stokrotka (nasza-klasa)

81. Data: 2008-05-06 16:27:53

Temat: Re: stokrotka (nasza-klasa)
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:fvp5gq$rvf$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ja tylko podpis uzupelniam.

dzięki:)

82. Data: 2008-05-06 16:40:48

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@g...pl>

> To jest pocieszające :-)
> --
> XL wiosenna :-)

Napiszę Pani a właściwie skopiuję o czym i w jaki sposób rozmawiam w
naszej-klasie. To dzisiejszy wpis, ale takich jest już więcej... :-)

A co powiecie dziewczyny o osobach samotnych, niedołężnych, schorowanych,
nadwrażliwych, nieśmiałych itp, gdzieś tam chen na drugim końcu świata - dla
których wirtual staje się 'prawdziwym światem' bo zewsząd w realu otoczone są
obojętnością, lub wręcz niechęcią i wrogością jako obcy...
W Internecie jest głębszy sens, że można chłonąć innych i dzielić się sobą
prawdziwym, a nie udawanym na pokaz za maską pozorów. Tu także można
znaleźć prawdziwe przyjaźnie, choć tylko za pomocą słów ekranowych, skojarzeń,
domysłów i tego co zapisane między wierszami, a jedna z pań na innym forum
nazwała wspólnotą jaźni.
"Radość i smutek powinno sie z kimś dzielić!". Jeśli nie można inaczej to można
poprzez Internet. Tak tworzy się wirtualna rodzina - wspólny DOM. :)
pozdrawiam Serdecznie,
Edi:)
. . .
Taki jestem...:)
Edward Robak* z Nowej Huty

83. Data: 2008-05-06 16:41:48

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> coś kręcisz...

Nie.

84. Data: 2008-05-06 16:43:51

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@g...pl>

> Znacznie wcześniej - w każdym momencie. Dlatego przyszłość to tylko
> złudzenie - to my (rzeczywiści) wędrujemy po wirtualnej krzywej/prostej/osi
> czasu. Rzeczywiste są tylko narodziny (w sensie chwili poczęcia) i śmierć,
> choć też trudno ich moment jednoznacznie wyznaczyć jako punkty :-)
> --
> XL wiosenna :-)

Pełna zgoda. Dziś jest zawsze, kiedykolwiek człowiek sobie uświadamia
tu i teraz. :-) To się nazywa w moim języku: "być obecnym i przytomnym":-)
pozdrawiam serdecznie,
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
O tym też będzie oczywiście w Księdze :-)

85. Data: 2008-05-06 16:51:00

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

do Ikselki
Ostatnie dwa posty były wysłane tylko na pl.sci.psychologia
Nie zmieniałem skoro tak chciał los... ;-)
Nie subskrybuję tej grupy, więc nie przeczytam odpowiedzi, ale wiem co chciałbym
usłyszeć. Mnie to
wystarcza....:)
pozdrawiam serdecznie,
Edward Robak* z Nowej Huty

86. Data: 2008-05-06 17:05:17

Od: "JanB" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...
-------
-------
> A kogo interesuje zdanie gówna?
> Zapisz te swoje pobożne życzenia smrodzie
> podetrzej sobie nimi dupę
> i spuść do kibla
> sam też się spuść
> razem ze smrodem który cie otacza trollu JanB

Przepraszam, ze sie wtrace i byc moze przerwe te dyskusje o niczym,
ale interesuje mnie jedno: co Pan _czuje_ (jesli cokolwiek) i _mysli_
piszac i wysylajac posty przepelnione _takimi_ obelgami skierowanymi
do drugiego _czlowieka_?

PS. Cos Pan zapomina sie podpisac pod niektorymi swoimi postami...

-----------------------

Niestety, dla ludzi o pewnym poziomie kultury (a raczej poniżej pewnego
poziomu) posty tego typu nie wywołują żadnych szczególnych emocji - jest to
kolejny post, w którym Robak przekazuje co myśli na mój temat i jego zdaniem
nie różni się on pod żadnym zasadniczym względem od postów nie zawierających
wyrazów powszechnie uważanych za obraźliwe.

87. Data: 2008-05-06 17:12:12

Od: "JanB" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> przyczyny można mnożyć bez końca

Kolego tren R.
Zgadzam się, że jeżeli ZAŁOŻYMY złą wolę moderatorów i wogóle wszystkich
innych ludzi to im mniej oni będą mieli wladzy tym lepiej.
Natomiast nie widzę powodów, żeby takie założenie przyjmować.
Naprawdę, gdybym koniecznie chciał uniemożliwić dyskusję na tej grupie to
potrafiłbym ją teraz zalać gigantyczną ilością spamu i by podziałało.
Ale tego nie robię i przypuszczam, że jako moderator także bym tego nie
robił.

> a ty jesteś normalny?

Tak mi sie wydaje.
Ja oczywiście nie chciałbym być moderatorem - to męcząca praca, nie mam na
nią czasu.
Z pozostałych osób wydaje mi się, że np. AW, Ghost, Łoś, kiedyś Syzyf,
(także Przewodas czy Pszemol, ale ich bym nie zaryzykował) są rozsądnymi i
normalnymi ludźmi, którzy mogliby sensownie wypełniać tą funkcję.

> a dostrzegasz gigantyczne minusy?

Nie sądzisz, że odpowiedź na to pytanie wynika z mojej cytowanej przez
Ciebie 3 linijki wyżej wypowiedzi?
Tak, dostrzegam.
Tak, kiedy była ankieta byłem na nie.

88. Data: 2008-05-06 17:30:03

Od: "JanB" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z pozostałych osób wydaje mi się, że np. AW, Ghost, Łoś, kiedyś Syzyf,
> (także Przewodas czy Pszemol, ale ich bym nie zaryzykował) są rozsądnymi i
> normalnymi ludźmi, którzy mogliby sensownie wypełniać tą funkcję.

Jeszcze Michwelt czy agali, generalnie - znalazłoby się.

89. Data: 2008-05-06 17:49:01

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomoscinews:382d0736-8ee1-477a-b3ea-27b1815db83a@
s50g2000hsb.googlegroups.com...

> Pan tu widzi jakiegoś człowieka???????

Pani. Jestem kobieta.
A odpowiedz brzmi - tak. Wszedzie widze przede wszystkim czlowieka.

> Zacytuj kur wa tego człowieka bo ja kur wa nie widzę człowieka tylko gówno.

Dziekuje za odpowiedz, ktora wszystko wyjasnia.... Wiecej pytan juz do
Pana nie mam.

Fra

90. Data: 2008-05-06 18:38:50

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
;)

> Jeśli tak myślisz jak napisałeś Drogi Sky'ju, to muszę...

Nie musisz...wierz mi...nie musisz... ;P

żółwie ninja (wojownicze)
"Schizofrenia" dokument o psychuszkach - na TVPolonia
"Schizofrenia" dokument o psychuszkach - na TVPolonia
Kler w końcu zrozumie?
depresja?