super fat burner

1. Data: 2003-08-17 17:29:13

Temat: super fat burner
Od: "KoKo" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich. Mam pytanie, ostatnio zakupiłam tabletki ułatwiające
spalanie tkanki tłuszczowej "Super fat burner". Czy ktoś może je stosował
albo coś o nich słyszał? Jeszcze ich nie brałam i prawdę mówiąc zastanawiam
się czy to nie jest jakaś chemia, w którą nie warto się pakować.
Pozdrawiam.

2. Data: 2003-08-20 08:05:04

Temat: Re: super fat burner
Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
wiesz,ja nigdy nie stosowalam zadnych ulatwiaczy ani spalaczy.Jakos nie mam
do nich zaufania.Wlasciwa dieta oparta na zdrowych produktach przyniosla
znakomite rezultaty jak u mnie -32 kg i teraz to trzymam juz 2 rokWszystko
inne jakos mnie nie przekonuje,choc sa pojedyncze osoby,ktore ci
zaswiadcza,ze na jakims tam cudzie schudly,np,jak do tej pory 1 osoba pisze
o diecie Cambridge,ze mu zaskutkowala,choc meczyla sie na niej okropnie ,az
mi bylo zal.Jakos nikt tu nie pisal,ze pomogl mu jakis specyfik,raczej to co
tu czytamy i piszemy to efekty takiej czy innej diety.I ja bym radzila ci to
samo.W sumie,pomimo,ze tabletki sa przez kogos dopuszczone,zawsze jest w
nich chemijka,chocby jako wypelniacz masy tabletkowej,wszystko to przerabia
watroba.A po co ja meczyc,skoro mozna przyjemnie chudnac,jedzac smakolyki?
Pozdrawiam Hafsa

h...@g...pl

3. Data: 2003-08-22 22:58:17

Od: "Kaip" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stosowałam. Co do tego czy to jest zdrowe czy nie nie będę się tu
wypowiadać, ale jedno co mogę stwierdzić to to że mi te tabletki pomogły. Co
prawda zastraszających efektów w kilogramach nie było, ale w ciągu jednego
opakowania straciłam po 5 centymetrów w pasie, biodrach i udach, po zatym
kształt sylwetki się zmienia. Zaznaczam również że nie mam zastraszającej
nadwagi więc efekty mogą być inne u osób otyłych. Podkreślam iż NIE
ograniczałam jedzenia.

Pzdr.

4. Data: 2003-08-23 09:06:15

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaip" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

Podkreślam iż NIE
> ograniczałam jedzenia.

A czy cwiczylas?Bo te tabletki maja sens razem z cwiczeniami.A gdzie te 5 cm
sie podzialo,skoro nie schudlas?Bo ja zaobserwowalam,ze kazdy cm mniej z
obowdu bioder to 1 kg wagi ciala mniej,ale to moja osobista
obserwacja.Pozdrawiam Hafsa
PS tnij zbędne cytaty,odpowiadaj POD postem
--
Moj adres: h...@g...pl

'Odważny jest ten, kto kontroluje się w gniewie.'

5. Data: 2003-08-23 21:45:59

Od: "Kaip" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podkreślam iż NIE
> >
> A czy cwiczylas?Bo te tabletki maja sens razem z cwiczeniami.

Nie ćwiczyłam. Nie piszę o tym z czym mają sens tylko czy zadziałały. Pewnie
gdybym stosowała dietę i ćwiczyła to efekty byłyby lepsze.

> A gdzie te 5 cm
> sie podzialo,skoro nie schudlas?Bo ja zaobserwowalam,ze kazdy cm mniej z
> obowdu bioder to 1 kg wagi ciala mniej,ale to moja osobista
> obserwacja.Pozdrawiam Hafsa

Ja (i wiele moich znajomych) zaobserwowało że można chudnąć "wizualnie" a
nie na wadze, (jak i również można chudnąć na wadze, a efektów nie będzie
widać). Po dugie nie napisałam że nic nie schudłam tylko że nie było
zastraszających efektów, ubyło mi około 2 kilogramów, co wcale mnie nie
martwi bo wolę tracić tłuszcz, a nie wodę i masę mięśniową. Odchudzam się
nie poto żeby statystyka wagi była super tylko żeby dobrze wyglądać.

Pozdrawiam.

6. Data: 2003-08-27 15:57:49

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KoKo" <K...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam Wszystkich. Mam pytanie, ostatnio zakupiłam tabletki ułatwiające
> spalanie tkanki tłuszczowej "Super fat burner". Czy ktoś może je stosował

O zaletach i zagrożeniach stosowania preparatów typu ECA o jakim piszesz
czytaj na mojej stronie domowej w dziale dieta.

Strona domowa http://www.janwer.com/
Nasza sieć http://www.fredry.net/

do MONI
Czemu nie moge ....(troche dlugie)