stronki z panienkami w necie

31. Data: 2002-02-27 12:32:46

Temat: Re: stronki z panienkami w necie
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja Krężel" <o...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
news:a5igte$hn$2@news.tpi.pl...

> Jak od czasu do czasu i robi to jawnie, a nie kryje się gdzieś po kątach,
> ja bym machnęła ręką. Ostatecznie możesz ostentacyjnie przeglądać przy nim
> jakieś babskie pismo z nagimi facetami ;-) Może zrozumie aluzję.

A są takie?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

32. Data: 2002-02-27 13:06:39

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:a5ijj6$ecp$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Maja Krężel" <o...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> A są takie?
> --

Babskich pisemek z rozneglizowanymi panami nie widzialam wprawdzie, ale
strony w interneci jak najbardziej sa ( no moze nie dla kobiet, ale
gejowskie), i to jest wyjscie z sytuacji. Godzinke maz babki, godzinke ja
facecikow ;-)))).

Wracajac do dyskusji , moj maz nie oglada specjalnie, ale jak trafi to
popatrzy :-)), ja zreszta tez....., IMHO wszystko dla ludzi byle z umiarem
( nie krzywdzac partnera ). Jesli Sasanko nie podoba Ci sie, ze twoj maz
oglada , to powiedz mu , ze to Cie rani i zniesmacza .

Pozdr.
Adiola

33. Data: 2002-02-27 14:32:00

Od: DL <d...@a...w.sygnaturce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Klara,
a teraz zobaczmy co napisałe(a)ś:

>Ja kiedys zapytalam o to kolegow ze studiow, na jakiejs imprezie, kiedy byli
>w takim stanie, ze moglam z nich wyciagnac absolutnie wszystko.

W takim razie zamiast bawić się przyszłaś szpiegować i "wyciągać"
informację ?
Musiałaś nic nie pić (brawo !) skoro inni już byli "nakręceni".
Wiem, że to nie na temat, ale musi coś być w twierdzeniu:
"Nie pije, więc donosi."
Przy okazji: nigdy nie myśl, że ktoś pijany nie potrafi się
kontrolować. Może mieć kłopoty z równowagą, ale umysł pracuje zupełnie
dobrze, może tylko na "zasilaniu awaryjnym"
Myślę, że koledzy wiedzieli co mówią, a przynajmniej zdawali sobie
sprawę, że ich podpytujesz i wykorzystujesz sytuację.

>Wiec chyba nie ma sie co przejmowac, znudzi mu sie

To prawda. Z tego się wyrasta.
Piotr 'DL' Majkowski
z...@p...onet.pl
http://www.btsnet.com.pl/majkowscy

34. Data: 2002-02-27 14:54:22

Od: "gawryl" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jestem 100% facetem, nic mi nie brakuje ALE bym sie wkurzył, gdybym
wiedział, że moja ukochana żona ogląda gołych facetów. "Czegoś mi brakuje?
Jest ze mną coś nie tak?" - pytał bym siebie. Nie uspokoiło by mnie, gdymym
usłyszał, że "żona więcej się na mnie napala, jak se poogląda innych
facetów". Nawet bym się wkurzył i ciągle zadawał bym se pytanie, czy jak TO
robimy, to ona myśli o mnie czy o innych..... Mówię tutaj o tym, gdyby
oglądanie nagich facetów przez moją żonę było by jej hobby, lub gdyby
prenumerowała jakieś gazetki......bo jeśli gdzieś w necie natknie się na
golizną w męskim wykonaniu- to nie zakrywam jej oczu! Mam to gdzieś......
Dlatego właśnie sam nie oglądam nagich kobiet. Po prostu stawiam się w
sytuacji mojej żony i zadaję se pytanie, czy mi by to nie przeszkadzało.

Krzysiek (25 lat)

35. Data: 2002-02-27 15:08:45

Temat: OT, bylo: Odp: stronki z panienkami w necie
Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik DL <d...@a...w.sygnaturce.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a5iqlb$6fa$...@n...onet.pl...
> W takim razie zamiast bawić się przyszłaś szpiegować i "wyciągać"
> informację ?
> Musiałaś nic nie pić (brawo !) skoro inni już byli "nakręceni".

Oj, Piotrze, dla czego zakladasz, ze byla tam tylko po to aby szpiegowac i
ze nic nie pila?
Moze dopiero po wypiciu "czegos tam" byla na tyle odwazna aby o to pytac?
;-)))))

> Przy okazji: nigdy nie myśl, że ktoś pijany nie potrafi się
> kontrolować. Może mieć kłopoty z równowagą, ale umysł pracuje zupełnie
> dobrze, może tylko na "zasilaniu awaryjnym"
IMHO, brak kontroli przy piciu polega na tym, ze czasem sie powie cos, czego
normalnie by sie nie powiedzialo, albo w sposob, jakiego normalnie by sie
nie uzylo....

> Myślę, że koledzy wiedzieli co mówią, a przynajmniej zdawali sobie
> sprawę, że ich podpytujesz i wykorzystujesz sytuację.
No, to juz brzmi jak spiskowa teoria dziejow ;-))))))))
A moze po prostu pili sobie wszyscy razem i razem gadali o przyslowowych
"dupach"??

Zreszta, moze nie powinnam sie wypowiadac w imieniu kolezanki - ale
przypomnialo mi sie kilka moich imprez mieszanych (na ktorych sie gadalo nie
tylko o erotycznych stronach www...) i byloby mi baaaardzo przykro gdyby
ktos z zewnatrz tak je potraktowal jak Ty opowiesc Klary....

Pozdrawiam cieplutko
Magda/Anyia

36. Data: 2002-02-27 16:06:54

Temat: Re: OT, bylo: Odp: stronki z panienkami w necie
Od: DL <d...@a...w.sygnaturce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Anyia,
> [...]

>ze nic nie pila?
>Moze dopiero po wypiciu "czegos tam" byla na tyle odwazna aby o to pytac?

Nie zakładam, przecież to byłoby nawet dziwne ;-)))

>No, to juz brzmi jak spiskowa teoria dziejow ;-))))))))
>A moze po prostu pili sobie wszyscy razem i razem gadali o przyslowowych
>"dupach"??

Też tak myślę, tylko zabrzmiało to jakby zrobiła to na zasadzie
"okazja czyni złodzieja"
:-))

> [...]
>tylko o erotycznych stronach www...) i byloby mi baaaardzo przykro gdyby
>ktos z zewnatrz tak je potraktowal jak Ty opowiesc Klary....

Przesadzasz, ja przecież tak nie napisałem. Myślę, że troszkę
tendencyjnie doszukujesz się tego czego nie ma.
:-) (ja być może też ? ;-))
Chciałem powiedzieć tylko, że z pozoru pijany człowiek, myśli zupełnie
trzeźwo, chociaż ma obniżony próg samokrytycyzmu i jest zdecydowanie
bardziej śmiały.

37. Data: 2002-02-27 16:08:23

Od: Asiek <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska napisał(a):

> Użytkownik "Sławek" <f...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> chociaż
>
> To jest zdecydowanie złe podejście dożycia, patrzeć chociaż się wie, że
> takiego się nie będzie miało...

To co proponujesz, oślepić się? Nie patrzeć na Tatry, na Pałac Kultury
i Nauki, bo takich mieć nie będziesz? ;-)

> Patrzy się po to, żeby kiedyś mieć takie samo.... to jest doskonałą
> motywacja...

Absolutnie się z Tobą nie zgodzę. Jest masa rzeczy, na które
lubię patrzeć i wcale nie chcę mieć tego! Patrzę, bo jest ładne,
bo mi się podoba, a nie dyszę nad tym: "chcę mieć takie samo". To
jest IMO chora motywacja.
Ponieważ w dyskusji z Tobą lepiej się podeprzeć przykładami, to proszę:
- uwielbiam kamienie szlachetne, pełna podziwu patrzę na szafiry, rubiny
itp. ale nie marzę o posiadaniu ich;
- byłam zachwycona obrazmi impresjonistów, ale nie planuję kradzieży;
- podoba mi się Żebrowski, ale nie motywuje mnie to do zaciągnięcia
go przed ołtarz czy do łóżka ;-)
- podobają mi się auta terenowe, ale gdybym miała forsę, tobym
takiego nie kupiła itp. itd.
A na wszystko wyżej wymienione lubię popatrzeć.

Asiek
Pisząc do mnie usuń 'kasujto' z adresu

38. Data: 2002-02-27 16:11:58

Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik DL <d...@a...w.sygnaturce.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a5j079$ju8$...@n...onet.pl...
> Chciałem powiedzieć tylko, że z pozoru pijany człowiek, myśli zupełnie
> trzeźwo, chociaż ma obniżony próg samokrytycyzmu i jest zdecydowanie
> bardziej śmiały.

No to w sumie chcielismy powiedziec to samo :-)))))))

pozdrawiam cieplutko
Magda/Anyia

39. Data: 2002-02-27 18:19:19

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska napisala

: Użytkownik "Maja Krężel" napisała

: > Ostatecznie możesz ostentacyjnie przeglądać przy nim
: > jakieś babskie pismo z nagimi facetami ;-) Może zrozumie aluzję.

: A są takie?

Widziałam takie w Niemczech, więc może w Polsce też są.
A jak nie czasopisma, to na pewno strony www.
Maja

40. Data: 2002-02-27 18:27:47

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska napisała

: Patrzy się po to, żeby kiedyś mieć takie samo.... to jest doskonałą
: motywacja...

A to nie zazdrość czasem? ;-)
Maja

Rozdzielność majątkowa w "normalnym" małżeństwie
Dyskusja z przyjacielem o małżeństwie
Pieniądze na ślubie
Jola Pers
jak zalozyc przedszkole?