świat zniekształcony...?

1. Data: 2001-12-07 07:21:31

Temat: świat zniekształcony...?
Od: a...@p...onet.pl (amelia) szukaj wiadomości tego autora

czy nie odnosicie czasem wrażenia, że to wszystko co nas otacza nie
jest tak naprawdę tym na co "wygląda"? że pod powierzchnią wszystkich
zjawisk czai się jakiś tajemniczy underground? że "nie ma materii
martwej" a "martwota jest jedynie pozorem,pod którym kryją się inne
formy życia"?

1. Data: 2001-12-07 08:57:40

Temat: Re: świat zniekształcony...?
Od: Grzegorz <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

amelia wrote:

> [...]
> zjawisk czai się jakiś tajemniczy underground? że "nie ma materii
> martwej" a "martwota jest jedynie pozorem,pod którym kryją się inne

matrix ?
sorry, mam dziś nieokreślony dobry humor nie wiedzieć dlaczego i rzucam,
rzucam, rzucam ...

Grzegorz Sosnowski

1. Data: 2001-12-07 09:59:57

Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 7...@p...google.com, amelia at
a...@p...onet.pl wrote on 7-12-01 8:21:

> [...]
> zjawisk czai się jakiś tajemniczy underground? że "nie ma materii
> martwej" a "martwota jest jedynie pozorem,pod którym kryją się inne

Jasne, przeciez jest wlasnie tak, jak mowisz.
Wpadl na to juz Platon:)))

pozdr. z jaskini
Jo.

1. Data: 2001-12-07 13:48:46

Od: "Aedrin" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

matrix
;)
pozdrawiam
Aedrin
Użytkownik Grzegorz <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...

1. Data: 2001-12-07 16:13:24

Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jednak poczytaj troszkę więcej o osobowości, emocjach i motywacjach. Wtedy
już mniej cię zaskoczy...

1. Data: 2001-12-08 02:12:59

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zjawisk czai się jakiś tajemniczy underground? że "nie ma materii
> martwej" a "martwota jest jedynie pozorem,pod którym kryją się inne

taaaaa...nas w ogole nie ma a wszystko jest zludzeniem...czegos ty sie
naczytala?;) a moze to depresja sezonowa?;)
Pozdr. serdecznie!:)
PrawdziwaWiedzmaF.

1. Data: 2001-12-08 02:27:51

Od: KOMINEK <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Byl szary dzien, rownie ciemna noc kiedy to oczom moim ukazal sie post osobnika
poslugujacego sie mailem a...@p...onet.pl :
7...@p...google.com:

> czy nie odnosicie czasem wrażenia, że to wszystko co nas otacza nie
> jest tak naprawdę tym na co "wygląda"?

Ja tez tak mam jak za duzo wypije.
KOMINEK [ex-uowca uosi]
k...@p...org Gadu - 1209534
Kulture narodu mierzy sie spozyciem mydla

Dorit :) pytanko
Chyba mam problem... Obsesja?
rysunki dzieci
Prosba od zatroskanej ; )