strona www :)

1. Data: 2003-04-01 08:02:10

Temat: strona www :)
Od: "Nibylandka" <n...@g...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

Czy jest strona www naszej grupy? :) Bo brakuje mi jako niedawno przybytej
takich rzeczy jak FAQ, krótkiego przedstawienia osób należących do grupy..
iwzorów oraz linków, których zatrzęsienie pojawia się na grupie, a których
opanować nie mogę :>
A jeżeli nie ma... to co myślicie o zrobieniu jej? :)

Pozdrawiam,

Nibylandka

1. Data: 2003-04-01 10:23:16

Temat: Re: strona www :)
Od: "Kaja " <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nibylandka <n...@g...nospam.pl> napisał(a):

> [...]
> opanować nie mogę :>
> A jeżeli nie ma... to co myślicie o zrobieniu jej? :)

Kiedys widzialam w ktorejs dyskusji taki link: http://www.robotki-
reczne.art.pl W tej chwili pokazuje sie, ze nie mozna wyswietlic strony ale
wczesniej byla tam zapowiedz oficjalnej strony grupy. Moze sie szykuje do
wystartowania? ;))
Pozdrawiam
Kaja

1. Data: 2003-04-02 19:38:26

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nibylandka wrote:
> [...]
> opanować nie mogę :>
> A jeżeli nie ma... to co myślicie o zrobieniu jej? :)

Jest, ale jeszcze nic na niej nie ma :) To znaczy- w moim komputerze już
coś na niej jest, a niedługo będzie więcej, mam nadzieję ;)
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-04-03 12:07:15

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest, ale jeszcze nic na niej nie ma :) To znaczy- w moim komputerze już
> coś na niej jest, a niedługo będzie więcej, mam nadzieję ;)

Powies Julitko moze to, co juz masz, co ?
Zawsze bedzei jakis poczatek :-)

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-04-03 20:11:21

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JotHa wrote:

> Powies Julitko moze to, co juz masz, co ?
> Zawsze bedzei jakis poczatek :-)

Postaram się w sobotę/niedzielę coś z tym zrobić. W tej chwili jestem
zbyt nieprzytomna na taką działalność ;) Praktyki robią swoje ;)
Pozdrawiam
Julita

[patchwork] Link -ale warto spojrzec !!!
pomocy-Sandra 04.2003
link...xxx
wzory wielkanocne - gdzie szukac?
do krzyżówkowiczek śląskich