sweterki szydełko

1. Data: 2002-05-05 08:02:52

Temat: sweterki szydełko
Od: "ESka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W katalogu 16_04_02 są zdjęcia sweterków na szydełko. Posiałam informację
kto mógłby mieć wzory do tych sweterków. Czy jest jeszcze jakaś szansa, że
odnajdę tą osobę?

Pozdrawiam, Ewa

1. Data: 2002-05-05 10:23:55

Temat: Re: sweterki szydełko
Od: "ESka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wrzucam na serwerek te wzorki, które ja posiadam. Niezbyt ciekawa jakość -
scan ze słabego ksero, ale zawsze coś.

Pozdrawaim, ESka

1. Data: 2002-05-06 18:53:35

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ESka <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ab2ou6$rm0$...@n...tpi.pl...
> W katalogu 16_04_02 są zdjęcia sweterków na szydełko. Posiałam informację
> kto mógłby mieć wzory do tych sweterków. Czy jest jeszcze jakaś szansa, że
> odnajdę tą osobę?

Nie wrzucalam, ale rozpoznalam, mam te Sandry, ktory Ciebie interesuje?

Elzbieta

1. Data: 2002-05-06 19:22:30

Od: "ESka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie wrzucalam, ale rozpoznalam, mam te Sandry, ktory Ciebie interesuje?

UFF, ale trudne pytanie (dla nałogowca :-)).
Czy jak powiem, że te które są podpisane dz2, dz4, dz5, dz10, to będzie za
dużo?
Jeśli tak to na pewno dz5 (chyba jestem romantyczka).
Z góry serdecznie dziękuję i serdecznie się uśmiecham :-))))).

Ewa

1. Data: 2002-05-06 21:31:43

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ESka <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ab6l4h$nsg$...@n...tpi.pl...

> UFF, ale trudne pytanie (dla nałogowca :-)).
> Czy jak powiem, że te które są podpisane dz2, dz4, dz5, dz10, to będzie za
> dużo?
> Jeśli tak to na pewno dz5 (chyba jestem romantyczka).

Rozumiem:) Znam ten bol:)
Lapie sie na tym, ze sciagam wszystko co jest, zbieram maniakalnie, a w
momencie wyboru i tak siegam do gazety, bo na dysku mam balagan, a wlasciwie
juz na 2 dyskach, a czasopisma znam prawie na pamiec i znacznie latwiej cos
znalezc i sie zdecydowac.
Piszac krotko:) : postaram sie jak najszybciej dorzucic schematy :)

Elzbieta

1. Data: 2002-05-06 21:38:07

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik ESka <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:ab6l4h$nsg$...@n...tpi.pl...

Tylko nie widze dz4 :( Czy masz na mysli dz3, czy bylo cos jeszcze?

Elzbieta

1. Data: 2002-05-09 08:01:01

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Jeśli tak to na pewno dz5 (chyba jestem romantyczka).
> Z góry serdecznie dziękuję i serdecznie się uśmiecham :-))))).

No to, zeby nie bylo Ci za lekko:) wskanowalam obie Sandry - jednak te
swetry byly z 2 numerow.
Sandra z maja 2000 pod data 08, a z maja 2001 pod data 09.05.
Szybkiego wyboru:)

Elzbieta

P.S. dla modemowcow: znowu w obu Sandrach mniej wiecej do str. 25 sa zdjecia
swetrow, potem kolejno opisy.

1. Data: 2002-05-09 08:55:24

Od: "ESka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta" napisał w wiadomości

| No to, zeby nie bylo Ci za lekko:) wskanowalam obie Sandry - jednak te
| swetry byly z 2 numerow.

Piękne dzięki.

| Szybkiego wyboru:)

Taaaa. Myśli mi biegną z prędkością światła, zderzają się razem, siwych
włosów przybywa, serce bije coraz szybciej.
No i tak - po co mi tak przeżywać. Wczoraj przejrzałam letnie rzeczy w
szafie, już w nic nie wchodzę, a niedługo nie będzie mnie widać zza brzucha.
Ale ... do przyszłego roku... na wszelki wypadek będę robić luźniejsze :)))
Wybrałam jeden model - ten co był już upatrzony - teraz szybko do roboty, to
może jeszcze da się go założyć tego sezonu.

Pozdrawiam,
przyciążona Ewa

Konwalie :))
4 kwiaty.jpg