strucla makowa

1. Data: 2003-12-16 08:30:39

Temat: strucla makowa
Od: Edytka Sapijaszko <e...@n...sapek.net> szukaj wiadomości tego autora

Szukam sprawdzonego przepisu na drożdżową struclę makową.
Mam jeden przepis z gazety, wychodzi bardzo dobra smakowo, ale zawijanie
jej to prawdziwy horror.
Czy ktoś piecze takie ciasto na święta?

pozdrawiam
Edytka

1. Data: 2003-12-16 10:17:46

Temat: Re: strucla makowa
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edytka Sapijaszko" <e...@n...sapek.net> napisał w
wiadomości news:brmfr1$qvt$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Szukam sprawdzonego przepisu na drożdżową struclę makową.
> Mam jeden przepis z gazety, wychodzi bardzo dobra smakowo, ale zawijanie
> jej to prawdziwy horror.
> Czy ktoś piecze takie ciasto na święta?

Ja.
http://jduszczynska.republika.pl/kuchnia/makowiec.ht
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2003-12-16 10:49:17

Od: "1stgreen" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam jeden przepis z gazety, wychodzi bardzo dobra smakowo, ale zawijanie
> [...]

Podstawą jest dodać dużo winogronek od Janusza Cz. :-]

Pozdrawiam
PP.

1. Data: 2003-12-16 10:52:59

Od: "jaga" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Edytka Sapijaszko" <e...@n...sapek.net> napisał w
> [...]

Witam
i pytanie do Joanny : czy te wyrosniete strucle makowe nalezy piec zawiniete w
tym papierze , czy tez cos z nim zrobic przed pieczeniem ?
Pozdr
jaga

1. Data: 2003-12-16 10:59:52

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaga" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
zawiniete w
> tym papierze , czy tez cos z nim zrobic przed pieczeniem ?

Piec zawinięte... One dalej rosną jeszcze w piekarniku trochę, a papier
utrzymuje kształt. Wyjmujesz z papieru ja wystygną.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2003-12-16 11:08:04

Od: "KasiaA " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Edytka Sapijaszko <e...@n...sapek.net> napisał(a):

> jej to prawdziwy horror.

My (piszę my, bo pieczenie makowców to nasze wspólne zadanie - moje i męża)
radzimy sobie z zawijaniem strucli w ten sposób, że rozwałkowujemy ciasto na
papierze do pieczenia i potem podnosimy krawędź papieru, odklejamy po trochu
ciasto a ono samo zaczyna się zwijać.

pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-12-16 12:00:19

Od: "sMOCZYCA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a w jaki sposób papier przymocować żeby się trzymał?
spiąć czymś? zawinąć?
nic nie rozumiem - przepis z 3 razy czytałam - ach głupia ja !

1. Data: 2003-12-16 12:24:14

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

====
Tu jest pokazane jak zawijać w papier i piec. W pasku Obejrzyj film trzeba
wybrać struclę.
http://www2.gazeta.pl/kobieta/0,24247.html

waldek
====

1. Data: 2003-12-16 14:36:39

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sMOCZYCA" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> a w jaki sposób papier przymocować żeby się trzymał?
> spiąć czymś? zawinąć?

nie wiem jak robi joanna, ale ja zawijam w papier na zakladke (i to duza) i
klade nia do dolu. wtedy makowiec wlasnym ciezarem przytrzymuje papier.
aha, i od kiedy mozna kupic papier do pieczenia odpada zabawa w sztukowanie
papieru sniadaniowego wzglednie docinania pergaminu i smarowanie tego
maslem. niech zyje postep :))))

pzdr
marta

1. Data: 2003-12-16 19:37:15

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Martka" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
sztukowanie
> papieru sniadaniowego wzglednie docinania pergaminu i smarowanie tego

Masło skleja papier... więc ten specjalny papier do pieczenia i tak bym
posmarowała... Masło zastępuje klej i jest to też sposób "przyczepiania
papieru...."
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

surówka/sałatka
chlebek szczescia
[Warszawa] sklep ze składnikami do sushi?
Wrocilem...
Sosy do mięs