stres

1. Data: 2002-03-24 20:43:56

Temat: stres
Od: "Sonda" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak poradzic sobie ze stresem?
Ostatnimi czasy jestem zestresowana szkoła i wszystkim co sie dzieje, to
wazny rok dla mnie, egzaminy itp.
wysiadam, mam tyle roboty ze zdycham....chce mi sie ryczec, boje sie ze nie
dam sobie rady, ze wszystko zawale, czasami mam ochote zasnac i obudzic sie
za pare lat....plis....pomozcie, jak sobie poradzic z tym pieprzonym
stresem....
bo mnie wykancza..

Sonda

1. Data: 2002-03-24 21:36:43

Temat: Re: stres
Od: "ML" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sonda" <s...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
sie
> za pare lat....plis....pomozcie, jak sobie poradzic z tym pieprzonym

Po pierwsze wiedz, że kłopoty były są i będą. Poradzisz sobie z jednym, dwa
nowe się pojawią. Zajmuj się co trzecim z nich i ciesz się, że jeśli masz
kłopoty to znaczy, że żyjesz!!
Pozdrawiam, Leszek.

1. Data: 2002-03-25 14:21:57

Od: "pepe" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sie
> za pare lat....plis....pomozcie, jak sobie poradzic z tym pieprzonym

hej

hmmm jesteś uczennicą - studenką (??)... nie wiem czy prazujesz do tego, ale
jeżeli nie to pomyśl o tych którzy sie uczą i pracują i do tego trenują =
ja....
spójrz wokół siebie, ze nie jesteś jedyna z takimi problamami.... a robisz
to tylko dla siebie, bo to Ty masz zrywać w przyszłosci z tego plony.....
nawet nie wiesz jak niektórzy mogą Ci zazdrościć,,, nie wiesz jak niektórzy
by teraz chcieli mieć egzaminy a nie np myśleć o jutrzejszej robocie......
Sam jestem tego dowoedem.. sam chętnie bym to robił.. ale sie troche mi
pokomplikowała że musze pracować, a zrestzą co tu opowiadać....
Ale częściej pomyśl o czymś miłym i o miłych korzyściach tego... satysfakcji
ze zdanych egzaminów ( bo na pewno zdasz)...
głowa do góry i więcej uśmiechu ..

1. Data: 2002-03-25 14:39:44

Od: "Anna" <p...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

moja rada to medytacja, to najlepszy sposob na uspokojenie tak psychiczne
jak i fizyczne.
Ja ciagle ucze sie medytowac ale juz widze pierwsze efekty.

Anna
GG 3189449

1. Data: 2002-03-25 14:39:59

Od: "veronika" <v...@i...mikrus.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sonda" <s...@a...com.pl> wrote in message
> [...]
sie
> za pare lat....plis....pomozcie, jak sobie poradzic z tym pieprzonym

polecam lykac magnez i lecytyne... z doswaidczenia wiem, ze to pomaga..
pozdrawiam
veronika

1. Data: 2002-03-25 14:49:07

Od: "Hexenmeister" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak poradzic sobie ze stresem?

pij soki Sonda!

HM

1. Data: 2002-03-25 16:38:56

Od: "Itlina" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sonda"
> Jak poradzic sobie ze stresem?
[cut]

Witam wszystkich,

Kiedyś juz pisałam o stresie, ale widze nowe twarze :) wiec sie powtórze.
Wszelkie zażalenia na priv prosze ;)

Pofilozofuj
Zostań na pewien czas stoikiem. Są dwie zasady:
Nie przejmuj się drobiazgami. Wszystkie rzeczy są drobiazgami.

Zdefiniuj
Stres jest po to, by Ci pomóc. Jeśli powiesz sobie, że robisz to, co chcesz,
stres zacznie być siłą mobilizującą, lepszą niż 10 małych czarnych.

Zaczaruj się
Powtórz sobie 15 razy "jest super". Przy czwartym poczujesz się głupio, przy
10 zaczniesz się śmiać. I o to chodzi.

Joga
Siądź na podłodze. Ułóż nogi w kwiat lotosu. Oddychaj głęboko i myśl o
kolorze nieba.
Nie obciążaj się myślami!
p.s. dotyczy to także myślenia o niemyśleniu!

Potwór
Na strasznego profesora najlepsza jest wyoraźnia. Jak starożytni oswoili
niedźwiedzia wyobrażając go sobie jako misia, tak i Ty spróbuj pomyśleć o
egzaminatorze jako o nocnej przytulance, dziecku z lizakiem czy mistrzu
baletu.

Idź do kina
Dobra komedia rozluźni zaciśnięte nerwowo szczęki.

Odpędzanie
Użyj techniki odpędzania stresu: odpowiednia dieta, regularny sport, wczesne
chodzenie spać, relaks. Stres tego nie lubi i pójdzie sobie.

Wysiłek
Stres jest trochę jak wagon węgla- dobrze się rozładowuje wysiłkiem
fizycznym. Kilka godzin na siłowni lub dyskotece sprawi, że zaśniesz snem
niemowlaka.

Ciepłe pozdrowienia,
ewe_

p.s. zycze powodzenia na egzaminach,
jak podasz date to moge potrzymac kciuki :)

1. Data: 2002-03-25 23:11:50

Od: Picv <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Itlina napisała:

> [...]
>Stres jest trochę jak wagon węgla- dobrze się rozładowuje wysiłkiem
>fizycznym. Kilka godzin na siłowni lub dyskotece sprawi, że zaśniesz snem

Witaj

Ta Pani wyzej naprawde dobrze radzi !!! :-)
Z wlasnego doswiadczenia dodam, ze bardzo wazne jest podejscie do
problemu, zwykle wyolbrzymiamy problem. Wiec problem tak naprawde to
prosta do pokonania przeszkoda, troche trzeba pomyslec jak ja pokonac.
Poza tym troche wiecej optymizmu napewno nie zaszkodzi.

A ja zawsze na egzamin szedlem z podejsciem:: Co bedzie to bedzie, a
jak nie to WIELKA IMPROWIZACJA i zdam ta pieprz ... !!!
9 NA 10 egzaminow zdanych :)

Moj kolega sam sobie tlumaczyl, ze jak sie bedzie denerwowal to mu nie
pomoze, a zaszkodzi.

Pewna kolezanka zawsze sie przed egzaminem modlila i to dodawalo jej
odwagi.

Inny klega przed stersujacym wydarzeniem dzwonil do zyczliwie
nastawionej osoby, aby sie troche zrelaksowac

Kazdy musi znalesc swoj sposob na stres, niestety nie jest to proste,
ale NIE WOLNO SIE PODDAWAC !!!!!!!!

Powodzenia
Piotr

1. Data: 2002-03-25 23:22:07

Od: Picv <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

O maly wlos zapomnial bym o Najwazniejszym
Grunt to poczucie humoru. Ja uwielbiam czarny humor
poprostu nie wyrabiam i rycze na caly glos ze smiechu.

Polecam Monty Pythona zdecydowanie (latajacy cyrk)
oraz piosenki Macieja Zebatego:
" ... w prosektorium najprzyjemniej jest nad ranem ..."
nawet najwiekszego ponuraka ta piosenka wprowadzi w dobry humor.

Piotr

1. Data: 2002-03-26 01:27:44

Od: "Krzysztof" <k...@w...spam.de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Picv" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> " ... w prosektorium najprzyjemniej jest nad ranem ..."

a to dlaczego? najmniej smierdzi?

Krzysztof

Cholerna zazdrosc
Głupota ludzka