomoc,
link albo Wasze wskazówki

pozdrawiam
oleńska

2. Data: 2003-09-27 10:20:21

Temat: Re: staż, zeszyt i net
Od: "aspirynka " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej!
u mnie wytyczne co do zeszytu stazowego sa w biuletynie izby aptekarskiej.
wlasciwie to nic sie nie zmienilo i jak mam przed soba zeszyt kolegi
stazysty z ubieglego roku to moge sie na nim wzorowac. ten zeszyt jest
podobny do zeszytu praktyk po 3 i 4 roku. wytyczne tez byly w ofercie
cefarmu na nasz rejon.
w necie kiedys cos bylo na http://www.nia.org.pl/
pozdrawiam
aspirynka stazystka

3. Data: 2003-09-27 22:55:09

Od: "bacter" <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aspirynka " <a...@N...gazeta.pl>
> [...]
> stazysty z ubieglego roku to moge sie na nim wzorowac. ten zeszyt jest
> podobny do zeszytu praktyk po 3 i 4 roku. wytyczne tez byly w ofercie

a mnie sie wydaje (ale moge sie mylic)
ze ministerek nie wydal rozporzadzenia ze wzorem takowego zeszytu
(jak i szczegolowym programem praktyk) :)))

4. Data: 2003-09-29 20:32:42

Od: "ewa " <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale jak ma to wygladac
co robilam kazdego dnia?
jezeli chodzi o recepture to opis recepty?
ewa

5. Data: 2003-09-30 19:28:25

Temat: Odp: staż, zeszyt i net
Od: "oleńska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

no ja na razie tak właśnie robię
i myślę, że tak będzie ok, tylko że..
ileż razy można powtarzać: "praca
w ekspedycji", "praca w recepturze".. ;)
no ale dobra, niech będzie i tak..
a i przeciez recepty tak często sie powtarzają..
no nic.. przestałam sie już tak przejmowac po wypowiedzi k g ;)
pozdrawiam -
- oleńska.

6. Data: 2003-09-30 21:57:36

Od: "aspirynka " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

u mnie kierowniczka polecila mi napisac o warunkach przechowywania lekow, o
realizacji recept, o programie na ktorym pracuje. i to wszystko ma byc z
podzialem na tygodnie ze np: 1 tydzien stazu to zapoznanie z układem apteki
i sposobem przech.lekow ( i tu jak chce to w skrocie mam napisac jak to
wyglada) pozniej nast tydzien to to i tamto itd. w miedzy czasie mozna
napisac ze np praca w recepturze wykonywanie recepty nr 1 itd( dlatego np
nr 1 bo pozniej na koncu zeszytu ma byc opis wykonania tej recepty)
aaa podobno zeszyt ma miec 52 kolejno ponumerowane strony, na pierwszej
stronie ma byc pieczatka apteki, imie i nazwisko stazysty numer dyplomu i
data rozpoczecia stazu. na koncu ( juz po zakonczeniu stazu) ma byc opinia
kierownika apteki lub mgr farmacji ktory opiekowal sie stazysta
i to chyba tyle co wiem
straaasznie mi sie nie chce tego pisac, moj kolega wszystko wstukał w worda
i wydrukowal piekny zeszycik.
ja tez tak chcialam ale moja kierownica woli wszystko skrupulatnie i
recznie , bleeee
pozdrawiam
aspirynka

7. Data: 2003-10-02 20:18:02

Od: "oleńska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to tygodniowe opisywanie i sposób
wykonania recept na końcu zeszytu to pomysł
Twojej kierowniczki czy to są
wytyczne Izby Aptekarskiej?
bo co do wytycznych to na razie
wiedziałam właśnie że te numerowane 52
strony i pierwsza z pieczątką i danymi stażysty.
pozdrawiam -
- oleńska.

8. Data: 2003-10-03 21:55:59

Temat: Re: Odp: staż, zeszyt i net
Od: "aspirynka " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

u nas opisywac mozna albo codziennie albo wlasnie tygodniami
wiec lepiej tygodniami bo mniej wymyslania i pisania,a recepty to podobno
tak trzeba i wszyscy tak u nas robia i tak wymagali w izbie
ale oni naprawde zawiele czasu nei poswiecaja tym zeszytom( i cale szczescie)
mnie zmuszaja juz do pisania,zeby w razie kontroli choc troche miec zaczety
zeszyt
a no i na koncu ocena praktyki napisana przez kierownika stazu
ale mi sie nie chce...

9. Data: 2003-10-05 19:59:47

Temat: Odp: Odp: staż, zeszyt i net
Od: "oleńska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki :)

Newsweek 34/2003 dział listy:) nieżle gość dosrał...
szukam stażu
Sprzedam materiały(tłumaczenia, ksera, abstrakty itp) dotyczące, ostrego zapalenia trzustki, kwasu hialuronowego.
Materiały do specjalizacji...
Metronidazol jaka firma w Niemczech go produkuje?