studia

1. Data: 2003-07-14 21:29:47

Temat: studia
Od: "stokrotka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialabym nawiazac kontakt z osobami,ktore w tym roku zdawaly na
psychologie na uj:)
pozdrawiam,
Stokrotka

1. Data: 2003-07-15 06:32:45

Temat: Re: studia
Od: "Irq" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

hehe zdawalem, ale nie w tym roku. jezeli zdawalas i sie dostalas to po
pierwsze gratuluje a po drugie witam w naszym malym domu wariatow

pzdr
irq

1. Data: 2003-07-15 07:33:19

Od: "Vesemir" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Chcialabym nawiazac kontakt z osobami,ktore w tym roku zdawaly na
> psychologie na uj:)

No ja nie zdaję ani nie zdawam na psychologię ale mój kierunek ma zajęcia w
tym samym budynku co i psychologia...
Hehe, dziewczyno, ale masz manianę teraz :D

Vesemir

1. Data: 2003-07-15 16:41:32

Od: l...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Czy naprawdę na psychologii jest tak źle? Nie straszcie, bo wybieram się tam w
przyszłym roku...;((((((((((

1. Data: 2003-07-15 17:35:43

Od: "Vesemir" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@b...pl> napisał w wiadomości
> Czy naprawdę na psychologii jest tak źle? Nie straszcie, bo wybieram się
tam w
> przyszłym roku...;((((((((((

nie, ale ja myślę że studiowanie psychologii wpływa tak bardzo na ludzki
umysł że nei chciałbym tego robić. Widze jak moi znajomi psychologowie mają
zboczenie w kierunku analizy psychiki innych ludzi. Od razu schodzą na
poziom ludzkich motywów. Myslę że człowiek to największa ludzka pasja,
natomiast czynienie z niego istoty która składa się tylko z popędów zabija
cały jej urok. Ludzi powinno się poznawać całe życie, poznawać ich poprzez
zawiedzione nadzieje jak i nadzieje które zostaly zrealizowane, bo tylko
człowiek jest naprawdę pasjonujący i jednocześnie grający tak ważną rolę w
naszym życiu,.
Wiwat ignorancja :)

vesemir

1. Data: 2003-07-15 18:51:33

Od: "Irq" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

no nie przesadzaj vesemirze - my tez umiemy sie od tego oderwac, nie sugeruj
sie naszymi rozmowami na schodkach przy wejsciu na mickiewicza 3 ;))))))

1. Data: 2003-07-15 21:03:31

Od: "Vesemir" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Irq" <i...@t...pl> napisał w wiadomości
> no nie przesadzaj vesemirze - my tez umiemy sie od tego oderwac, nie
sugeruj
> sie naszymi rozmowami na schodkach przy wejsciu na mickiewicza 3 ;))))))

O cholera ;)

ja spokojnie mogą uznać że to niezły przykład :P
jeszcze jak was zostawić w swoim towarzystwie to musi się dopiero dziać.
Przy postronnych jesteście pewnie o wiele bardziej zdystansowani :))

Vesemir

Pomoz sobie
zapytanie
Nerwy i stres!!!