stwardnienie rozsiane

1. Data: 2002-01-09 08:14:30

Temat: stwardnienie rozsiane
Od: "esetka" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miesiąc temu dowiedziałam się, że moja przyjaciółka jest chora na tą straszną
chorobę. Ona ma 30 lat, ma dwoje dzieci 8 i 1,5. Objawami było zapalenie nerwu
wzrokowego 1,5 roku temu, drętwienie kończyn dolnych (po tym stwierdzono chorobę).
Ostatnio zdrętwiała jej polowa twarzy, ale to już minęło. Mam prośbę o wszelkie
informacje o tej chorobie, jak przebiega, ile mogą trwać okresy remisji i jak mozna
osobie chorej pomóc. Z góry bardzo dziękuję

2. Data: 2002-01-09 10:54:43

Temat: Re: stwardnienie rozsiane
Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "esetka" <e...@s...pl> napisał w wiadomości
[...]
http://www.esculap.pl/sm/]

polecam tę stronkę ...
aha i nie pisz w html, pliz...

Pozdro
Massai

3. Data: 2002-01-27 10:55:49

Od: st206 <s...@a...biol.uni.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja mama zachorowała w wieku 36 lat.Chorowała 27 lat. Zaczęło się od
zaburzeń równowagi. Dotychczas nie wiadomo, jaka jest przyczyna choroby-
przypuszcza się, że wirus odry, który został w organizmie po
chorobie.Tempo rozwoju zależy od osoby chorej - od intensywności
ćwiczeń.Skutek to zanik mięśni.Przykre.

INFORMACJA!
Johnson&Johnson Poland
Re: BIG BROTHER 3 EDYCJA - ZAPISY