studia zawodowe

1. Data: 2000-03-08 23:04:46

Temat: studia zawodowe
Od: l...@p...pl (Lucky?) szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Zastanawiam się jaka jest różnica między tytułem licencjata, a tytułem
inżyniera. Oba uzyskuje się po ukończeniu 3-letnich studiów i obronie pracy,
i oba uprawniają do kontynuowania nauki na studiach magisterskich.
No więc?... Czy są jakieś różnice, poza tym, że inżynier brzmi "lepiej"?

--
:::...:nO TOmorROw:...>

1. Data: 2000-03-09 10:08:55

Temat: Re: studia zawodowe
Od: a...@p...onet.pl (Mała) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i oba uprawniają do kontynuowania nauki na studiach magisterskich.
> No więc?... Czy są jakieś różnice, poza tym, że inżynier brzmi "lepiej"?

Po ukonczeniu studium Licencjackiego nie ma sie wyzszego wyksztalcenia.
Nie ma sie tez zadnego tytulu. Ma sie jedynie certyfikat ukonczenia szkoly i
tyle.
Po ukonczeniu wyzszej szkoly tyechnicznej, np Politechniki posiada sie
wyzsze wyksztalcenie z tytulem technicznym - inzynier.
Magister jest juz tytulem naukowym.
Sa preferowane przez pracodawcow szkoly licencjackie o wysokim poziomie, ale
poki co liczy sie papierek, swiadczacy o posiadaniu wyzszego wyksztalcenia.
Niejednokrotnie prestiz, przeciw papierkowi.
Stawialabym jednak na papierek.

Mała

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-03-10 01:57:39

Od: l...@p...pl (Lucky?) szukaj wiadomości tego autora

9 Mar 2000 11:08:55 +0100, pisze Mała:

[...]
> [...]
>Po ukonczeniu wyzszej szkoly tyechnicznej, np Politechniki posiada sie
>wyzsze wyksztalcenie z tytulem technicznym - inzynier.

Przyznam, że nie bardzo to rozumiem. Czy to znaczy, że po jednych studiach
zawodowych dostaję wyższe wykształcenie, a po innych (trwających tyle samo i
wykładających taką samą ilość materiału) nie?

pozdr.
--
:::...:nO TOmorROw:...>

1. Data: 2000-03-10 09:56:54

Od: a...@p...onet.pl (Mała) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zawodowych dostaję wyższe wykształcenie, a po innych (trwających tyle samo
> wykładających taką samą ilość materiału) nie?

Tego nie jestem pewna. Po szkole licencjackiej na pewno nie masz tytulu, ale
po wiekszosci, mozna kontynowac studia i zrobic magisterke. Masz dyplom
licencjata.
A najlepiej to zadzon do pierwszej z brzegu szkolki.

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-03-13 08:45:53

Od: "Asiek" <A...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mała <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:014001bf8a6e$b36a7f80$ecd3fea9@anka...
> szkoly i

Cześć!!
To chyba niezupełnie tak... Po ukończeniu studiów licencjackich ma się
ukończone "studia wyższe zawodowe" i uzyskuje sie "tytuł licencjata".
Przynajmniej tak pisze w moim dyplomie. Takie studia mają taką samą wartość
jak studia magisterskie bez obronionej pracy (tzn. absolutorium) i
uprawniają do pracy w szkole oraz (dawniej) do ubiegania się o mianowanie.
Jeśli sie mylę - poprawcie.
Pozdrawiam
Asiek

Matura probna w Rzeszowie ???