swiadectwo

1. Data: 2002-06-17 18:17:01

Temat: swiadectwo
Od: "Maciej" <frenzz(antyspam)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Kiedyś czytałem grupę, ale był tragiczny poziom i przestałem. Ale
muszę się przeprosić i wrócić (mam nadzieję, że jest lepiej).
Mam prośbę: czy ktoś się orientuje jaka jest minimalna średnia ocen
dająca "czerwony pasek" na świadectwie? Będę wdzięczny za szybką
odpowiedź.
maciej

1. Data: 2002-06-17 18:37:21

Temat: Re: swiadectwo
Od: "Ewa Kremiec" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

przynajmniej 4,75 i zachowanie co najmniej dobre
(a swoja drogą w szkole Wam tego nie mówią?)

Ewa

1. Data: 2002-06-17 21:34:18

Od: "Maciej" <frenzz(antyspam)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Kremiec" <e...@n...pl> napisała
> przynajmniej 4,75 i zachowanie co najmniej dobre
> (a swoja drogą w szkole Wam tego nie mówią?)

No właśnie dyskusja była czy 4,75 starcza czy musi być powyżej.
Thx
maciej

1. Data: 2002-06-17 22:29:59

Od: "Roman Stachowiak" <r...@p...jik.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie dyskusja była czy 4,75 starcza czy musi być powyżej.

Rozporządzenie mówi wyraźnie: średnia ocen POWYŻEJ 4,75

RomanS

1. Data: 2002-06-18 04:49:56

Od: "iwona" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Stachowiak" <r...@p...jik.com.pl> napisał w
wiadomości news:aelnnl$3r7$1@news.tpi.pl...

> Rozporządzenie mówi wyraźnie: średnia ocen POWYŻEJ 4,75

************

"Począwszy od klasy IV szkoły podstawowej uczeń szkoły dla młodzieży, który
w wyniku klasyfikacji końcoworocznej uzyskał z obowiązkowych zajęć
edukacyjnych średnią ocen co najmniej 4,75 oraz co najmniej dobrą ocenę
zachowania, otrzymuje świadectwo szkolne promocyjne stwierdzające uzyskanie
promocji do klasy programowo wyższej lub świadectwo ukończenia szkoły
stwierdzające ukończenie szkoły - z wyróżnieniem"

iwona

1. Data: 2002-06-18 04:50:36

Od: a...@p...gazeta.pl (A) szukaj wiadomości tego autora

Roman Stachowiak napisał(a):

> Rozporządzenie mówi wyraźnie: średnia ocen POWYŻEJ 4,75
>
> RomanS

paragraf 6 rozporządzenia ( DzU. z 2000 r Nr 6 poz 73 ze zmianami Dz.U.
z 2002 r. Nr 48 poz 456) mówi :
" Począwszy od kl IV szkoły podstawowej ....................uzyskał z
obowiązkowych zajęc edukacyjnych średnią ocen CO NAJMNIEJ 4,75 oraz co
najmniej dobrą ocenę z zachowania ....................."

Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.edukacja

1. Data: 2002-06-18 09:59:00

Od: "Roman Stachowiak" <r...@p...jik.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obowiązkowych zajęc edukacyjnych średnią ocen CO NAJMNIEJ 4,75 oraz co
> najmniej dobrą ocenę z zachowania ....................."

OK, przyznaję się do pomyłki. W głowie ciągle siedzi stare rozporządzenie

RomanS

> Pozdrawiam

> --
> Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.edukacja