stronka littlealex........

1. Data: 2002-02-10 20:22:54

Temat: stronka littlealex........
Od: Polaco <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

.... nalezy do Magdy czy tez do Dagmary???

Kojarze ja z listami ktore sygnowane sa Dzidzior a podpisuje sie Magda
w nich, natomist na stronie Eli T. jest ona pod linkiem strona
Dagmary! Wyjasnijcie mi to prosze!! (a mnie tam nie ma, chlip, chlip)

pozdrawiam

Hanna Deirdre K.
____________________________
"DIDI'S BURROW"
http://www.didi.prv.pl
l...@w...kki.net.pl

"Pewien czlowiek szedl raz o swicie brzegiem plazy. Spostrzegl
kobiete, która podnosila meduzy lezace na piasku i wrzucala je
z powrotem do morza. Zapytal ja, dlaczego to robi. Odparla ze
meduza zginelaby, lezac na piasku w promieniach slonca.
Przechodzien zdziwil sie: Po co to robisz? Przeciez co
rano sa ich tutaj setki.Co to za róznica?
Kobieta przyjrzala sie meduzie trzymanej w dloni i odparla:
Dla niej olbrzymia. Po czym rzucila ja daleko w morze."
Tlum. Marta Mathea

1. Data: 2002-02-10 22:19:00

Temat: Re: stronka littlealex........
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w nich, natomist na stronie Eli T. jest ona pod linkiem strona
> Dagmary! Wyjasnijcie mi to prosze!! (a mnie tam nie ma, chlip, chlip)

Masz racje, przepraszam wszystkich za gapiostwo mojego meza, a co, mam na
kogo zwalic:)))
Sorry, sorry, zaraz beda zmiany, mam nadzieje, ze juz teraz bedzie ok.
Dopiero dzisiaj zmienialismy strone tytulowa i mam w zwiazku z tym pytanie.
Czy na Waszych monitorach menu rozwija sie w sposob widoczny, u mnie nie,
stad pytanie, ale ja wiem, ze cos tam jest :)) - siedze przy laptopie i mam
mniejszy ekran, w monitorze meza jest ok, jesli cos jest zle, dajcie znak.
Haniu, juz za moment powinnas byc, to nieuwaga (mojego meza), a nie
specjalne pominiecie, sorry i dzieki za uwagi.
Elzbieta

1. Data: 2002-02-11 12:29:37

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
(...)
> [...]
> Czy na Waszych monitorach menu rozwija sie w sposob widoczny, u mnie nie,

U mnie też nie.
Nie rozwija się i nie widac :-((
Nie mogę zobaczyć co teraz jest na Twojej stronie.
Pozdrawiam Krycha.

1. Data: 2002-02-11 12:46:06

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> (...)
>
> U mnie też nie.
> Nie rozwija się i nie widac :-((
> Nie mogę zobaczyć co teraz jest na Twojej stronie.
> Pozdrawiam Krycha.

Ono rozwija sie wyzej:) ustaw sobie pasek przewijania tak posrodku, powinnas
zobaczyc rozwiniete menu wysoko, tak to bywa z nowosciami - nie zawsze jest
lepiej, ale przestalo sie miescic. Daj znac, zcy juz widzisz, niestety w
programie nie umiem zapanowac nad tym menu - rozwija sie gdzie chce :))
Jak bedzie zle, pomysle nad zmiana wystroju.
Elzbieta

1. Data: 2002-02-11 20:59:44

Od: Hanna Deirdre <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 10 Feb 2002 23:19:00 +0100, "Elzbieta" <t...@w...pl> wrote:

> [...]
>Haniu, juz za moment powinnas byc, to nieuwaga (mojego meza), a nie
>specjalne pominiecie, sorry i dzieki za uwagi.

Hura! Juz jestem! Dziekuje! :-)))

A u mnie wszystkie menu rozwijaja sie bez problemu. Wlasnie sciagam
sobie wzory do patchworkow i czuje ze mam modem a Ty stale lacze ;-),
troszke to trwa ale nie przerazajaco dlugo tylko tak srednio.

Co do mnie to musze sie wziac za opracowanie dalszych poskanowanych
obrazkow zwlaszcza ze dzis byl tragiczny dzien - musielismy oddac
pozyczony skaner i przez jakis czas nie bede mogla skanowac, chlip!
Tak wiec troche mnie przystopuje z praca nad stronka za jaki czas ale
to da mi znowu chwile na przerobienie wzorkow-projektow na wersje .pat
:-)) Wiec nie ma tego zlego....
Zreszta tak sie przyzwyczailismy do skanera ze chyab szybko go sobie
kupimy :-))
pozdrawiam

Hanna Deirdre K.
____________________________

1. Data: 2002-02-12 07:44:36

Od: "Anula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elzbieta napisała:
>(...) Czy na Waszych monitorach menu rozwija sie w sposob widoczny (...)

Elu, menu nie rozwija mi sie w Operze, dziala tylko pod Internet Explorerem.
Ratuj! Wole Opere!
Pozdrawiam, Anula

1. Data: 2002-02-12 08:45:40

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Elu, menu nie rozwija mi sie w Operze, dziala tylko pod Internet
Explorerem.
> Ratuj! Wole Opere!
> Pozdrawiam, Anula

To przykre, a nawet b.
ykre:((
Przekazalam problem dalej:)
Zobaczymy, co sie da zrobic.
Elzbieta
http://strony.wp.pl/wp/tomella

1. Data: 2002-02-12 11:04:21

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Elu, menu nie rozwija mi sie w Operze, dziala tylko pod Internet
Explorerem.
> Ratuj! Wole Opere!
> Pozdrawiam, Anula

Jest kiepsko, nadal nie chce sie otwierac w operze. Dwa wyjscia:
polubisz IE albo zmienimy menu. Zobaczymy. Na razie przepros sie z IE.

Elzbieta
http://strony.wp.pl/wp/tomella

1. Data: 2002-02-12 11:25:05

Od: "Anula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elzbieta napisała:
> Jest kiepsko, nadal nie chce sie otwierac w operze. Dwa wyjscia:
> polubisz IE albo zmienimy menu. Zobaczymy. Na razie przepros sie z IE.

Mam tylko dwa powody, zeby nie wyrzucac IE: strona Elzbiety i skaner
antywirusowy. Nawet bez tego skanera zachowalabym IE. Ale i tak dziekuje za
Operowe wysilki :-)
Pozdrawiam, Anula :-))

1. Data: 2002-02-12 12:24:13

Od: Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Elzbieta napisal(a):
:
: Jest kiepsko, nadal nie chce sie otwierac w operze. Dwa wyjscia:
: polubisz IE albo zmienimy menu. Zobaczymy. Na razie przepros sie z IE.

Zmień menu. Ja IE nie polubię, bo go nie mam, a Netscape i Galeon nie
otwierają :(

--
Dorota 'Lakshmi' Podlejska <dorota.underley.eu.org>
... And if you hear me talking on the wind

o szydelkowaniu do Elzbiety
skladowiska materialow
Ceramika Artystyczna - Pracownia Modrzewiowa
linki
szydelkowa czapeczka