stymulator pracy miesni?

1. Data: 2001-07-18 19:20:44

Temat: stymulator pracy miesni?
Od: "Pepone" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Widzialem reklame takiego cuda, ktore to, po umieszczeniu na ciele wysylajac
impulsy elektryczne pobudze miesnie do pracy. Mozna toto umiescic na
brzuchu, udach itp. Z reklamy wynika, ze np. 20 minut pracy na brzuchu to
circa 300 przysiadow itd. itp.

Czy ktos mial z tym do czynienia, czy to faktycznie moze dzialac?

Pepone

2. Data: 2001-07-21 01:36:16

Temat: Odp: stymulator pracy miesni?
Od: "Rafal Maj (Raf256)" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widzialem reklame takiego cuda, ktore to, po umieszczeniu na ciele
wysylajac
> impulsy elektryczne pobudze miesnie do pracy. Mozna toto umiescic na
AFAIR to pytanie było już kiedyś na grupie... Stymulatory żeczywiście
działają i są używane np. w rehabilitacji sportowców, ale nie jest to takie
przyjemne jak pokazują w Tele Zakupach...
Po dotknięciu np. przewodu z prądem stroną wewnętrzną dłoni, ręka się kurczy
i zaciska na przewodzie... podobne zjawisko wykorzystuje stymulator, tylko
oczywiście z mniejszym napięciem\natężeniem prądu :)))

BTW. Chyba możesz kupić ten zestaw i potem go odesłać w ciągu paru dni
jeżeli się nie spodoba... ale nie mogę powiedzieć na ile wiarygodne są firmy
wysyłkowe w dotrzymywaniu takich obietnic

--
Raf256 C++ TP JAVA 3DMax POV HTML <== Email me if U need developer
,--, _ ,- _ _ _ ,---------------------------------------------,

3. Data: 2001-07-21 08:35:22

Temat: Re: stymulator pracy miesni?
Od: "Pepone" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
takie
> przyjemne jak pokazują w Tele Zakupach...

Nie musi byc przyjemne, wazne, aby dzialalo :-)

Wielkie dzieki za odzew i w takim razie bede wyprobowywal to cudo. A moze
znasz jakies inne miejsce, gdzie mozna to nabyc, gdyz do TeleZakupow mam
wstret.

Pepone

4. Data: 2001-07-21 08:40:02

Od: "Cezar Ponti" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Maj (Raf256)" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
firmy
> wysyłkowe w dotrzymywaniu takich obietnic

Odradzam z calej sily czwicze kilka ladnych lat i wziolem to na sprobunek
Nieprzyjemne uczucie piecze itp swedzi nie mozna wytrzymac na dluzsza mete
polecam naturalne srodki do czwiczen podpierajac sie niskotluszczowa dieta
oraz L-karnityne
Pzdr

5. Data: 2001-07-21 08:47:20

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cezar Ponti napisał:

> [...]
> Nieprzyjemne uczucie piecze itp swedzi nie mozna wytrzymac na dluzsza mete

a moze blad tkwi w zbyt wysokim napieciu ?
obnizajac napiecie i zapewniajac lepsze przewodnictwo (nawilzenie),
pewnie bedzie mozna usunac nieprzyjemne objawy.
Czy mozesz zmierzyc jakim napieciem i pradem sa pobudzane te miesnie.
Moze ktos zdejmie charakterystyke pracy tego stymulatora.
J.

6. Data: 2001-07-22 18:21:40

Od: "Pepone" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cezar Ponti" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]

> polecam naturalne srodki do czwiczen podpierajac sie niskotluszczowa dieta

Hmm naturalne, probowalem. Cwiczylem w domu - takze z L-Krnityna - i
niestety przy cwiczeniach brzucha nie wytrzymuje moj kregoslup. Dlatego
wlasnie tak lakomie patrze na takowe urzadzenie.

Lapiac sie brzytwy - moze problem tkwil w jakosci/modelu urzadzenia?

A moze ktos poradzi jak robic brzuszki nie nadwyrezajac jednoczesnie
kregoslupa?

Pepone

7. Data: 2001-07-23 12:48:12

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wykonuj brzuszki wciagajac mocno przepone i mm. brzucha do "srodka" i nie
podnos sie wiecej jak do poziomu kregow ledzwiowych, bo tu juz niepotrzebie
wlaczaja sie zginacze stawu biodrowego i one przejmuja wiekszosc wysilku
podniesienia sie np. do siadu.
szkrab

8. Data: 2001-07-23 19:25:43

Od: "Mariusz" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moze ktos poradzi jak robic brzuszki nie nadwyrezajac jednoczesnie
> kregoslupa?

Mysle ze mozna lezec na plecach i unosić nogi tak aby tworzyły z podłogą kąt
około 30 stopni i wykonywać nozyce poziomo lub pionowo. Oczywiscie
wypadałoby rowniez obciazycz czyms nogi (np. przywiazac ciezarki albo kupic
specjalne obciazniki, widzialem takie gdzies w sklepie sportowym).

Pzdr
M@r!usz

CFV1: pl.sci.farmacja (glosowanie)
proba