stomatolog

1. Data: 2003-08-12 12:46:37

Temat: stomatolog
Od: <d...@w...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak to jest ze stomatologiem w maju bylem w przychodni i za kanaly kazali
mi placic 80 zł ale ponoc teraz od sierpnia nietrzeba czy ktos wie cos na
ten temat

2. Data: 2003-08-12 13:53:24

Temat: Re: stomatolog
Od: "Adam" <a...@p...spam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:bhanmj$l25$...@n...news.tpi.pl,
Użytkownik <d...@w...neostrada.pl> wystukał:
> jak to jest ze stomatologiem w maju bylem w przychodni i za kanaly
> kazali mi placic 80 zł ale ponoc teraz od sierpnia nietrzeba czy ktos
> wie cos na ten temat

do 18 roku zycia leczenie kanalowe wszystkich zebow bezplatne (wyjatek
leczenie zgorzeli zebow trzonowych - sam sie dziwilem, ale mam to na
papierze z kch)
powyzej 18 roku zycia - leczenie kanalowe zebow 3-3 czyli od kła do kła
placi nfz, od 4 do tylu - placi pacjent. tak bylo i nic sie nie zmienilo,
jesli juz to beda ciac po procedurach - nie ma pieniedzy :)

--
jeśli coś może nie zadziałać -
- nie zadziała napewno

gg #402495

3. Data: 2003-08-13 15:59:37

Od: "majkel" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak mozesz to idz do studenta. policzy ci ok 30 PLN za kanal (przynajmniej
tak w Łodzi liczą)

Hydromasaż perełkowy.
Wojskowa Akademia Medyczna
zespół Geembora