studia

11. Data: 2002-05-11 18:49:57

Temat: Re: studia
Od: "==ADAM==" <s...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli mogę komuś odradzić ten kerunek, to właśnie to czynię.
> . To nie są studia dla osób inteligentnych,

hmmm....

no tak, a na ktorej chemii sie wylozyles?

i jeszcze jedno - w sklad 'inteligencji' wchodzi tez duzy zasob wiedzy -
takze a raczej przede wszystkim w zakresie twojego przyszlego
odpowiedzialnego zawodu...
takie wykrety to tylko usprawiedliwienie przed samym soba swojego
nieprzygotowania do takiego rodzaju studiow - ale coz, nie kazdy kto zaczal
farmacje ma ta farmacje skonczyc... jest jeszcze kupe innych kierunkow na
ktorych mozesz wykazac sie inteligencja i na ktorych nie wiesz co robic z
wolnym czasem...

a tak dla pocieszenia - farmacja w Sosnowcu to spacerek w porownaniu z
Wrocławiem...

pozdrawiam

Adam

12. Data: 2002-05-13 13:31:36

Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "==ADAM==" <s...@s...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> i jeszcze jedno - w sklad 'inteligencji' wchodzi tez duzy zasob wiedzy -
> takze a raczej przede wszystkim w zakresie twojego przyszlego

Nawet największy zasób wiedzy do niczego się nie przyda jeżeli nie będzie
sie potrafiło go zastosować w praktyce. A czego jak czego ale z pewnością
myślenia studia farmaceutyczne nie uczą.

Tutaj sprawdza się zasada: nieważne czy rozumiesz, ważne że pamiętasz co
było napisane w książce drobnym drukiem.

--
Wojciech "IRenka" Olender
mailto:a...@p...pl

13. Data: 2002-05-17 09:59:28

Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a tak dla pocieszenia - farmacja w Sosnowcu to spacerek w porownaniu z
> Wrocławiem...
>
> pozdrawiam
>
> Adam
>
> żebyście się wszyscy aż tak nie załamywali......to polecam studiawanie na AM
w Poznaniu.....czasu na nudę nie ma....a nauki jest " full"....wiem z
doświadczenia...zakuwam właśnie 3 rodzaje chemii: fizyczną, analityczną, no i
organę:-)a egzaminy tuż, tuż.......
> co do wstępniaka---> to małe piwo w porównaniu z tym, co dzieje się dalejjjjj!
POZDRAWIAM Z WIELKOPOLSKI
Jagna

14. Data: 2002-05-17 21:43:14

Od: "Lorelai" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w Poznaniu.....czasu na nudę nie ma....a nauki jest " full"....wiem z
> doświadczenia...zakuwam właśnie 3 rodzaje chemii: fizyczną, analityczną,
no i
> organę:-)a egzaminy tuż, tuż.......
skad ja to znam......w Warszawie podobnie.
ja zakuwam chemie lekow,przy ktorej organy,fizyczna i anale to pikus.
powodzenia na sesji,
Lorelai

15. Data: 2002-05-22 18:03:21

Od: "Miłosz Mikołasjki - onet" <m...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skad ja to znam......w Warszawie podobnie.
> ja zakuwam chemie lekow,przy ktorej organy,fizyczna i anale to pikus.

A w Kraku dla odmiany fizjologia daje w kosc (oczywiscie poza innymi).
Pozdrawiam, MiloszM

16. Data: 2002-05-22 22:05:53

Od: "Lorelai" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłosz Mikołasjki - onet" <m...@2...pl> napisał w
wiadomości news:ach27j$mnm$2@news.tpi.pl...

> A w Kraku dla odmiany fizjologia daje w kosc (oczywiscie poza innymi).
heh, u nas w wawie fizjologia była na zaliczenie na podstawie obecności,
pozdrawiam lorelai

17. Data: 2002-05-23 15:36:41

Od: "DanielR" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak mi powiecie, że studiowaliście farmację po kolei: w Poznaniu, Wrocławiu,
w Sosnowcu, to może Wam uwierzę. Ja kończę farmę w Lublinie i zwyczajnie
głupio mi twierdzić, że " w Lublinie studiowanie farmacji to 5 lat
wymazanych z życia". GENERALNIE farma jest kooltowa i nie jest bułką z
masłem.
Pozdrawiam wszystkich
Asia R.

18. Data: 2002-05-23 18:30:50

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> głupio mi twierdzić, że " w Lublinie studiowanie farmacji to 5 lat
> wymazanych z życia". GENERALNIE farma jest kooltowa i nie jest bułką z

tak - i nie jest dla mazgajów,ktorzy twierdza ze to nie studia, bo nie mozna
sie rozwijac :)) i zmieniaja na jakies nauczania poczatkowe czy inne
socjologie ;)

a wracajac do miast - moja druga, lepsza polowa studiowala wlasnie
wroclaw/sosnowiec - i tak jak juz wspominalem ten sosnowiec to byl luzik
totalny w porownaniu z breslau ;) sam bylem swiadkiem stukania do pierwszej
sesji letniej we wrocawiu - koszmar...

adam

19. Data: 2002-05-23 18:50:40

Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

DanielR wrote:

> Ja kończę farmę w Lublinie i zwyczajnie
> głupio mi twierdzić, że " w Lublinie studiowanie farmacji to 5 lat
> wymazanych z życia". GENERALNIE farma jest kooltowa i nie jest bułką z
> masłem.

Zaraz... bo ja nie rozumiem skrótu myślowego, to w końcu wymazuje te 5
lat z życia, czy nie?

--
* Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
* http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *

20. Data: 2002-05-24 13:28:45

Od: "DanielR" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ależ skąd!!!!!
Ja pamiętam je bardzo dokładnie.
Asia R.

Jaki jest wpływ kobaltu na gospodarkę hormonalną?
Natrium Sedativum
a moze ?
Vilcacora?
ESSIAC