strój pszczółki

1. Data: 2004-04-27 17:22:49

Temat: strój pszczółki
Od: "Anna B." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To znaczy mam go uszyć. Na grupie znalazlam tylko podpowiedzi n.t. skrzydełek
http://tinylink.com/?TPXSWMJSeH
A co do skrzydełek? Bluzka w paski i czarne rajstopki? Tak jakoś za mało.
Nie macie przypadkiem jakiego pomysłu>?

Anna vel Gratka

1. Data: 2004-04-27 17:51:09

Temat: Odp: strój pszczółki
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=18655&PhotoID=111304
moze troszke Ci pomoze to zdjecie,mama ubrala Kamilke w zolta bluzeczke, z
podszewkowego materialu uszyla to wdzianko blyszczace i naszyla na to czarna
wstazke do wlosow kupiona na metry,na glowie pzrepaska z miekkiego drutu
owinietego czarna wstazka a czulka zakonczone dwoma,duzymi
koralikami.Skrzydelka o ile pamietam byly wygiete z mieciutkiego drutego na
ktorym zostala upieta zolta firanka,zawieszone na szelkach od starego
plecaczka :))
Pozdrawiam
Pusia(pozytywnie zakrecona przedszkolanka)

1. Data: 2004-04-27 18:05:30

Temat: Re: strój pszczółki
Od: "Anna B." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aaaa, zupełnie zapomniałam i istnieniu wstążek! To będzie lepsze niż kupowanie
bluzeczki w paski.
Dzięki za podpowiedź, Pusiu! Jakoś dziwnie nie mogę dzisiaj ruszyć z tym
pomysłem. A jak na złość mam wzory żuczka, muchy, pajacyka...
Pozdrowionka!
Anna vel Gratka

1. Data: 2004-04-28 05:41:57

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli nie żal ci bluzeczki, to zamiast szycia można naprasować wstążkę za
pomocą taśmy do podklejania dołu spódnicy

Gocha

1. Data: 2004-04-28 06:58:36

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://tinylink.com/?TPXSWMJSeH
> A co do skrzydełek? Bluzka w paski i czarne rajstopki? Tak jakoś za mało.

Moja córcia była w tym roku pszczółką na balu - to ja pytałam o skrzydełka.
Powiem Ci jak zrobiłam ten strój. Mianowicie, kupiłam w sklepie czarna
koszulkę na ramiączkach, chłopięcą, w nieco większym rozmiarze, mojej córci
sięgała ona dobrze za pupę. Dokupiłam żółtą błyszcząca wstążkę i naszyłam
pasy. Pod spodem moja córka miała koszulkę czarną z długim rękawem ale jak
widac na zdjęciu Pusi może tez być żółta. Do tego czarne rajstopki.
Skrzydełka zrobiłam z pianki pod panele, takiej grubszej ok. 5 mm, wycięłam
kształt skrzydełek, pośrodku przyszyłam jedną część rzepa, drugą część do
koszulki w paski i skrzydełka były odpinane. Aha i moja pszczółka miała
jeszcze żądło :) Czułki przykleiłam do czarnej opaski do włosów.

Jakby co to pytaj. Mogę tez Ci zrobić zdjęcie tych skrzydełek.

Kasia

1. Data: 2004-04-28 08:37:54

Od: "Aisa" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://tinylink.com/?TPXSWMJSeH
> A co do skrzydełek? Bluzka w paski i czarne rajstopki? Tak jakoś za mało.

Witam
Zobacz:
http://www.powisle.kom.pl/
a tam kliknij stroje.

Pozdrawiam Joanna

1. Data: 2004-04-28 09:35:10

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

lomatulko, ale skarbnica, pingwin tez jest!!!!!!!!!!!!
no dzieki, dzieki
pozdrawiam

Ewa (Krakow)

*to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*

1. Data: 2004-04-28 15:56:17

Od: "Anna B." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

łojejku!
Dziewczyny, jak zwykle jesteście niezawodne!
Te tiule przy stroju b. mi się spodobały. Nadadzą pszczółce lekkości. Koszulka
już jest, wstążeczki się kupują. Biorę się za czółki.
Pa!
Anna v.G.

1. Data: 2004-04-29 09:34:57

Od: "Iska" <r...@p...tarman.pl> szukaj wiadomości tego autora