stomatolog

1. Data: 2002-08-25 14:38:50

Temat: stomatolog
Od: Gosia <t...@m...meil> szukaj wiadomości tego autora

zalezy mi na konsultacji z dobrym, "nowoczesnym" stomatologiem

sa moze jakies ciekawe srony z tej dziedziny?

pilne

pozdr - goha

2. Data: 2002-08-25 14:59:44

Temat: Re: stomatolog
Od: "Renka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zalezy mi na konsultacji z dobrym, "nowoczesnym" stomatologiem

Pisz, moze jakis sie akurat znajdzie na grupie.

> sa moze jakies ciekawe srony z tej dziedziny?

Stron jest sporo, zalezy czego szukasz.
Pozdrwiam,
Renka

3. Data: 2002-08-25 15:01:44

Od: Gosia <t...@m...meil> szukaj wiadomości tego autora

"Renka" <s...@p...onet.pl> napisał(a) na pl.sci.medycyna:

>Pisz, moze jakis sie akurat znajdzie na grupie.

>Stron jest sporo, zalezy czego szukasz.
>Pozdrwiam,
>Renka

potrzebuje informacji o mozliwosci odbudowania "wytartego" szkliwa.
czy robi juz sie takie zabiegi w polsce i na ile sa trwale, jesli sie robi.

goha

4. Data: 2002-08-25 15:06:28

Od: "Renka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> potrzebuje informacji o mozliwosci odbudowania "wytartego" szkliwa.
> czy robi juz sie takie zabiegi w polsce i na ile sa trwale, jesli sie
robi.

Wiem, ze stosuje sie licowki, ale to nie jest 'naturalna' odbudowa szkliwa.
Popatrz czy jest cos o tym na www.dentonet.pl, www.stomatolog.com.pl,
ogolnie stronek jest spowo(wyszukiwarka-> stomatologia i cos znajdziesz).
Czy to 'wytarte' szkliwo jest skutkiem nadmiernego+ nieprawidlowego
szczotkowania i czy twoj stomatolog stwierdzil, ze takie cos mialo miejsce
czy jedynie to sa twoje obserwacje?
Wytarcie jest na jakich powierzchniach?
Pozdrawiam,
Renka