sterownik do wózka...

1. Data: 2005-10-12 12:19:02

Temat: sterownik do wózka...
Od: Tomasz Przybysz <u...@f...pcp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Doczekawszy się w końcu przesyłki z dwoma akumulatorami 80Ah zmieniłem
"paliwo" w moim elektrycznym rumaku i ruszyłem w trasę (korzystając z
ładnej pogody). Rumak jeździ bardzo pięknie, nie jest narowisty i łatwo
go okiełznać. ;-)
Niestety, joystick służący do sterowania jest trochę ciężki (wagowo), a
także chyba trochę wyrobiony, bo potrzeba do niego sporo siły. Po
wczorajszym 10-kilometrowym spacerze dziś nie czuję rąk...
Czy można gdzieś kupić nowy joystick do wózka elektrycznego? Szukałem w
Google, ale są same wózki elektryczne, a części zamiennych nigdzie nie
widziałem.

--
Pozdrawia... Tomek
Strona prywatna: http://www.przybysz.info (28.09 - ostatni update)

2. Data: 2005-10-12 12:34:15

Temat: Re: sterownik do wózka...
Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Przybysz napisał(a):

> Google, ale są same wózki elektryczne, a części zamiennych nigdzie nie
> widziałem.

Może najprościej - Jakiej produkcji wózek ? Skontaktuj się z
producentem albo importerem na polskę ...

--
|______ Stasio Podróżnik
o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

3. Data: 2005-10-12 19:59:32

Od: Tomasz Przybysz <u...@f...pcp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Homo Usenetus Stasio Podróżnik pisze:

> Może najprościej - Jakiej produkcji wózek ? Skontaktuj się z
> producentem albo importerem na polskę ...

Problem w tym, że niestety nie wiem co to za wózek. Dostałem go w
prezencie, jest używany, ale nie ma żadnej tabliczki z nazwą firmy,
jedynie mały znaczek z adresem jakby holenderskim (ale bardziej
prywatnym niż jakiejś firmy). Jeśli dasz radę go rozpoznać ze zdjęcia,
to zajrzyj tu: http://www.przybysz.info/foto.html
Myślałem, że może są jakieś uniwersalne joysticki pasujące do różnych
wózków, ewentualnie dałoby się zapewnie przerobić samą końcówkę kabla
aby pasowała do wtyczki w wózku, ale nie mam pojęcia gdzie szukać tych
joysticków.

--
Pozdrawia... Tomek
Strona prywatna: http://www.przybysz.info (28.09 - ostatni update)
O chorobie: http://www.fop.prv.pl
Nasz świat jest w sercach tych, którzy nas kochają.

Co oznacza słowo "psychol"?
Start'ujemy ?
Przyznawanie środków z Europejskiego Funduszu Społecznego na podjęcie działalności gospodarczej
Poradnia prawna
kanar i renta rodzonna