strona www.

1. Data: 2001-03-02 07:39:25

Temat: strona www.
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Uruchomiłem nowa stronę ze zdjęciami ,narazie jest ich 250,docelowo bedzie w
tym roku okolo 1000
Chcialem zwrocic uwage iz strona głowna otwiera sie cztery razy
inaczej.Strona jest wykonana przez firme profesjonalnie zajmujaca sie
projektowaniem stron www. przy mojej małej pomocy,jesli chodzi o konstrukcje
i oczywiscie nazewnictwo roslin.
1/Krytyki nie przyjmuje,jesli sie komus nie podoba niech sie nie wypowiada.
2/Przyjmuje same pochwały i tylko te sa mile widziane.
3/Teksty pisałem osobiscie i rowniez nie podlegaja krytyce
4/Ale bylbym wdzieczny za uzupelnienie Index Plantarum ,napewno czesc roslin
pominalem i tutaj dziekuje za bezinteresowna pomoc.
5/Zarejstrowalem w NASK domene i strona chodzi pod prywatnym adresem.
6/Licznika odwiedzin nie umiesciłem ,bo nie bede sie denerwowac ze raz w
miesiacu ktos zechce zerknac.
7/Zastanawiałem sie nad ksiega gosci narazie jej brak,ale jak na grupie
bedzie mnostwo pochwal to ja uruchomie i poprosze WAS o wpisy.
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

http://www.ogrod-botaniczny.pl
ICQ: 101 088 940

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

2. Data: 2001-03-02 08:02:55

Temat: Re: strona www.
Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski wrote:
> Uruchomiłem nowa stronę ze zdjęciami ,narazie jest ich 250,docelowo bedzie w
> tym roku okolo 1000
> [...]
> http://www.ogrod-botaniczny.pl

Jestes swir :-)
(to ma byc pochwala :-) )

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek Koterba :-)

3. Data: 2001-03-02 08:30:07

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> Uruchomiłem nowa stronę ze zdjęciami ,narazie jest ich 250,docelowo bedzie
> [...]

Dziekuje Ci Krzysiu,ale to sie nie nadaje do wpisu w ksiege gosci :-))
Pozdrawiam,Bogusław Radzimierski.

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

4. Data: 2001-03-02 08:46:27

Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski wrote:
> Dziekuje Ci Krzysiu,ale to sie nie nadaje do wpisu w ksiege gosci :-))

Jak juz ja bedziesz miec to wymysle jakis pean na Twoj temat jako
wlasciciela tej strony :-)

Pozdrawiam serdecznie
Krzysztof K. :-)

5. Data: 2001-03-02 09:08:59

Od: "Agnieszka Balcerak" <a...@v...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Strona jest naprawdę bardzo ładna. Projekt i kompozycja są super! Dodałam do
"Ulubionych".

Agnieszka B.

6. Data: 2001-03-02 10:51:44

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam.
> Uruchomiłem nowa stronę ze zdjęciami ,narazie jest ich 250,docelowo bedzie w

Oh! Oh! Dech zapiera.
Po pierwsze z wielości i jakości roślinek w Twoim "Ogrodzie".
Po drugie widać fachowca od tworzenia stron.
Świetnie. Moje gratulacje.
Pozdrawiam Krystyna.

7. Data: 2001-03-02 10:59:55

Temat: Re: strona www-Kodeks
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@z...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedynie Kodeks to nie kodeks!
Inne się zgadzają. Gratuluję Jurek

8. Data: 2001-03-02 15:33:06

Temat: Odp: strona www.
Od: "Tadeusz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ideałem by było zamieszczenia na http://www.ogrod-botaniczny.pl
kilku wzorów pochwał. Może być bezpośrednio w księdze gości jako wejściówka
do możliwości wpisu. Nie podpisał klient którejś z pochwał brak akceptacji do
odwiedzin - proponował bym nawet całej strony. A CO.
:-)))
Uszanowanie Tadeusz
t...@w...pl
----------------------------------
\ / Podstawowym warunkiem poznania znajomego,
(';') jest zawarcie znajomości z osobnikiem nieznanym.

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@g...pl...

9. Data: 2001-03-05 08:26:03

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

=?iso-8859-2?Q?Bogus=B3aw_Radzimierski?= napisał(a):

> Witam.
> Uruchomiłem nowa stronę ze zdjęciami ,narazie jest ich 250,docelowo bedzie w
> tym roku okolo 1000

A gdzie jest stara strona?

> 1/Krytyki nie przyjmuje,jesli sie komus nie podoba niech sie nie wypowiada.

A skrytykuję! A co mi tam! No bo w tej monotonii :-))) brak jest zdjęć Twoich
winorosli :-))))) Z nimi byłby atrakcyjniej :-)))))))))))))

> 2/Przyjmuje same pochwały i tylko te sa mile widziane.

Niech Ci będzie! Strona jest super! Najnormalniej Ci zazdroszczę.

> 3/Teksty pisałem osobiscie i rowniez nie podlegaja krytyce

Znów musi być krytyka. Nie wiem czy masz w edytorze jakiś filtr ustawiny, ale
cišgle opuszczasz wyraz Vitis. ;-)

> 4/Ale bylbym wdzieczny za uzupelnienie Index Plantarum ,napewno czesc roslin
> pominalem i tutaj dziekuje za bezinteresowna pomoc.

Oj pominšłeś, pominšłeś! Pewnie wiesz nawet co. :-)

Ale tak ogólnie jest nieźle :-)))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

10. Data: 2001-03-05 08:54:24

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Stara strona jest dostępna z nowej strony Nasz ogrod wystarczy kliknac.

> [...]

Twoich
winorosli :-))))) Z nimi byłby atrakcyjniej :-)))))))))))))

Faktycznie masz racje,mam jedną winorosl wsadzoną wiele lat temu ,wiosna
zwroce sie do Ciebie o pomoc w celu jej rozszyfrowania.(sadze ze sobie
poradzisz :-))) )

> [...]

> 3/Teksty pisałem osobiscie i rowniez nie podlegaja krytyce

Znów musi być krytyka. Nie wiem czy masz w edytorze jakiś filtr ustawiny,

Zastanawiałem sie nad wsadzeniem Vitis vinifera "Purpurea" i chyba tak
zrobie Index Plantarum bedzie powiekszony :-))) i Ty usatysfakcjonowany :-)

> [...]
roslin
> pominalem i tutaj dziekuje za bezinteresowna pomoc.

Oj pominšłeś, pominšłeś! Pewnie wiesz nawet co. :-)

Jak zabezpieczyc owoc datury
*CD SALE*
jescze raz witam
hiacynt