strona o różach

1. Data: 2004-01-11 12:17:16

Temat: strona o różach
Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zreorganizowana, zrewitalizowana i nieco przerobiona nowa strona o różach.
Zapraszam.
http://www.ogrody.agrosan.pl/roza/

--
Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

2. Data: 2004-01-11 12:59:37

Temat: Re: strona o różach
Od: "Profil1" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> napisał w
wiadomości news:btrev8$a6p$1@news.onet.pl...
> Zreorganizowana, zrewitalizowana i nieco przerobiona nowa strona o różach.
> Zapraszam.
> http://www.ogrody.agrosan.pl/roza/

Aleś się napracował.
pozdr. Jerzy

3. Data: 2004-01-11 13:19:46

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
<rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> napisał w wiadomości
> Zreorganizowana, zrewitalizowana i nieco przerobiona nowa

Rafale czy Handel faktycznie ma szanse na 3 m???
Kupiłam ja jesienią, na etykiecie było 1,5 m...

Pozdrawiam
Marta zdezorientowana i zaniepokojona lekko...

4. Data: 2004-01-11 13:28:29

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysokość spisywałem z jakichś książek. Sprawdziłem jeszcze raz w
Fotograficznej Encyklopedii Róż Harknessa i tam napisał on, że Handel osiąga
3x2,2 m (nie bardzo wiem, co chciał przez to powiedzieć). Według mnie może
spokojnie osiągnąć 3 metry wysokości. Z tego co pamiętam, gdy u mnie rosła,
to nie był to mikrus. Potrzebuje tylko czasu 3, 4 lat do pełnego rozrostu.
To bardzo ładna róża. Jeśli nie chcesz takiej dużej przycinaj ja dość mocno.
Raz w sezonie wystarczy.

5. Data: 2004-01-11 13:46:43

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
on, że Handel osiąga
> 3x2,2 m (nie bardzo wiem, co chciał przez to powiedzieć).

Wysokość 3 m, szerokość 2,2 m...

> [...]
> to nie był to mikrus. Potrzebuje tylko czasu 3, 4 lat do
pełnego rozrostu.
> To bardzo ładna róża. Jeśli nie chcesz takiej dużej

Kupiłam ją jako parkową:-(

Cóż, będę ciąć, albo czeka mnie wymyślanie kolejnej
konstrukcji:-)

Pozdrawiam
Marta

6. Data: 2004-01-11 16:01:00

Temat: Odp: strona o różach
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafal Wolski <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:btrev8$a6p$...@n...onet.pl...
> Zreorganizowana, zrewitalizowana i nieco przerobiona nowa strona o różach.
> Zapraszam.
> http://www.ogrody.agrosan.pl/roza/

Bardzo porządnie zrobione. Dla mnie przydatne. :-))
Ale tak przy okazji może ktoś by mi poopowidał o pnacej odmianie Sutterise?
(bo tam takiej nie ma).
Pozdrawiam :-)
Janusz

7. Data: 2004-01-11 16:17:32

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłem Sutter's Gold Climbing. wys 3,5 metra, sztywne pędy, silnie i
zdrowo rośnie. Pachnie. Kwitnie niezbyt obficie a dół rośliny ogołaca się.
warto przed nią zasadzić coś, co zakryje nieatrakcyjne doły. Kolor
złoto-pomarańczowy.

8. Data: 2004-01-11 16:27:27

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafal Wolski <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:btrt3b$hs5$...@n...onet.pl...
> [...]
> zdrowo rośnie. Pachnie. Kwitnie niezbyt obficie a dół rośliny ogołaca się.
> warto przed nią zasadzić coś, co zakryje nieatrakcyjne doły. Kolor

Dzięki. :-)
Jednak na etykiecie (posadzilem to jesienią) bylo napisane SUTTERISE. I ma
byc podobno pomarańczowa. Może to to samo....
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Zmartwiłeś mnie tymi nieatrakcyjnymi dołami...

Doły są wazne. :-)
J.

9. Data: 2004-01-11 16:37:27

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdrowo rośnie. Pachnie. Kwitnie niezbyt obficie a dół
rośliny ogołaca się.
> warto przed nią zasadzić coś, co zakryje nieatrakcyjne

A ja znalazłam u siebie Sutter's Gold - róża wielkokwiatowa,
kolor żólto-pomarańczowy.
Zimotrwałość średnia, wys 1,4 m, szerokość 0,5m:-)
Żródło Schultheis.

To masz Januszu zagwozdkę:-)

Pozdrawiam
Marta

10. Data: 2004-01-11 17:24:11

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Góra <m...@m...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:btru48$shi$...@k...task.gda.pl...

> To masz Januszu zagwozdkę:-)

Zagwozdkę to ma ten pnący badyl... To on ma wiedzieć jak się nazywa :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

Stuuudnia!!
jestem pod wrażeniem