suplementacja ECA

1. Data: 2002-06-04 16:06:36

Temat: suplementacja ECA
Od: "Faber" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
znalazłem w FAQ na stronie Janka W. informacje n.t. wysokiej skutecznosci
suplementacji ECA. Czy ktoś z Was stosował ten suplement i zechciałby
podzielić sie swoimi spostrzeżeniami na temat otrzymanych wyników.
pozdrawiam
tade

2. Data: 2002-06-05 08:03:36

Temat: Re: suplementacja ECA
Od: "Faber" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> suplementacji ECA. Czy ktoś z Was stosował ten suplement i zechciałby
> podzielić sie swoimi spostrzeżeniami na temat otrzymanych wyników.<

znlazłem
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=21347&forum_id=
12&t_orig=8674&forum_tit
le=Suplementacja&M=Fałsz&S=Prawda ,
jestem przerażony, chyba pomyliłem sciezki.
tade

3. Data: 2002-06-05 23:23:18

Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Faber" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
12&t_orig=8674&forum_tit
> le=Suplementacja&M=Fałsz&S=Prawda ,
> jestem przerażony, chyba pomyliłem sciezki.

nie wiem o czym tam piszą. Tamtejsze forum jest na bardzo niskim poziomie.
Przeczytaj sobie link www.drumlib cośtam (jest na FAQ), to jeden z
najlepszych artykułów jakie czytałem.
Co do spostrzeżeń, to np:
- brak uczucia głodu,
- podwyższona aktywność,
- łatwiej się odchudzać,
- zachowanie masy mięśniowej przy spadku tłuszczu.

Szybkość odchudzania regulujesz dietą i deficytem kalorii.

"Strona" domowa w trakcie budowy http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

4. Data: 2002-06-06 06:10:20

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:adm6it$l73$2@news.tpi.pl...

> Co do spostrzeżeń, to np:
> - brak uczucia głodu,

Przyznałeś się, że jesz kilka kg warzyw dziennie. Czy to właśnie z powodu
braku poczucia głodu?

Pozdrawiam
Leszek

5. Data: 2002-06-06 06:27:24

Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wiadomości news:adm6it$l73$2@news.tpi.pl...

> Przyznałeś się, że jesz kilka kg warzyw dziennie. Czy to właśnie z powodu

Niedawno pomidory zaczęły być smaczne i w dobrej cenie 4,50-4,80 w hurtowni.
Korzystam z tego. Gdybym miał ochotę nic nie jesć, co jak wiesz jest złym
pomysłem, to z ECA nie musiałbym mieć silnej woli. Cały dzień tylko o ECA i
wodzie to żaden problem. O jedzeniu przypominała mi godzina, a nie głód.

Mówiąc inaczej. Często efekty i szybkość odchudzania zależy od siły woli,
która wpływa na ilość spożywanych kalorii. Z ECA "wyłączasz" wpływ silnej
woli, a deficyt kalorii jest taki, jak sobie zdecydujesz "z zimną krwią"
nie będąc głodnym. :-)

ECA w stosunku do DO ma sporą różnicę. Przy prawidłowym używaniu nie ma
skutków ubocznych a DO może takie mieć - świadczą o tym badania naukowe.

6. Data: 2002-06-06 08:03:54

Od: "Faber" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Przeczytaj sobie link www.drumlib cośtam (jest na FAQ), to jeden z
> najlepszych artykułów jakie czytałem.>
Dzięki
A czy mógłbyś polecic strone polskojęzyczną? Niestety nie znam angielskiego.
Zanim sie nauczę, bedzie po zawodach :)).
pzdr
tade
P.S. I jeszcze jedno. Czy stosowanie ECA pozwala zachować oprócz masy
mięśniowej, dotychczasową sprawność umysłu no i innych nie mniej waznych
funkcji męskiego organizmu? :)). Nie chciałbym oglądać w lustrze
przerosnietego osiłka z malutkim mózgiem i jeszcze mniejszym ptaszkiem. :)))

7. Data: 2002-06-06 11:57:47

Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> funkcji męskiego organizmu? :)). Nie chciałbym oglądać w lustrze
> przerosnietego osiłka z malutkim mózgiem i jeszcze mniejszym ptaszkiem.
:)))

ECA wszystkie funkcje, które opisałeś bardzo usprawnia ponieważ poprawia
krążenie, także w mózgu. Przesada jednak może skutkować w trudnościach z
koncentracją z powodu nadmiernego pobudzenia.

8. Data: 2002-06-06 12:13:53

Od: "Ewelina Kadyła" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Faber" <m...@p...fm> wrote in message
> [...]
> funkcji męskiego organizmu? :)). Nie chciałbym oglądać w lustrze
> przerosnietego osiłka z malutkim mózgiem i jeszcze mniejszym ptaszkiem.

ECA zwieksza poped seksulany i sprawnosc umyslowa. Oczywiscie jesli bierzesz
to dluzej, to te efekty staja sie coraz slabsze, bo organizm sie
przyzwyczaja. Te efekty wystepuja bez wzgledu na plec.

pozdrawiam
Ewelina

9. Data: 2002-06-06 12:23:08

Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to dluzej, to te efekty staja sie coraz slabsze, bo organizm sie
> przyzwyczaja. Te efekty wystepuja bez wzgledu na plec.

Naprawdę???? Myślałem, że tylko u facetoow! Super! Już wiem, kogo tym
poczęstuję... hiehie..... ;-DDD

FAQ pl.misc.dieta http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

10. Data: 2002-06-06 12:24:59

Od: "Faber" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewelina Kadyła"> napisał

> [...]
> to dluzej, to te efekty staja sie coraz slabsze, bo organizm sie
> przyzwyczaja. Te efekty wystepuja bez wzgledu na plec.

Dzieki.
Coś jak amfa. Czyli należy zachować umiar z efedryną, bo mozna się
uzależnić.
pzdr
tade

szukam programu Dietetyk lub cos podobnego do szkoly ...
20 kilo nadwagi
L-Karnityna
"lek" na nerwy ???
Dieta na wesoło!