stroj na bal-szukam pomocy

1. Data: 2004-01-21 17:27:26

Temat: stroj na bal-szukam pomocy
Od: "M.Nowak" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Moja piecioletnia corcia zazyczyla sobie na zblizajacy sie bal w przedszkolu
stroj Czerwonego Kapturka. Czy ktos moze mnie wesprzec jakas inspiracja?

No i mam jeszcze w tymze przedszkolu czteroletniego synka. Jak narazie bez
sprecyzowanych zyczen co do przebrania.

Pozdrawiam i czekam na podpowiedzi.

Magda N.

1. Data: 2004-01-22 07:39:02

Temat: Re: stroj na bal-szukam pomocy
Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

M.Nowak wrote:

> [...]
>
> No i mam jeszcze w tymze przedszkolu czteroletniego synka. Jak narazie bez

A moze synek bedzie wilkiem? Fajnie by pasowal do Czerwonego Kapturka :-)

Grazyan

1. Data: 2004-01-22 09:30:08

Od: "Aisa" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M.Nowak" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> No i mam jeszcze w tymze przedszkolu czteroletniego synka. Jak narazie bez

Witaj
W wieku 5 lat też miałam takie życzenie :) Mama obszyła mi letni kapelusz
czerwonym materiałem (nie wiem co to za materiał może taki jak są podszewki
w każdym razie miał fajny połysk), do tego czerwona spódniczka, na niej
malutki fartuszek z firanki zawiązywany w pasie, kształtem przypominał taki
jak kuchenny tylko bez materiału na piersi. Oczywiście miałam też koszyczek
wiklinowy a w nim plastikowe owoce :) To był najfajniejszy strój jaki miałam
na balu :)

Pozdrawiam Joanna

[xxx] Needlepoise - seria Country Classics
kto chcial (szycie)
wszystkim Agnieszkom!
xxx kuchenne
[szydełko] kwoczki - allegro