strzykajace stawy

11. Data: 2003-03-04 22:20:32

Temat: Re: strzykajace stawy
Od: "^YelloY^" <y...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

w zwiazku z powyzszym przypomnialo mi sie cos, co opowiadal mi instruktor na
kursie nurkowania.
otoz kiedy nurkowanie, jako zawod, bylo w powijakach, nie znano tabel
dekompresyjnych ani tym bardziej komputerow nurkowych. zjawisko choroby
dekompresyjnej moze bylo jako-tako znane, ale fakt ze moze sie ona ujawniac
w kilku roznych odmianach nie byl juz taki oczywisty. jedna z odmian tej
choroby powoduje zbieranie sie pecherzykow azotu w stawach. kiedy jest go
juz bardzo duzo stawy staja sie prawie bezuzyteczne. dlatego nurkowie
techniczni, pracujacy dawno temu, przy budowie roznych platform czy mostow,
sa dzisiaj kalekami. po prostu przez lata wszystko wygladalo wporzadku, ale
jednak tam w srodku cos sie psulo...
ot, taka wspominka oparta tylko na zaslyszanych opowiesciach. jako
niespecjalista, w tych sprawach, nie potrafie sie wypowiedziec w bardziej
szczegolowy/fachowy sposob.
tak czy owak, pozdrawiam :)

^YelloY^
y...@w...pl
---::: SWIM, WIN OR DIE :::---

12. Data: 2003-03-04 23:24:14

Od: "Hans" <H...@S...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> witam,
> martwi mnie fakt, ze zarowno kolana, bark oraz stawy w dloniach
> strzykaja/strzalaja. wspomnialem kiedys o tym lekarzowi, jednak
powiedzial,
> ze 'najwyrazniej taki jest moj urok'. czy moze byc to jakas choroba? jakie
> moga byc przyczyny? mam 21 lat.

w Twoim wieku to powinno minac.
jedz duzo bialka i nie strzykaj specjalnie bo sobie zniszczysz stawy.
nie chodx do znachorow bo pogorszysz sprawe.

--
www.operacja.b3.nu

pytanie grupy krwi
Pierwsze dziecko po 30tce?