studia psychologia zaoczne?

1. Data: 2005-03-17 15:09:10

Temat: studia psychologia zaoczne?
Od: <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos orientuje sie na jakim uniwersytecie jest nabor na psychologie -
studia zaoczne? Za wszelkie informacje bede b. wdzieczny.

blayo

1. Data: 2005-03-17 15:29:17

Temat: Re: studia psychologia zaoczne?
Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik b...@n...pl napisał:

> Czy ktos orientuje sie na jakim uniwersytecie jest nabor na psychologie -
> studia zaoczne? Za wszelkie informacje bede b. wdzieczny.

NTG !

hehe

--
GABi

1. Data: 2005-03-17 15:29:32

Od: HardStyler <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

GABi napisał(a):
> NTG !
>
> hehe
To sie rozumie :) Ludzie tacy niedomyslni - w koncu to jest grupa
psychol'e :)

Pzdr,
HS.

--
Ale mam zajebistego siga. Nie tak jak inni...

1. Data: 2005-03-17 15:33:00

Od: <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GABi" <g...@g...pl> napisał
> NTG !
>
> hehe
>
> --
> GABi

Sorry! Moglem sie domyslic, ze na tej grupie nie ma nikogo kto cokolwiek
studiowal, a juz na pewno psychologie. Dzieki za odp.

blayo

1. Data: 2005-03-17 15:36:09

Od: "gwiazdooka" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hahaha
faktycznie, wszyscy już skonczyli.
i to dziennie. znaczy porządnie
a nie na odwal się;)
na mojej uczelni zaocznych traktowano jak dopust bozy i leni;)))

1. Data: 2005-03-17 15:37:10

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik b...@n...pl napisał:

> Sorry! Moglem sie domyslic, ze na tej grupie nie ma nikogo kto cokolwiek
> studiowal, a juz na pewno psychologie. Dzieki za odp.

Nie a za co.
Całuję.

--
GABi

1. Data: 2005-03-17 15:41:59

Od: zielsko <m...@g...cy> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na wiadomość <d1c87u$gh3$1@nemesis.news.tpi.pl> z dnia Thu,
17 Mar 2005 16:33:00 +0100, napisaną przez :

> Sorry! Moglem sie domyslic, ze na tej grupie nie ma nikogo kto cokolwiek
> studiowal, a juz na pewno psychologie. Dzieki za odp.

Ależ prosze.
Wpisałeś frazę psychologia zaoczne w google?
--
Paweł Zioło
http://fotozielsko.w.szu.pl

1. Data: 2005-03-17 15:43:40

Od: Gnój <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@n...pl napisał(a):

> Sorry! Moglem sie domyslic, ze na tej grupie nie ma nikogo kto cokolwiek
> studiowal, a juz na pewno psychologie. Dzieki za odp.

Kurwa... czy domyślasz się że teraz nawet jeśli ktoś bedzie znał odp. na
twoje pytanie to nie odpisze? Chcesz coś, to zamknij ryj i czekaj aż
dostaniesz odpowiedź, jeśli nie dostaniesz to szukaj dalej, gdzie indziej.

--
Dostaję mało prywatnych mail wiec nie podam GG tylko:
ocenzurowany [na] o2.pl - śmiało!

1. Data: 2005-03-17 15:43:53

Od: <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hahaha
> faktycznie, wszyscy już skonczyli.
> i to dziennie. znaczy porządnie
> a nie na odwal się;)
> na mojej uczelni zaocznych traktowano jak dopust bozy i leni;)))
Na wykladach, gdy byla mowa o zyczliwosci i realacjach miedzyludzkich, to
pewnie spalas? Buziaczki!

blayo

1. Data: 2005-03-17 15:43:53

Od: "gwiazdooka" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości
> Na wykladach, gdy byla mowa o zyczliwosci i realacjach miedzyludzkich, to
> pewnie spalas? Buziaczki!
>
> blayo

a na jakich wykładach jest mowa o zyczliwości i relacjach międzyludzkich?

nawet psychologia ma inne ujęcie

poucz się dziecko, a nie debatuj;)

róznica wieku
zwiazek
O wyższości Świąt Wielkiej Nocy nad Świętami Bożego Narodzenia - słowo o mniemanologii stosowanej
Czy są tu na tej grupie cfaniaki ?
napiszcie coś ciekawego