sukieneczka

1. Data: 2006-07-02 05:37:36

Temat: sukieneczka
Od: "Doris " <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje Kochane !!!!
Mam wielka ochote zrobić sukieneczke dla rocznej dziewczynki,ale nie mam jej
rozmiarów - (to miałaby byc niespodzianka) Może macie jakieś pomysły na taką
uniwersalną. Znalazłam takie - http://voila.pl/w5sd2/?1 ale nie mam
wzoru i rozmiaru. Pomózcie - PROSZE
Moja przyjaciółka bedzie posi.....na. takbardzo chciałabym jej sprawić
troche radości.
Z podziekowaniami - Doris

2. Data: 2006-07-02 08:01:48

Temat: Re: sukieneczka
Od: "bea" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

tej sukieneczki nie znalazłam ale może tutaj coś znajdziesz
ciekawego
http://photo.163.com/photos/appletree3412/54472895/
http://photo.163.com/photos/jxfzgclyq/53267450/
http://photo.163.com/photos/jxfzgclyq/53262131/
pozdrawiam B.

3. Data: 2006-07-02 08:59:00

Od: "Doris " <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki Bea - juz chyba wszystko wiem - pomyslałam sobie, że taką sukieneczke
można zrobić z jakiegos wzoru serwetki , ale żebym jeszcze wiedziała jaki
obwod szyji ma takie dziecko ??? Bede tu szukać w tych linkach co mi
podałaś - ale ten chinski mnie zabija.
A może któras ma takie roczne dziecko - bardzo prosze - podajcie jaki obwod
mam zrobic??
Pozdrawiam Doris

4. Data: 2006-07-02 11:28:57

Od: "Chrumcia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

 http://voila.pl/w5sd2/?1

Witaj. Ja mam opisy, do tych sukieneczek, ale będę mogła podesłać Ci je
dopiero wieczorkiem (aha, prosiłabym jeszcze o poprawny adres).
W ubrankach dla małych dzieci najważniejsze jest to by łatwo przechodziło
przez głowę. Generalnie, dzieci nie lubią zakładać w ten sposób żadnych ubrań,
tak jest przynajmniej w przypadku mojej córki. Dlatego sukienka ta powinna
mieć jakieś rozpięcie na pleckach lub na ramionkach. Wydaje mi się, że obwód
na szyję (to tak mniej więcej) 30 cm powinno wystarczyć, ale na główkę, to ja
bym dała od 45 do 50 cm. Wtedy nie będzie problemu z założeniem.

pozdrawiam
Kasia - Chrumcia

5. Data: 2006-07-02 13:43:08

Od: "grania" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu mam trochę przejrzyj wszystkie strony
http://photo.163.com/photos/oywyx/13995961/#p1
a pod szyjka to zawsze można jakiś ładne wiązanko.

6. Data: 2006-07-03 05:41:46

Od: "Doris " <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje Wam dziewczyny za pomoc - to jest cudowne, wiedząc, że na świecie są
jeszcze ludzie dobrej woli. Pozdrawiam bardzo ciepluteńko. Doris
Chrumcia oto mój adres : d...@g...pl

7. Data: 2006-07-03 09:11:32

Od: " " <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chrumcia <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
ja
> bym dała od 45 do 50 cm. Wtedy nie będzie problemu z założeniem.

Wiem, że powinnam na prv ale nie wiem jaki masz adres. Baaardzo proszę o
schematy tych s...@o...pl
danusia

8. Data: 2006-07-05 03:33:33

Od: "Doris " <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chrumcia - bardzo Ci dziekuje za opisy, ale ja niestety nie znam
angielskiego - może masz jeszcze schematy do tych sukieneczek, byłoby mi
łatwiej.
Pozdrowionka.

Kubus Puchatek na szydelku
Zdjecia ze spotkania we Wrocławiu