kurs masazu we Wroclawiu

1. Data: 2001-01-27 19:05:28

Temat: kurs masazu we Wroclawiu
Od: "K." <k...@s...getin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos wie,gdzie we Wroclawiu mozna sie zapisac na kurs masazu.Ile taki
kurs trwa i ile kosztuje?

2. Data: 2001-01-27 21:15:04

Temat: studia we Wrocławiu?
Od: f...@w...tarnow.pl (Funia) szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś studiuje we Wrocławiu na Akademi Rolniczej weterynarię albo
biotechnologię i może mi coś powiedzieć o egzaminach wstępnych, ilości osób
na miejsce itp, może ktoś dysponuje testami z poprzednich lat???

pozdrawiam
f...@w...tarnow.pl

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

3. Data: 2001-01-27 22:32:49

Temat: Re: studia we Wrocławiu?
Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pracuje w Instytucie Biochemii na Uniwersytecie Wroclawskim wiec jesli
chcesz to sie dowiem i podesle Ci informacje na temat biotechnologii na
Rolniczej...

Lukasz
l...@p...pl

.

4. Data: 2001-01-28 06:54:35

Od: f...@w...tarnow.pl (Funia) szukaj wiadomości tego autora

Byłabym ci bardzo wdzięczna, szczególnie chodzi mi o ilość chętnych na
miejsce.
A jeżeli pracujesz na Uniwersytecie może mógłbyś mi powiedzieć co nieco o
biotechnologii na uniwerku, bo też biorę to pod uwagę tylko słyszałam że
jest ok. 8 osób na miejsce.

dzięki i pozdrawiam

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

5. Data: 2001-01-28 23:31:05

Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

SKAD MASZ TAKIE INFORMACJE ?????!!!!!!!
Nasz kierunek jest dosc popularny ale bez przesady...
W zeszlym roku bylo 3.5 osoby na miejsce - przyjmujemy ok. 50 osob a
kandydatow jest ok 200... W tym roku chodza sluchy ze bedzie przyjetych 60
osob - wiecej sie dowiem po nastepnej radzie instytutu - przewidujemy nie
wiecej niz 300 kandydatow.
Warunkiem jest pozytywne przejscie przez rozmowe kwalifikacyjna, ktora
defakto jest egzaminem z chemii i biologii z elementami biochemii.
Zagadnienia beda dostepne gdzies w ok marca i sa one obowiazujace.
Bardzo wazne jest bys potrafila robic zadania z chemii - bez tej
umiejetnosci bedzie ciezko - chodzi tu glownie o liczenie i przeliczanie
stezen, obliczanie nawazek itp. Jak sie dogrzebie to moge Ci podeslac kilka
jako przyklad.
Najlepiej przypomnij mi sie jeszcze po 20 marca - wtedy bede mogl powiedziec
cos wiecej, pisz na priv: l...@p...pl

.

> [...]
> biotechnologii na uniwerku, bo też biorę to pod uwagę tylko słyszałam że

Praktyka zagraniczna
do dermatologow
Komu smieci?
Re: Kretynom z PAPu z dedykacja