studia psychologiczne na UJ

1. Data: 2008-04-10 09:38:16

Temat: studia psychologiczne na UJ
Od: chmurka <c...@i...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jaka jest różnica między dwoma kierunkami studiów psychologicznych na UJ -
jest Instytut Psychologii na Wydziale Filozoficznym i drugi - Psychologia
Stosowana na Wydz. Zarządzania i Komunikacji Społecznej. Po co i dlaczego?

chmurka An.

2. Data: 2008-04-10 11:07:35

Temat: Re: studia psychologiczne na UJ
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chmurka" <c...@i...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ftkn5t$oou$1@news.onet.pl...
> [...]
> Stosowana na Wydz. Zarządzania i Komunikacji Społecznej. Po co i dlaczego?

nie różnią się? :-)))

Jeden z nich jest dla tłumoków. Który?
:-)))

Kasa jest, na tym drugim :-)

Ja szanuję ... konserwatorkę starodruków w pracowni.... szkoda gadać :-)
niż niklowaną klinkierową.

Moje zdanie :-))
ett

3. Data: 2008-04-11 07:46:34

Od: chmurka <c...@i...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa:

> [...]
> :-)))
>
> Kasa jest, na tym drugim :-)
>
> Ja szanuję ... konserwatorkę starodruków w pracowni.... szkoda gadać :-)

Zapytałam, bo chcę studiować psychologię na UJ. Rozumiem ironię, ale może
więcej konkretnych informacji?

--
chmurka An.

Pozytywy analfabetyzmu
Światomość (7) Za trudne lepiej nie czytac
Problem ktorego Bog nie potrafi rozwiazac.
Kto ma rację?
Wszelka głupota ludzka gromadzi się w miastach