stronki z panienkami w necie

1. Data: 2002-02-26 22:04:21

Temat: stronki z panienkami w necie
Od: "sassanach" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
staram sie byc rozsadna i nie najglupsza, ale problem mnie juz przerasta :)
Kto mnie nie lubi niech nie czyta, bo prosze o rade a nie zlosliwosci ;) :

Jak myslicie dlaczego faceci ogladaja stronki erotyczne w necie (wiecie, tzw
panienki) ? Po co to normalnemu mezczyznie ktory _ma_ w domu kobiete?
Podloze sie ale trudno, niech mi tam : moj maz takie oglada i twierdzi ze
po prostu facet tak musi, bo jest facet i lubi patrzec na piekne ( nagie )
kobiety inne niz ta co zawsze. Mnie to drazni, staram sie go nie
kontrolowac, ale trudno przeciez nie spojrzec przez ramie co tam robi ;). Mi
sie wtedy wydaje ze cos ze mna nie tak, skoro on sie w to bawi, to jak
jestem jakas kiepska i on szuka sobie lepszych wrazen ...

Panowie z Grupy:Moze sie ktos odwazy i napisze jak to jest u Was? I jesli
tez to dlaczego?
Panie i Panowie: Jak zareagowac? Leciec po walek do kuchni? Czy moze
zignorowac te "panienki", bo w sumie nie robi tego codziennie tylko od czasu
do czasu?
Co myslicie w ogole ?

Pozdrawia Sasanka :)

2. Data: 2002-02-26 23:38:46

Temat: Re: stronki z panienkami w necie
Od: "wcale_nie" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo!
Wiesz-nie powiem - tez mi sie zdarza - ale nie wiem dlaczego? ;))))) Wiec
dociekajmy dalej :P
pozdruffka

3. Data: 2002-02-26 23:45:50

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

[ciaaaach]

Nie wiem wprawdzie, jak mój TŻ (chociaż to normalny chłop, więc pewnie
też ogląda), ale nie sądzę, aby było się czym przejmować. Oczywiście
dopóki nie zaczynają się docinki "mogłabyś wyglądać jak xy" - wtedy
wałek bez mrugnięcia. Ale tak generalnie - nie włączać komplikatorów i
się nie przejmować.
Zresztą - Sasanka, zaraz Ci wyślę zdjątko jedno na priv, może je
widziałaś, a jeśli nie, to powiedz - nie jest czasem miło popatrzeć na
takie coś? ;-PPP

Kami
____________________________
k...@p...net
ICQ: 81442231 - GG# 436414

4. Data: 2002-02-27 07:18:59

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
moze
> zignorowac te "panienki", bo w sumie nie robi tego codziennie tylko

Nie reagować !
Mój mąż też ogląda od czasu do czasu, kupuje też od czasy do czasu np.
Playboy'a.

A potem ma większą ochotę na mnie ;-))).

Pzdrw.

Basia

5. Data: 2002-02-27 08:38:22

Od: "Sławek" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zresztą - Sasanka, zaraz Ci wyślę zdjątko jedno na priv, może je
> widziałaś, a jeśli nie, to powiedz - nie jest czasem miło popatrzeć na

A Ty Sasanko nie lubisz popatrzeć na ładną kieckę, samochód czy dom chociaż
wiesz, że nie będziesz takiego miała ? Miło popatrzeć na coś miłego, ładnego
(lekko zakazanego - co też jest atrakcją) co ekscytuje czy wręcz podnieca
... no i jeszcze to, że ona jest "cudza" ;-)))).
Jak reagować ? Nie reagować, nie przejmować się, potraktować jak "kaprys
dziecka", ewentualnie przyłączyć się (tak robi moja druga - niewątpliwie
lepsza- połowa). Jak napisała Basia będzie miał większy "apetyt" na Ciebie.
A wałek to tylko na wypadek głupich uwag - pt. ale byś nieźle wyglądała z
takim biustem...

Kami mnie przyślij, mnie ... ;-)))))

Pozdrawiam

Sławek

6. Data: 2002-02-27 08:39:34

Od: Jonasz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sassanach napisał(a):

> Jak myslicie dlaczego faceci ogladaja stronki erotyczne w necie (wiecie, tzw
> panienki) ? Po co to normalnemu mezczyznie ktory _ma_ w domu kobiete?

Od przybytku głowa nie boli, szczególnie że one nic nie mówiš:-))
Oglšda na pewno tylko ładne, a nie jakieś kaszaloty?
To jest po prostu przyjemne - czy lubisz drapkanie po plecach?
A pamiętasz z Konopielki sen, gdzie Kaziuk chodzi z Bogiem,
a jego żona jest w cišży - takie rzeczy też należš do przyjemności.

> Podloze sie ale trudno, niech mi tam : moj maz takie oglada i twierdzi ze
> po prostu facet tak musi, bo jest facet i lubi patrzec na piekne ( nagie )
> kobiety inne niz ta co zawsze.

Zrób sobie kilka śmiałych i prześlij mu mailem.

> Mi
> sie wtedy wydaje ze cos ze mna nie tak, skoro on sie w to bawi, to jak
> jestem jakas kiepska i on szuka sobie lepszych wrazen ...

Innych a nie lepszych. Raczej nie widzę możliwości, żeby je mu obrzydzić.
Nawet gdy zrobisz mu sexparty codzień, to on i tak znajdzie 5 minut
na jpegi.

--
----
Jonasz

7. Data: 2002-02-27 08:50:34

Od: "Jacek Rozanski" <j...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jogibabu!

sassanach napisal/a:

> [...]

>Leciec po walek do kuchni? Czy moze zignorowac te "panienki", bo
>w sumie nie robi tego codziennie tylko od czasu do czasu? Co

IMO kochajaca zona musi zrozumiec, ze monogamia jest nam, mezczyznom
obca. W zasadzie rola ludzkiego samca powinno byc rozsiewanie plemniczkow
na lewo i prawo, mmm :^) Ale ograniczenia, ktore narzucila nam kultura,
zwyczaj i tradycja naszego kregu powoduja, ze trzeba jakos znalezc ujscie
dla tych zwierzecych zadz (rzonc). Takie ogladanie cukierkow przez szybe
jak gole babki w necie to chyba nic zlego, he? U nas w domu czasem nawet
razem obejrzymy i jest Ok, znokaniema pretensji.

Pozdrowienia

--
/Jacek Różański/
KS Polonia Warszawa Website http://www.kspolonia.soccer.com.pl

8. Data: 2002-02-27 09:01:45

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Zygmańska" <j...@s...gliwice.pl> napisał w wiadomości
> moze
> od czasu
>
> Nie reagować!

Eee tam reagować... Kupić sobie tak samo seksowną bieliznę np.

> Mój mąż też ogląda od czasu do czasu, kupuje też od czasy do czasu np.
> Playboy'a.

A co jest złego w Playboy'u?
Przecież to jest najlepsze czasopismo kobiece na rynku... Przynajmniej można
się dowiedzieć co faceta interesuje - tak są doskonałe artykuły polityczne.
Jest męska moda - jak ktoś lubi to już wie, co może modnego swojemu facetowi
kupić? A te nagie panienki to są doskonałe akty, w odróżnieniu od
pornografii na jaką w necie jest łatwo trafić przez przypadek... Nie tak
dawno temu na www.hoga.pl zawsze pierwszy link w wyszukiwarce był do stron
pornograficznych... Teraz im przeszło, bo przesadzili... Oczywiście to były
płatne linki i hoga tak zarabiała...

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

9. Data: 2002-02-27 09:03:51

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek" <f...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> A Ty Sasanko nie lubisz popatrzeć na ładną kieckę, samochód czy dom
chociaż
> wiesz, że nie będziesz takiego miała ?

To jest zdecydowanie złe podejście dożycia, patrzeć chociaż się wie, że
takiego się nie będzie miało...
Patrzy się po to, żeby kiedyś mieć takie samo.... to jest doskonałą
motywacja...

10. Data: 2002-02-27 09:20:22

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
facetowi
> kupić? A te nagie panienki to są doskonałe akty

Przecież ja nie piszę że jest tam cokolwiek złego.
Tez bardzo lubię czytać, a szczególnie fajne są tam dowcipy.

Natomiast nie cierpię tak zwanych "czasopism kobiecych".
Czasem przeglądam - np. w poczekalni u fryzjera, u dentysty itd ... i
zawsze mam wrażenie ze wydawca traktuje kobiety jak osoby ograniczone.

Pzdrw.

Basia

Rozdzielność majątkowa w "normalnym" małżeństwie
Dyskusja z przyjacielem o małżeństwie
Pieniądze na ślubie
Jola Pers
jak zalozyc przedszkole?