strona o rozach?

1. Data: 2002-11-05 16:54:57

Temat: strona o rozach?
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

poradzcie mi prosze
jak (lub gdzie) mozna wiecej dowiedziec sie o ponizszych rozach
znam tyklo ich kolor (hipotetycznie)
MONIKA pomaranczowa
CASANOWA morelowa
PEACE zolto-pomaranczowa
KRONENBURG dwubarwna
FRIS RED ciemnoczerwona
FLAMINGO bardzo jasna rozowa
PAPAGENO paskowana bialo-czerwona
SCARLET M. czerwona okrywowa
:)
wpisywalem do wyszukiwarki nazwy
ale nic mi sie sensownego nie udalo znalesc
:(
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

2. Data: 2002-11-05 18:26:47

Temat: Re: strona o rozach?
Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

a probowales
http://www.davidaustinroses.net

problem wszakze polega na tym, ze po pierwsze rodzajow i nazw roz sa
tysiace, a poza tym zdaje mi sie, ze pojawia sie sporo dziwnych i nowych
nazw.
Mam ten sam problem - i mimo dwoch niezlych ksiazek o rozach nie udalo mi
sie kupic wielu rzeczy znalezionych w ksiazkach - ani wielu roz kupionych
nie znalazlem nigdzie opisanych - wiec machnalem reka i nie wiedzac jak sie
jaka roza nazywa ciesze sie nimi ot tak sobie,
Wojtek Pa

3. Data: 2002-11-05 19:10:30

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sie
> jaka roza nazywa ciesze sie nimi ot tak sobie,

:)
zaraz ide zlukac te stronke
:)
wiesz
jak juz bede je mial to tez bede sie nimi cieszyl
ale jest to wykaz roz
z ktorych mam wybrac dla siebie i znajomych
lacznie okolo 150 sztuk
:)
czy nie jest juz za pozno na sadzenie roz
maja byc z korzeniem w pojemniku
?

4. Data: 2002-11-05 19:15:13

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2002-11-05 19:22:09

Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Scarlet M.- wyhodowana w Holandii ; wzrost około 35cm, kwiaty barwy
ciemnokrwistoczerwonej.Odmiana szczególnie przydatna do uprawy w doniczkach
oraz w skrzynkach do ozdoby balkonow.Można ja sadzic jedynie na troskliwie
pielegnowanych rabatach.Podczas zimy wymaga starannego zabezpieczenia.

Flamingo-wyhodowana w Niemczech; rosnie silnie, okolo 80 cm, rozrasta sie
szeroko. Rozwijajace sie kwiaty maja barwe delikatnie seledynoworozowa i sa
wtedy malo atrakcyjne. Dopiero w miare rozkwitania staja sie delikatnie
rozowe, przy czym srodkowe platki sa ciemniejsze od zewnetrznych. Wrazliwa
na nadmierne naworzenie azotem.Wymaga starannego zabezpieczenia na zime.

Casanowa- Irlandia PolnocnKrzewy rosna silnie 100-12- cmsa zwarte i
wyniosle.W paku zamknietym platki maja delikatne rozowe przebarwienia, w
miare rozkwitania zabarwiaja sie na zolto.Rozwijajace sie kwiatysa
zoltokremowe.Mozna ja polecic do sadzenia tylko w najcieplejszych rejonach
kraju.

Monika-Niemcy
Krzewy osiagaja wys.80-100 cm sa zwarte i wyniosle.Kwiaty maja barwe
miedziano-czerwono-zolta. Na zime wymaga kopczykowania, Zasluguje na
rozpowowszechnienie.

Jak znajde o reszcie to napisze.
Pozdrawiam
Ela
ps
Szukaj parkowych i krzaczastych one nie wymarzaja i nie potrzebuja
szczegolnej troski a sa tez piekne.

6. Data: 2002-11-05 19:23:22

Od: "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WojtekP" <d...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
sie
> jaka roza nazywa ciesze sie nimi ot tak sobie,

intryguje mnie naprzyklad ta
PAPAGENO
ktora ma byc paskowana bialo-czerwona
:)
jak ona moze wygladac
?
albo ta dwubarwna KRONENBURG
?
ciekaw tez jestem ksztaltu kwiatu
ich wielkosci
?

7. Data: 2002-11-05 19:54:53

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Szukaj parkowych i krzaczastych one nie wymarzaja i nie potrzebuja
> szczegolnej troski a sa tez piekne.
:)
bardzo
bardzo dziekuje
i bardzo
bardzo prosze o reszcie
z tych o ktorych napisalas to chyba jedynie te Monike
?

8. Data: 2002-11-05 20:34:52

Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kronenburg- znalazlam w katalogu Florpaku z Młynek
ale tylko zdjecie; nalezy do roz wielkokwiatowych- wyglada pieknie,
dwukolorowa czerwono-rozowa
Ela

9. Data: 2002-11-05 20:44:06

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Kronenburg- znalazlam w katalogu Florpaku z Młynek
> ale tylko zdjecie; nalezy do roz wielkokwiatowych- wyglada pieknie,
> dwukolorowa czerwono-rozowa
> Ela
:)
a czy to prawda

> [...]