studnia glebinowa

11. Data: 2013-05-21 09:45:13

Temat: Re: studnia glebinowa
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.05.2013 09:19, krak pisze:

> Nie wiem czy i jak w prawie definiuje się studnię głębinową, ale wg.
> mnie wszystko poniżej 8 metrów to głębinówki.

Jak dla mnie studnia głębinowa to studnia głęboka ;)

> Pozwolenia wymaga głębiej niż 30m i więcej niż 5m3 poboru wody na dobę.

Czyli m.in. głębinowe.

> Pozdr.
> Właściciel głębinówki -13m :)

No, może "głębinówki" ;->

Popularna ale błędna nazwa dla tak płytkich ujęć wody.

12. Data: 2013-05-21 12:58:35

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

>Secundo: rurami kanalizacyjnymi płyną ścieki z reguły nieco bardziej
>agresywne, niż czysta woda ;)

bardziej agresywne na tworzywo sztuczne?

13. Data: 2013-05-21 14:37:43

Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-21 09:15, SJS pisze:

> [...]
> dostatecznie szybko umieszczona jest tak ściskana, ze jej wyciągnięcie
> jest praktycznie niemożliwe.
> Uwaga:
> - osobnik podpisujący się Andrzej Lawa zabiera na wielu forach głos nie
> mając wiedzy na poruszane tematy
> - niestety pewność jego wypowiedzi może wprowadzać ludzi w błąd,
> - nie znalazłem w internecie żadnych udokumentowanych osiągnięć Andrzeja
> Lawy
> - oprócz wyzwisk jakimi obrzuca dyskutantów którzy wykażą jego niewiedzę
> nie można znaleźc żadnych osiągnięc tego osobnika

NO, jednak on ma osiągnięcia!- zostal prawomocnie skazany (m.in. za
uszkodzenie ciała) i to przez 2 składy sędziowskie, czym chwalił się
ongis na grupach dyskusyjnych..
;-))

14. Data: 2013-05-21 14:41:48

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.05.2013 14:37, p47 pisze:

> NO, jednak on ma osiągnięcia!- zostal prawomocnie skazany (m.in. za
> uszkodzenie ciała) i to przez 2 składy sędziowskie, czym chwalił się
> ongis na grupach dyskusyjnych..

...napisała inna menda tej samej wody co SJS, notabene poszukiwana
obecnie przez prokuraturę.

15. Data: 2013-05-22 22:26:18

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 19 maja 2013 12:15:03 UTC+2 użytkownik tomek napisał:
> Witam,
>
> Potrzebuję niedługo wykonać studnię głębinową. Z tego co dotychczas się
>
> zorientowałem istnieją 2 technologie, 1) ze stalową rurą osłonową i 2) z
>
> plastikową rurą. Co wybrać Droga Redakcjo? Stalowe podobno korodują z
>
> czasem, plastikowe nie. A plastik jak to plastik, nie wiadomo jak sie
>
> będzie zachowywał po np. 10 latach. Może ktoś miał podobny dylemat i
>
> uzyskał przekonywujące argumenty za wyborem danej opcji.
>

> Pozdrawiam
>
> Tomek

Kup rurę ze stali kwasoodpornej.

16. Data: 2013-05-27 10:40:35

Od: SJS <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-19 12:15, tomek pisze:
> [...]
> będzie zachowywał po np. 10 latach. Może ktoś miał podobny dylemat i
> uzyskał przekonywujące argumenty za wyborem danej opcji.

Na marginesie - układ wody pod ziemią może zaskakiwać
Przykład https://vimeo.com/64048988

--
sjs

17. Data: 2013-05-28 08:18:12

Od: krak <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-27 10:40, SJS pisze:

> Na marginesie - układ wody pod ziemią może zaskakiwać
> Przykład https://vimeo.com/64048988

Wobec filmowego komentarza można napisać, że jedna jest zasilana wodą
zaskórną i znajduje się nad warstwą nieprzepuszczającą a druga jest spod
niej :)

18. Data: 2013-05-28 08:20:02

Od: Andrzej S <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-27 10:40, SJS pisze:
> Na marginesie - układ wody pod ziemią może zaskakiwać
> Przykład https://vimeo.com/64048988

Skoro góry, to i głebiej ma prawo byc jakos zamieszane.
Nic w tym zaskakujacego.

U mnie na Podlasiu przed kopaniem studni po prostu zagląda się
do studni sąsiadów. I nikomu do glowy by nie przyszlo cos innego
niz szara rura PCV (czy PVC).
--
A S

19. Data: 2013-05-28 09:07:35

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.05.2013 10:40, SJS pisze:
> Na marginesie - układ wody pod ziemią może zaskakiwać
> Przykład https://vimeo.com/64048988

Nawet jeśli komentarz jest rzetelny (dlaczego autor nie pokazał tego
"przy samej powierzchni" drugiej studni? zbyt daleka podróż?) to co w
tym zaskakującego? Chyba dla kogoś, kto miał do czynienia wyłącznie z
"miejską" wodą z kranu...

20. Data: 2013-05-28 12:40:34

Od: SJS <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-28 08:18, krak pisze:

> Wobec filmowego komentarza można napisać, że jedna jest zasilana wodą
> zaskórną i znajduje się nad warstwą nieprzepuszczającą a druga jest spod
> niej :)
> Pozdrawiam
Niestety ale mylisz się
Nagminnie jest tak, że na górze o wodę łatwiej niż na dole
Gdybyś miał rację to woda zaskórna powinna zasilać tę pierwszą studnie i
poziom powinien być taki, że wierzchem by leciała

--
sjs

Cheap Nike Air Max Classic 2013 Shoes wholesale www.Buy-Good-Goods.com
Temat rzeka - pralka.
Pralka do zabudowy. Dylematy.
Kapsułki do prania- czy dobrze zrozumiałem instrukcję
smieci.