suszone pomidory i olej czosnkowy

1. Data: 2003-08-29 07:01:35

Temat: suszone pomidory i olej czosnkowy
Od: "ewa" <e...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Czy ktoś wie może jak zrobić domowym sposobem suszone pomidory?
Tak samo chciałam zapytać o olej czosnkowy.
Jestem ostatnio na diecie i pomyślałam, że suszone pomidory i olej czosnkowy
(albo oliwa) to byłoby super uatrakcyjnienie dla sałatek, którymi się obżeram...

Dzięki z góry
Ewa

P.S. U nas w Zakopanem strasznie halny wieje :)

1. Data: 2003-08-29 07:12:45

Temat: Re: suszone pomidory i olej czosnkowy
Od: "Kyllyan" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czosnkowy
> (albo oliwa) to byłoby super uatrakcyjnienie dla sałatek, którymi

W ubiegłym roku małe pomidory kroiłem wzdłuż na ćwiartki i suszyłem w
elektrycznej suszarce. W tym roku wiszą na sznurku jak grzyby.
Świetnie aromatyzują olej. Aromatyzuje olej w ten sam sposób,
niezależnie od tego czym. Czosnek siekam i wrzucam do butelki z olejem

pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński
Gdańsk; GG 5420750
www.marusinski.prv.pl/

1. Data: 2003-08-29 07:36:21

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

ewa <e...@W...onet.pl> wrote:

> Hej,
>
> Czy ktoś wie może jak zrobić domowym sposobem suszone pomidory?

rwdziwe, wloskie suszone pomidory schna na krzewach w cieplym klimacie.
Nie na szans zrobienia czegos takiego u nas.

> Tak samo chcia"am zapytać o olej czosnkowy.

A olej czosnkowy to zaden problem.

Wladyslaw

1. Data: 2003-08-29 19:20:55

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" <e...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy ktoś wie może jak zrobić domowym sposobem suszone pomidory?

Mam zamiar sprobowac, zajrzyj tu http://www.mniammniam.pl/pu.php?u=71&p=3914

Serdecznosci
Dorota

> Ewa

Potrawy z winogronami
JAKIE SMAKOLYKI PRZYWIESC Z PORTUGALII?
CHINSZCZYZNA
kilka tabliczek gorzkiej czekolady...
Sznycle (?) z indyka w sosie śmietankowo-cebulowym