stronka littlealex........

1. Data: 2002-02-10 20:34:12

Temat: stronka littlealex........
Od: Hanna Deirdre <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

.... nalezy do Magdy czy tez do Dagmary???

>Kojarze ja z listami ktore sygnowane sa Dzidzior a podpisuje sie Magda

PRZEPRASZAM!!! NIE MAGDA A MARTA SIEWIOR! Wiec czy to ja mam dobrze
czy tez Ela????

> w nich, natomist na stronie Eli T. jest ona pod linkiem strona Dagmary!
>Wyjasnijcie mi to prosze!! (a mnie tam nie ma, chlip, chlip)

pozdrawiam

Hanna Deirdre K.
____________________________
"DIDI'S BURROW"
http://www.didi.prv.pl
l...@w...kki.net.pl

"Pewien czlowiek szedl raz o swicie brzegiem plazy. Spostrzegl
kobiete, która podnosila meduzy lezace na piasku i wrzucala je
z powrotem do morza. Zapytal ja, dlaczego to robi. Odparla ze
meduza zginelaby, lezac na piasku w promieniach slonca.
Przechodzien zdziwil sie: Po co to robisz? Przeciez co
rano sa ich tutaj setki.Co to za róznica?
Kobieta przyjrzala sie meduzie trzymanej w dloni i odparla:
Dla niej olbrzymia. Po czym rzucila ja daleko w morze."
Tlum. Marta Mathea

1. Data: 2002-02-11 08:50:01

Temat: Re: stronka littlealex........
Od: "Tusia" <_...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PRZEPRASZAM!!! NIE MAGDA A MARTA SIEWIOR! Wiec czy to ja mam dobrze
> czy tez Ela????

No z Magda ani Dagmara jeszcze mnie nikt nie pomylil :)))
Tak to moja strona, nawet nie wiedzialam ze jest gdzies do niej link:)
Nick Dzidzior byl mojego meza - teraz jestem juz jako ja - Tusia.

Pozdrawiam,
Marta - tusia. - wyszywajaca na gwalt roze na walentynki dla siostrzenca bo
sobie przypomnial ze jego dziewczyna walsnie takie "rzeczy" lubi :))

1. Data: 2002-02-11 10:51:14

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No z Magda ani Dagmara jeszcze mnie nikt nie pomylil :)))
> Tak to moja strona, nawet nie wiedzialam ze jest gdzies do niej link:)
> Nick Dzidzior byl mojego meza - teraz jestem juz jako ja - Tusia.

Wszystkie trzy imiona sa piekne, mozesz uzywac zamiennie:)
Wystepujesz na stronie (w linkach) jako Marta, moze juz tak zostac?
Ten Dzidzior wygladal mi tak bardziej mesko:))

> Pozdrawiam,
> Marta - tusia. - wyszywajaca na gwalt roze na walentynki dla siostrzenca
bo
> sobie przypomnial ze jego dziewczyna walsnie takie "rzeczy" lubi :))

Za dobrze te dzieciaki teraz maja, chociaz pewnie wyszywasz tez dla swojej
przyjemnosci.
Elzbieta - zawsze i wszedzie z jednym imieniem w uzyciu.

1. Data: 2002-02-11 11:12:07

Od: "Tusia" <_...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystkie trzy imiona sa piekne, mozesz uzywac zamiennie:)
Oczywiscie ze bardzo piekne, jak rowniez Elzbieta :))

> Wystepujesz na stronie (w linkach) jako Marta, moze juz tak zostac?
Oczywiscie, jesteb baaaaaaaardzo mile zaskoczona ze widnieje na Waszych
stronach.
Mam nadzieje ze bede sie mogla tym samym zrewanzowac jak tylko moj maz
znajdzie dla mnie troszke czasu. Postaram sie tez umiescic nastepne wzory
juz niedlugo.

> bo
> >
> Za dobrze te dzieciaki teraz maja, chociaz pewnie wyszywasz tez dla swojej
> przyjemnosci.
Podoba mi sie to co mi spod igly wychodzi, ale nie lubie tak na szybko
wyszywac... ale coz z miloscia nie ma dyskutowac :))

stronka littlealex........
stronka littlealex........
o szydelkowaniu do Elzbiety
skladowiska materialow
Ceramika Artystyczna - Pracownia Modrzewiowa