strzykanie w stawach kolanowych u 11 latka

1. Data: 2006-02-05 18:55:50

Temat: strzykanie w stawach kolanowych u 11 latka
Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to początek jakiej choroby stawów kolanowych. Mojemu synkowi (11 lat)
przy wykonywaniu przysiadów najnormalniej strzyka w kolanach. Niepokoje się
tym. Czy to nie jakiś początek choroby? Czy to normalne w tym wieku? ( tak
kiedyś gdzieś wyczytałem)

Krasnal
================================
Tajna Organizacja Walczących Krasnali

2. Data: 2006-02-07 18:47:33

Temat: Re: strzykanie w stawach kolanowych u 11 latka
Od: "adam" <k...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
się
> tym. Czy to nie jakiś początek choroby? Czy to normalne w tym wieku? ( tak

mi tak w dzieciństwie strzykało cały czas i przestało samo. moze to od
rośnięcia.
jeśli zacznie boleć możesz popytać lekarza.

Ósemki bokiem wychodza
pęknięcie jajnika - ostra anemia - pomocy
wstrzasnienie mozgu - choroba lokomocyjna
Prącie
test