strelicje

1. Data: 2004-12-05 21:32:57

Temat: strelicje
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy komus z Was udalo sie bez wiekszych trudnosci dochowac sie kwiatow na
strelicji?
Dzis widzialem w przecenie te rosliny, chociaz prawde mowiac bardziej
zaciekawily mnie dwa gatunki paproci, ktorych nazw nie znam. Paprocie te
oczywiscie do uprawy w mieszkaniu ale przyznam, ze wczesniej sie z nimi
nie spotkalem (przypominaja paprotke zwyczajna).

Pozdrawiam,
Bpjea

2. Data: 2004-12-06 11:19:08

Temat: Re: strelicje
Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W przecenie, to znaczy po ile?

Pozdrawiam calvi

3. Data: 2004-12-06 12:39:44

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oczywiscie do uprawy w mieszkaniu ale przyznam, ze wczesniej sie z nimi
> nie spotkalem (przypominaja paprotke zwyczajna).

Kupuj, nie pytaj. Same liście są już ładne. Trzymałem ją do czasu
aż zaczęła wyłazić z doniczki.Nie miałem gdzie trzymać i poszła do
ludzi,zanim zakwitła.
Pozdrawiam. Mirzan

4. Data: 2004-12-06 14:05:42

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"calvi" <c...@b...pl> wrote in message

> W przecenie, to znaczy po ile?

5 zl moze (nie pamietam); byly w supermarkecie, wiem, ze byla przecena ale
nie jestem pewien ile kosztowaly.

Pozdrawiam,
Bpjea

5. Data: 2004-12-06 14:08:49

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

> Kupuj, nie pytaj. Same liście są już ładne. [...]

Problem w tym, ze wszystkie parapety mam juz roslinami zastawione. Musi
byc na prawde cos ekstra, zebym sie zdecydowal kupic.

Pozdrawiam,
Bpjea

6. Data: 2004-12-06 14:16:21

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:cp1par$1ad$1@nemesis.news.tpi.pl...
> "mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

> Problem w tym, ze wszystkie parapety mam juz roslinami zastawione. Musi
> byc na prawde cos ekstra, zebym sie zdecydowal kupic.

A czy coś z tego zastawienia nadaje się do sępienia?

Bezczelnie i bezwstydnie, Basia.

7. Data: 2004-12-06 14:32:05

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

> A czy coś z tego zastawienia nadaje się do sępienia?

Niektore tak, niektore nie :)
Na dwoch (trzech) parapetach "zimowiskowych" stoja dwie grupy roslin - te,
ktore czekaja do wiosny, by znow zdobic moj ogrod, oraz te, ktore takze
czekaja do wiosny, bo sa rocznymi siewkami w skrzynkach i nie przezylyby
zimy na zewnatrz. Takie skrzynki potrafia skutecznie zajac cale wolne
miejsce na parapecie.
Wsrod tych siewek znalazloby sie pare kokornakow, winnikow, miesiecznikow
oraz Codonopsisow, ktore do wysepienia sie nadaja :) W ogrodzie mam
jeszcze sporo surmii zwyczajnej do wysepienia. Jeden z parapetow w polowie
zajmuja mlode bambusy, ktore na wiosne ida do gruntu. Dopiero ich odrosla
w przyszlosci beda podlegac ewentualnemu sepieniu.

Pozdrawiam,
Bpjea

8. Data: 2004-12-06 20:12:39

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> wrote in message

> 5 zl moze (nie pamietam); [...]

Pojechalem sprawdzic cene - byly po 7 zl.

Pozdrawiam,
Bpjea

9. Data: 2004-12-06 20:20:09

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pojechalem sprawdzic cene - byly po 7 zl.
>
> Pozdrawiam,
> Bpjea
>
> Czyli prezent na Mikołaja, rozdają za darmo.
Pozdrawiam. Mirzan

10. Data: 2004-12-07 01:58:57

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

> [...] bardziej
> zaciekawily mnie dwa gatunki paproci, ktorych nazw nie znam. [...]

Sprawdzilem je i okazalo sie, ze jedna z nich to Blechnum, czyli podrzen.
Nie mam pewnosci jaki to bedzie gatunek z tego rodzaju.
Czy ktos z Was ma podrzen u siebie? Czy sprawia problemy w uprawie?

Pozdrawiam,
Bpjea

Czym sie odgrodzic??
jak dbać o oliwkę w doniczce?