strony o ogrodach

11. Data: 2003-06-02 23:38:51

Temat: Re: strony o ogrodach
Od: "Esesjot/MJD25" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapytałem o strony na temat ogrodów, bo zawsze lubiłem patrzeć na piękne
ogrody. Teraz będą wakacje, trochę posprzątam na działce i może coś
wykorzystam ze zdj. umieszczonych w internecie ;)

Pozdrawiam tatuncio :)

12. Data: 2003-06-02 23:41:36

Od: "Esesjot/MJD25" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

P.S. zobacz stronkę jaką zrobiłem dla Przemka na informatykę. Pojutrze już
ja ją będę prowadził. Snowboard to moje marzenie! Może wybierzemy się
rodzinką w góry na ferie zimowe? (www.snowboardsite.prv.pl)

P.S.2 PRzepraszam, ze napisałem tą wiad. na tej grupie...

Arek

13. Data: 2003-06-03 04:02:14

Od: "Too Old" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kochany misio"
Esesjot/MJD25<e...@o...pl>
napisał(a) w
swojej wiadomości
<news:3edbe0dc$1@news.vogel.pl> ,a ja na to :
> [...]
> ogrody. Teraz będą wakacje, trochę posprzątam na działce i może coś
> wykorzystam ze zdj. umieszczonych w internecie ;)

A ja myślałem,że weźmiesz się do pracy ,a nie "trochę posprzątam " ;-P
Zwłaszcza,że działek Ci przybyło !

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Milanówek ,a obok stolica Państwa Urzędników

14. Data: 2003-06-03 06:59:50

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Esesjot/MJD25" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> P.S. zobacz stronkę jaką zrobiłem dla Przemka na informatykę.

Przepraszam, że się wtrącę, ale u mnie się zdjęcia nie ładują:-(

> Snowboard to moje marzenie! Może wybierzemy się
> rodzinką w góry na ferie zimowe? (www.snowboardsite.prv.pl)

Mojemu synowi wystarczyła godzinka z instruktorem i wypożyczona deska na
początek:-)
Do tego trochę śniegu i góry:-)
Teraz śmiga już całkiem śmiało...

Pozdrawiam
Marta

PS. Żeby nie było NTG, po drodze na stok podziwialiśmy świerki z czapami
śniegu:-)

15. Data: 2003-06-03 07:42:20

Od: "Too Old" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> P.S. zobacz stronkę jaką zrobiłem dla Przemka na informatykę. Pojutrze już
> ja ją będę prowadził. Snowboard to moje marzenie! Może wybierzemy się

Wiesz,wolałbym aby Przemek byle jak ale sam to zrobił .
A tak uczysz go,że po znajomości albo za forsę można mieć wszystko .
Ale stronka bardzo ładna - jedno mi się nie zgadza - autor ;-)

--
Too Old - J.K.Chiliński j...@p...pl
serwis muszlowcowy http://www.muszlowce.akw.pl/

16. Data: 2003-06-03 14:12:06

Od: "Esesjot/MJD25" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemek przyjedzie pewnie na wakacje do mnie i wtedy będziemy razem robić
strony i może mi pomoże na działeczce ;)

Arek

SZukam opisu do kosiarki OLEO-MAC G53X
POMOCY! Coś pożera moje jabłonki
Cieknacy orzech