stulejka

1. Data: 2002-03-22 10:58:22

Temat: stulejka
Od: "rafal" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy stulejka może być przyczyną moczenia nocnego?
A jeśli nie, to dlaczego prawie dwudziestoletni facet moczy się w nocy?

2. Data: 2002-03-22 11:08:51

Temat: Re: stulejka
Od: "mikrus" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rafal" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
(ciach)
> A jeśli nie, to dlaczego prawie dwudziestoletni facet moczy się w nocy?

Np. z powodu nerwicy
m.

3. Data: 2002-03-22 12:29:12

Od: "rafal" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mikrus" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "rafal" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> (ciach)
>
> Np. z powodu nerwicy
> m.
>
> Co można z tym zrobić? Iść do psychiatry? Oprócz tego, że nagle zacząłem
sikać w nocy, nie mam żadnych inych dziwnych ataków.

4. Data: 2002-03-22 12:34:43

Od: "mikrus" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sikać w nocy, nie mam żadnych inych dziwnych ataków.

do neurologa
m.

5. Data: 2002-03-22 12:53:01

Od: "rafal" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2002-03-22 13:18:48

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

> do neurologa
> m.

Odradzam. Neurolog, wbrew temu, ze brzmi podobnie, nie jest specjalista od
nerwic.
Psychiatra jest OK, a wczesniej lekarz POZ - moczenie moze byc wynikiem
chocby infekcji drog moczowych, mozna zrobic sporo sensownej diagnostyki
przed angazowaniem psychiatry.

Pozdrawiam

m.

7. Data: 2002-03-22 14:02:59

Od: "Daniel Janczak" <d...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz co, ja tam nie jestem lekarzem, ale moge Ci powidziec ze swojego
doswiadczenia, ze jesli bedziesz takie decyzje odwlekal za dlugo, to wtedy
na pewno wpedzisz sie w nerwice.

Nikt nie mowi, ze wizyta u lekarza albo mowienie o pewnych sprawach musi byc
przyjemne, ale to podobny problem jak z bolacym zebem: wolisz pocierpiec
chwile i miec problem z glowy, czy meczyc sie wiele miesiecy lub lat z wciaz
narastajacym problemem ?

Glowa do gory. Szybciej pojdziesz, mniej stresu przezyjesz.

Daniel

8. Data: 2002-03-22 17:48:42

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

idz do neurologa
moczenie w tym wieku moze byc wynikiem jaksi zaburzen neurologicznych
jak neurolog wykluczy , spokojnie udaj sie do psychiatry
najpierw zawsze trzeba wykluczyc psychike, idiopatyczne , nerwicowe , itp
itp przyczyny rozpoznaje sie wtedy gdy wszystko inne zostalo wykluczone
Tichy

9. Data: 2002-03-22 21:20:05

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

rafal napisał(a):

> sikać w nocy, nie mam żadnych inych dziwnych ataków.

Może najpierw pójdź do lekarza rodzinnego.

Kaja

10. Data: 2002-03-22 21:22:18

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

rafal napisał(a):

> [...]

Chyba lekarze od tego są, żeby im mówić o swoich chorobach?

Kaja

AOT, przepraszam
Zapalenie pecherza (E.Coli)
Gdzie podciąć przyrośnięty język?