storczyki - co wiecie...

1. Data: 2003-10-30 20:31:15

Temat: storczyki - co wiecie...
Od: "Tusia" <c...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

potrzebne mi informacje do prezentacji na informatyke (jestem w 1 klasie
LO:-)).... moze ktos z Was ma jakis filmik dotyczacy storczykow....albo
jakis podklad muzyczny jaki by sie nadawal na prezentacje o nich... za kazde
info bede b.wdzieczna :)

--
Tusia i Kubusia (Busia) - 4 letnia swinka morska :-)
c...@f...onet.pl

2. Data: 2003-10-30 21:54:05

Temat: Re: storczyki - co wiecie...
Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tusia napisał(a):

> [...]
> storczykow....albo jakis podklad muzyczny jaki by sie nadawal na
> prezentacje o nich... za kazde info bede b.wdzieczna :)

Poszukam jutro w swojej wideotece i może coś znajdę. Dam znać.

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

3. Data: 2003-10-30 22:36:08

Od: "Szymon K." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>....albo jakis podklad muzyczny jaki by sie nadawal na

A jesli chodzi o jakies dzwieki to moze tutaj cos znajdziesz....chociazby
placz rozpaczy ;)
http://www.findsounds.com

Pozdrowienia :-)))))))

4. Data: 2003-10-31 13:02:40

Od: "Tusia" <c...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziadek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Poszukam jutro w swojej wideotece i może coś znajdę. Dam znać.
>
> --
>
> Pozdrawiam ciepło, Dziadek
z gory wielkie dzieki :-)

5. Data: 2003-10-31 13:03:03

Od: "Tusia" <c...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szymon K." <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> A jesli chodzi o jakies dzwieki to moze tutaj cos znajdziesz....chociazby
> placz rozpaczy ;)
> http://www.findsounds.com
>
> Pozdrowienia :-)))))))

http://www.gazeta.pl/usenet/
wielkie dzieki za adresik:-)

6. Data: 2003-10-31 14:42:15

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tusia napisał(a):

> z gory wielkie dzieki :-)

No więc znalazłem film "Uprawa storczyków". Trwa 10 minut. Tej kasety nie
mogę Ci dać najwyżej przegrać ale wówczas bardzo "siądzie" jakość, więc nie
bardzo wiem co robić. Masz jakiś pomysł? A wogóle z jakiego jesteś miasta?
Bo jak blisko Bielska Białej to mogłabyś wpaść do mnie i zobaczyć co z tego
filmu Ci się może przydać.

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

7. Data: 2003-10-31 15:04:30

Od: "Tusia" <c...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardzo wiem co robić. Masz jakiś pomysł? A wogóle z jakiego jesteś miasta?
> Bo jak blisko Bielska Białej to mogłabyś wpaść do mnie i zobaczyć co z

ja jestem z Wawy :( i dodatkowo chodzilo mi o filmy na kompie....bo ja musze
taki filmik wstawic do prezentacji w power point..... ;-(

8. Data: 2003-10-31 15:22:48

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tusia napisał(a):

> ja jestem z Wawy :( i dodatkowo chodzilo mi o filmy na kompie....bo
> ja musze taki filmik wstawic do prezentacji w power point..... ;-(

No dobrze, to już wiem skąd jesteś. Wizyta u mnie jest raczej nie możliwa
więc umówmy się tak. Jak znajdziesz gdzieś potrzebny Ci materiał to dobrze,
jak nie to pisz mi a ja z kasety przegram do kompa i potem nagram na płytkę
CD. To się da choć parę godzin to potrwa. Pytanie tylko czy dasz sobie radę
ze zrobieniem z tego materiału prezentacji ?

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

Re: pozostało 56 dni!!
Re: Bielun- kiedy przyciac?