studnia

11. Data: 2006-07-31 20:53:35

Temat: Re: studnia
Od: "Grek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> naprzyklad http://www.allegro.pl/item11594453
> :)
z całym szacunkiem dla kolegi, ale pisz raczej nazwami, bo tej aukcji już
nie ma ;-)

pozdr
G.W.

12. Data: 2006-07-31 21:05:17

Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
>A wie ktoś może jak stoi cena wykopania i 'wyposarzenia' takiej studni?
>
> wiem, że co region to ceny inne, i zależy w co się ją wyposarzy, ale mi
> chodzi o przybliżoną wartość tej inwestycji, przy najskromniejszym
> wyposarzeniu (chodzi o efekt, czyli wodę do podlewania;-))
>
> też myślałem kiedyś o tym - teraz w suche lato tym bardziej, ale nigdy tak
> na serio jak teraz ;-)
>
> ciekaw jestem jaka jest cena takiego cacka

a jakie ci cako potrzbne?
wiercona z filtrem szpilkowym , na zawał od 50 do 150 zł
wiercona z rurą osłonowa i filtrem pełnośrednicowym -od 100 do 200 zł jeśłi
nie głębiej niż 30 m
kręgowa dennonaciekowa w zależności od gruntu od 150 do 400 zł z metra
kregowa bocznonaciekowa od 250 do 400 zł z metra
kręgowa z obsypką od 200 do 500 zł z metra
kombinowana - kręgowa z nawiertem jw
SJS

13. Data: 2006-07-31 21:09:48

Od: "Grek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kregowa bocznonaciekowa od 250 do 400 zł z metra
> kręgowa z obsypką od 200 do 500 zł z metra

dokładnie o taką odpowiedź mi chodziło, całkowicie się na tym nie znam i
hciałem wiedzieć, czy cena jest dostępna, a jak widzę - jest ;-)

rozumiem, że te ceny to koszt wykopania dołu + odpowiednie wyposarzenie (np.
rura, pompka, etc)

pozdr
G.W.

14. Data: 2006-07-31 21:31:47

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

15. Data: 2006-07-31 21:34:18

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

16. Data: 2006-07-31 21:34:29

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> upad warstw, a także kierunek np. uskoku, wielkość jego rzutu (w rzucie
> poziomym obrys krypty ma kształt prostokąta). Zastosowano taką samą jak w
> geofizyce analogową metodę badań polegającą na dobraniu odpowiednich
> parametrów przewodności właściwej gruntu lub jego oporności właściwej - do
> rozpoznanego otworami wiertniczymi podłoża. W prowadzonych badaniach
> radiestezyjnych jako analog (materiał porównawczy) posłużyły odkryte wkopami
> krypty, ich osie, wymiary i rodzaj materiału, z którego zostały wykonane.

Przecież to nieudokumentowane bzdury i pseudonaukowy bełkot.
Jeśli cytujesz podawaj dokładną!!! nazwę żródła.
Ja ze swojej strony proponuję - Randi J., "Daniken, tajemnica Syriusza,
parapsychologia i inne trele-morele" Tom II; Pandora 1995 od strony 249. Jeżeli
komuś się niechce szukać to opisano tam kontrolowany eksperyment obnażający
chwyty radiestetetów. Warto też dowiedzieć się kto to jest James Randi.

Pozdrawiam Tomek

17. Data: 2006-07-31 21:39:36

Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Szydłowskiego
> z Instytutu Fizyki UAM w Poznaniu :
> "Dwadzieścia lat temu postawiliśmy sobie za cel naukowe udowodnienie

przeczytaj uważnie ich wywody
jest to zbiór bzdór i nielogiczności
sami sobie zaprzeczają a na dodatek jeden z nich ma firme która prowadzi
badania geofizyczne więc w ramach niszczenia konkurencji jego wywody są
zrozumiałe ale nie mają nic wspólnego z nauką
SJS

18. Data: 2006-07-31 21:40:56

Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

przecież tam na końcu masz źródło
masz nazwiska, kto zlecał badania
i masz wyniki
coś ci jeszcze potrzeba?
SJS

19. Data: 2006-07-31 21:48:02

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> hciałem wiedzieć, czy cena jest dostępna, a jak widzę - jest ;-)
>
> rozumiem, że te ceny to koszt wykopania dołu + odpowiednie wyposarzenie
:)))
sa to ceny samej robocizny
a to "z metra' czytaj w rozumieniu za metr biezacy studni
:)
do tego musisz dodac cene kregow
okolo 120 zl za fi 100cm
i dwa takie wchodza na ten metr
:)
ja u siebie obie studnie wykopalem koparka
:)
wpierw mialem duza kopare z mozliwoscia kopania do 7 m
ale teraz kopalem Catepilerem
:)
z dopalaczem siega on do 5,50 metra
ale kopalismy tylko do 270 cm
bo ostatni krag i tak caly w glinie
:)
godzina jego pracy to 70 zl
a w godzinie pracy zdazyl on wykopac studnie
osadzic kregi i zasypac
:)
z pozdrowieniami mi usmeichami
smal

20. Data: 2006-07-31 21:48:44

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> przecież tam na końcu masz źródło
> masz nazwiska, kto zlecał badania
> i masz wyniki
> coś ci jeszcze potrzeba?
> SJS

Chciałbym to sam przeczytać, ponieważ interesuję się również folklorem. Brak
roku wydania, wydawnictwa lub wskazówki gdzie to wiekopomne dzieło można przyswoić.
Pozdrawiam Tomek

suchodrzewy - pytanie dla rasowych ogrodników;-)
OT Baza
Czy ktoś uprawia Adenophorę?
tygrzyki wróciły
staw - budowa