[stom] zdjecie pantomograficzne zebow.

1. Data: 2004-01-13 11:34:07

Temat: [stom] zdjecie pantomograficzne zebow.
Od: Jacek Białecki <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam pytanie: ile kosztuje wykonanie takiego panoramicznego zdjecia RTG?
Czy da sie to zrobic w zwyklej pracowni, czy tez wymaga jakiegos
specjalistycznego sprzetu?

PS. Do Poznaniakow: gdzie ew. polecacie wykonanie takiego zdjecia?
Pozdrawiam.

--
Jacek Bialecki
$> cd pub

2. Data: 2004-01-13 11:46:35

Temat: Re: [stom] zdjecie pantomograficzne zebow.
Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

koszt ok 40 zl i potrzeba specjalnego sprzetu , trzeba dzwonic i pytac
gdzie takie zdjecia robia , niestety co do Poznania to nie wiem , moze ktos
inny podpowie

pozdr Magda

3. Data: 2004-01-13 12:02:16

Od: "Izabela H." <izabelahav@ wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Jacek Białecki" <y...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> Witam.
> Mam pytanie: ile kosztuje wykonanie takiego panoramicznego zdjecia RTG?
> Czy da sie to zrobic w zwyklej pracowni, czy tez wymaga jakiegos
> specjalistycznego sprzetu?

Witam,
W tym roku placilam gdzies ok 60 zl. za panoramie- o ile pamietam to
wykorzystuja do tego specjalny sprzet, inny od tego do pojedynczych zdjec.
Pzdrawiam
Izabela

4. Data: 2004-01-13 13:01:50

Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Białecki" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> PS. Do Poznaniakow: gdzie ew. polecacie wykonanie takiego zdjecia?
> Pozdrawiam.

Na 90% przychodnia "kolejowa" na Taczaka

Pozdro

Maseł

Praca dla młodych lekarzy/stażystów - Warszawa
!PILNE!
AAAAAAAAAAAA
!PILNE!
serca przeszczep cz. II