strajk oszczegavvczy

11. Data: 2008-11-17 18:43:43

Temat: Re: strajk oszczegavvczy
Od: "andro" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kierowca autobusu KAZACH-WAFKA TOUR"

> nie, to nie tata, poszókaj w bónkrze koło głównego PKP
{{{{{{{{{
Na głównym PKP? to co mamusia na kolejarza dała.

12. Data: 2008-11-17 18:46:39

Od: Kierowca autobusu KAZACH-WAFKA TOUR <kómandós@stróng.zielóny> szukaj wiadomości tego autora

andro pisze:

> Na głównym PKP? to co mamusia na kolejarza dała.

ja nie wiem na co twoja mama dała, ale wiem komu dała i napewno
wszystkim 3 zmianom kolejarzom wraz z sokistami

13. Data: 2008-11-17 18:53:01

Od: "andro" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kierowca autobusu KAZACH-WAFKA TOUR" <kómandós@stróng.zielóny>
napisał w wiadomości news:cViUk.28279$Oq2.834@newsfe08.iad...

> tfój tata jósz nie potszebóje, na leczenie za późno, ale mamósia nóg nie
> myła i jej gerber paznokcie fpierdolił. Zabierz ją szybko do veta bo na
> pienty pójdzie i bendziesz spondylósa na wózku pchał
++++++++
Niuniek na głównym cię dymają?

14. Data: 2008-11-17 18:56:11

Od: Kierowca autobusu KAZACH-WAFKA TOUR <kómandós@stróng.zielóny> szukaj wiadomości tego autora

andro pisze:

> Niuniek na głównym cię dymają?

tak ci milicjant powiedział jak po raz trzydziesty próbowałes zgłosić
gwałt pszez bande uciekinierów z markotu

15. Data: 2008-11-17 19:23:08

Od: "! ĐËVILSÖN ! ŐŐŐ ! VV.VV !" <h...@s...orG> szukaj wiadomości tego autora

andro pisze:

> ++++++++
> Niuniek na głównym cię dymają?

SZMandro, tfuj stary to kórva, a matka to huj

--
MODERACJĘ USENETU PROWADZI :

NADMOCOSILNY WYKURWISTAN APEDECJI

alt.pl.dupa

WEJDŹ, PRZECZYTAJ, WYPIERDALAJ!

BOELS .E. BUBB

! ÓÓÓ !

---
józnet jest nasz
! APD ! ÓÓÓ !

16. Data: 2008-11-17 19:25:51

Od: "! ĐËVILSÖN ! ŐŐŐ ! VV.VV !" <h...@s...orG> szukaj wiadomości tego autora

andro pisze:
> Użytkownik "Kierowca autobusu KAZACH-WAFKA TOUR"
> {{{{{{{{{
> Na głównym PKP? to co mamusia na kolejarza dała.

a wiesz, rze tfojej starej leci spizdy kvvasior jak obcemu z paszczy??

17. Data: 2008-11-17 19:26:54

Od: Kierowca autobusu KAZACH-WAFKA TOUR <kómandós@stróng.zielóny> szukaj wiadomości tego autora

! ĐËVILSÖN ! ŐŐŐ ! VV.VV ! pisze:

> a wiesz, rze tfojej starej leci spizdy kvvasior jak obcemu z paszczy??

łosz kórva! to jóż wiem czemó potrójny kondon łószczył mi sie jak skóra
wenża

18. Data: 2008-11-17 22:43:53

Od: Janek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kierowca autobusu KAZACH-WAFKA TOUR napisał:

> łosz kórva! to jóż wiem czemó potrójny kondon łószczył mi sie jak skóra
> wenża

ja urzywam azbestowego

19. Data: 2008-11-17 22:53:58

Od: "! PIJÓNE ! ZÓMBIE !" <hójkórvaópo@org.órg> szukaj wiadomości tego autora

Janek pisze:

> ja urzywam azbestowego

jasió, żresz kał?

20. Data: 2008-11-17 22:59:50

Od: "pokoloruj (sobie hója)" <hójkwwwwópo@ors.órg> szukaj wiadomości tego autora

! ĐËVILSÖN ! ŐŐŐ ! VV.VV ! pisze:

> dolevvam zazvvyczaj nieco elektrolitó do akómólatora wraz z płynem
> chamólcovvym

o dzienks to nie boje sie rze grzyba załapie, ostatnio po mamie adama
pieczarka mi na rzołendiu urosła

OSIAGNELAS CEL...
ZYWY STAD NIE WYJDZIE NIKT...
Z ZYCIA KOALICJI
Odezwa Młodego Pokolenia rodowitych Polaków!
psychologia stosowana: nowa afera wokół PO!